ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202

Hardstone Sandwich Maker SMP7202

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: ساندویچ ساز
  • توان مصرفی: 700 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 2 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید، مشکی، نقره ای
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202

اسنک ساز هاردستون مدل SMP7202 در سه رنگ سفید، مشکی، نقره ای با توان مصرفی 700 وات و تعداد 2 جایگاه نان کامل (4 اسنک مثلثی) تولید شده است، این دستگاه با داشتن کلیت آنچه که یک ساندویچ ساز حرفه ای در منزل شما باید داشته باشد، می تواند با بالاترین سطح کیفیت به کمک شما آید. ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202 ساخت کشور ایران و با طراحی زیبا و ساده است که با داشتن ابعاد کوچک، فضای بسیار کمی را برای قرار دادن در آشپزخانه تان نیاز دارد و می تواند در زمان کوتاه یک ساندویچ خانگی سالم و باکیفیت را آماده کند. داشتن بدنه و دستگیره های عایق حرارت، صفحه هایی با جنس بسیار باکیفیت نچسب با ویژگی جدا شدن از بدنه همراه با پخش حرارت یکنواخت از ویژگی های کلی این دستگاه می باشد.

صفحه های اسنک ساز هاردستون

بخش جذاب ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202 تهیه غذای سریع و ساده است، طبعاً شما هم مثل بسیاری از افراد تمایل دارید که کار تمیز کردن دستگاهتان ساده باشد پس حتماً باید به سراغ مدل هایی بروید که صفحه های جداشونده دارند. در میان یکی از بهترین مارک های ساندویچ ساز، اسنک ساز هاردستون مدل SMP7202 دارای این خصوصیت مهم است و شما پس از اتمام کار می توانید خیلی راحت صفحه های داخلی دستگاه را از بدنه جدا کنید و بشویید. (در ساندویچ ساز هایی که صفحه ثابت دارند شما باید مدت زمانی بیشتر صبر کنید تا کاملاً دستگاه خنک شود و سپس با یک دستمال نمدار آن را پاک کنید که ممکن است این روند تمیز کردن تا حدی وقت گیرتر و سخت تر باشد)
خوشبختانه چه صفحه های متحرک و چه ثابت در ساندویچ سازهای این برند، دارای جنس باکیفیت و نچسب هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان تمیز شوند، فقط در هنگام شستشو توجه داشته باشید که صفحات خط نیفتد.(اسنک ها را با وسیله پلاستیکی یا چوبی از دستگاه بردارید و آن را با ابر بشویید)
از دیگر مشخصات مهم اسنک ساز هاردستون 2 خانه این است که در هنگامی که شما قطعه نان های تست خود را به همراه مواد غذایی داخلشان درون دستگاه می گذارید و درب ان را می بندید، کناره های نان شما به وسیله نوع طراحی صفحات بسته خواهد شد که از بیرون زدن مواد داخلش جلوگیری می کند، این ویژگی باعث می شود تا کمترین میزان کثیفی در دستگاه شما ایجاد شود؛ علاوه بر آن شما ساندویچی با ظاهری بسیار زیباتر و آسان تر برای خوردن خواهید داشت.

جمع بندی

اگر تمایل دارید که دستگاهی بسیار باکیفیت همراه با طول عمر زیاد داشته باشید با توجه به ویژگی های تکمیل این دستگاه می توانید با اطمینان خاطر آن را انتخاب کنید. قیمت ساندویچ ساز هاردستون مدل SMP7202 نیز به نسبت کیفیت و کارایی که در اختیار شما خواهد گذاشت بسیار مناسب است. توجه بفرمایید که این کالا در فروشگاه اینترنتی 20 بخر همراه با ضمانت نامه معتبر این شرکت تقدیم حضور شما خواهد شد و تنها لازم است ثبت سفارش خود را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان اسنک ساز هاردستون را درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
مشکی
نقره ای
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
700 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
2 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
ندارد
گریل
ندارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگ نقره ایسفیدمشکی
کشور سازندهایران
عملکردساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان2 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی700 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما