آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W

Kahler Juicer KH-175-W

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: آبمیوه گیری چندکاره
  • قدرت موتور: 1000 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2902994400522
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W

بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر دقایتسیک KH-175-W با داشتن قدرت موتور 1000 وات در رنگ سفید تولید شده که با داشتن قابلیت چندکاره، آسیاب و مخلوط کن به همراه صفحه نمایشگر حرفه ای این لقب را در میان محصولات چندکاره از آن خود کرده است. ابمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک دارای طراحی بسیار ساده همراه با ترکیب زیبایی از مشکی می باشد که ظاهر آن را چشم نواز نموده و به سادگی با لوازم برقی آشپزخانه شما ست خواهد شد.

بر روی بدنه دستگاه صفحه نمایشگر LCD بسیار ساده و زیبایی وجود دارد که به صورت لمسی کار خواهد کرد و شما می توانید با استفاده از دکمه کم و زیاد تعبیه شده در این قسمت 5 سطح مختلف سرعت را به سادگی تنظیم کنید، این نمایشگر عملکرد دستگاه و میزان سرعت را در حین کار به شما نشان می دهد. بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W قدرتی بالا دارد و می تواند کار آبگیری میوه و سبزیجات سخت و نرم را برای شما انجام دهد و تفاله ای خشک را پس از اتمام کار، باقی گذارد.

از ویژگی های کلیدی و مهم این دستگاه می توان به مخزن تفاله گیر جداشونده، دهانه ورودی 75 میلی متری به اندازه یک سیب کامل، پایه های ضد لرزش، سطح صدای بسیار پایین، تیغه هایی و فیلتر دو مرحله ای از جنس استیل ضد زنگ، سیستم ایمنی هوشمند، میکروسوئیچ ایمنی، مدار محافظ گرما اشاره نمود.

توجه فرمایید که داشتن تفاله گیر جداشونده و اینکه قسمتی از دستگاه که تفاله در آن جمع می شود بتواند از بدنه جدا شود کار را برای شما آسان تر می کند و همچنین به عملکرد آبگیری شما سرعت می بخشد؛ بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W نیز این امکان را برای شما فراهم ساخته و شما برای خالی کردن آن و ادامه کار با دستگاه تان نیاز به این ندارید که دستگاهتان را باز کنید.

نکته دیگر که اشاره به آن خالی از لطف نیست همان فیلتر دومرحله ای استیل این دستگاه است که می ;تواند کار آبگیری شما را با تفاله ای هرچه خشک تر برایتان انجام دهد، این قسمت از دستگاه شما به همراه قدرت بالای موتور، عملکرد با کیفیت این مدل را تضمین خواهد نمود.

سایر ویژگی های بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر

همان طور که اشاره نمود این دستگاه به عنوان یک آبمیوه گیری چندکاره و سه کاره دارای آسیاب و مخلوط کن حرفه ای می باشد و امکانات تکمیلی در اختیار کاربرانش می گذارد.

آسیاب: این آسیاب برقی کاملاً حرفه ای بوده و برای پودر کردن مواد خشک همچون حبوبات، سبزی خشک، بادام خشکبار مناسب محسوب می شود.

مخلوط کن: بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W دارای پارچ از جنس شیشه شفاف و بسیار با کیفیت می باشد و به شما این امکان را می دهد تا از آن برای ترکیب مواد سرد و حتی داغ از آن استفاده نمایید.

در همین جا لازم است به این نکته مهم توجه کنید که شاید به دید اول وجود پارچ شیشه ای به دلیل سنگین تر بودن آن نسبت به پلاستیک جز معایب یک دستگاه به شمار می رود اما باید به این نکته توجه کنید که داشتن پارچه شیشه ای مخلوط کن این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از آن برای مخلوط کردن سوپ داغ و مواد غذایی که کاملاً داغ هستند یا در نقطه مقابل آنها مخلوط کردن میوه های یخ زده و مواد غذایی کاملاً سرد استفاده فرمایید و این امر می تواند به دلیل تنوع و گستردگی کارایی برای شما از مزیت های این دستگاه محسوب شود.

با توجه به آنچه درباره بالاترین مدل آبمیوه گیری کاخلر مدل دقایتسیک KH-175-W به شما گفتیم شما عزیزان میتوانید با اطمینان خاطر یکی از پرفروش ترین ها را در منزل خود داشته باشید تنها کافی است ثبت سفارش خود را در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر انجام دهید و کالایتان را به همراه ضمانت نامه معتبر کاخلر و بهترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
آبمیوه گیری چندکاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
1000 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
آسیاب
مخلوط کن
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
جنس بدنه
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
5 عدد
مخلوط کن
دارد
آسیاب
دارد
جنس تیغه
استیل
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
پارچ آبمیوه
دارد
جنس پارچ آبمیوه
پلاستیک
سايز دهانه ورودی
75 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد
سایر مشخصات
بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه برای باز کردن درب دستگاه
دارای آسیاب و مخلوط کن شیشه ای
دارای دکمه تنظیم سرعت دیجیتال
دارای فیلتر دو مرحله ای استیل
درب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالی
صفحه نمایشگر LCD با کارکرد لمسی

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعآبمیوه گیری چندکاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
قدرت موتور1000 وات
عملکرد آبمیوه گیریمخلوط کنآسیاب

ویژگی های اصلی

مخلوط کن
آسیاب

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنهپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت5 عدد
جنس تیغهاستیل
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
مخزن تفاله گیر جداشدن
پارچ آبمیوه
جنس پارچ آبمیوهپلاستیک
سايز دهانه ورودی75 میلی متر
ایمنی هوشمند

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه برای باز کردن درب دستگاهصفحه نمایشگر LCD با کارکرد لمسیدارای دکمه تنظیم سرعت دیجیتالدرب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالیدارای آسیاب و مخلوط کن شیشه ایدارای فیلتر دو مرحله ای استیل