آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB

Kahler Juicer KH-172-SB

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: آبمیوه گیری تک کاره
  • قدرت موتور: 1000 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی
  • شناسه کالا: 2902994400553
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB

به منظور بررسی قیمت آبمیوه گیری کاخلر زینگلتون و توازن کیفیت و کارایی های آن می توانید با بررسی این متن همراه ما باشید. ابمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB به رنگ مشکی و با ترکیب زیبایی از استیل تولید شده است ، این دستگاه معادل 1000 وات قدرت دارد و می تواند در مدت زمانی کوتاه کار آبگیری میوه و سبزیجات شما را با کیفیتی بالا انجام دهد. در وهله اول لازم است به این نکته اشاره کنیم که تفاله میوه و سبزیجات شما در این دستگاه خشک خواهد بود چراکه موتور این دستگاه با قدرتی بسیار بالا عمل می نماید و می تواند عملکرد خود را بسیار با کیفیت انجام دهد. شما به وسیله این دستگاه می توانید تمام اقلام نرم و سفت را به آسانی آبگیری کنید.
قیمت آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB به نسبت تکمیل بودن کارایی ها و کیفیت بالای عملکردش مناسب اش انتخابی کاملاً منطقی محسوب می شود. با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که صفحه ای ال ای دی در قسمت جلویی این آبمیوه گیری تک کاره تعبیه شده است و در همین بخش شما امکان تنظیم سرعت را به وسیله دو دکمه مثبت و منفی در اختیار خواهید داشت (5 سطح مختلف سرعت)

طرز استفاده از آبمیوه گیری تک کاره کاخلر

سهولت کار با این دستگاه که همراه باقابلیت های تعبیه شده در آن میسر شده خود عاملی مهم در تأثیرگذاری مناسب بودن قیمت آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB می باشد. در این بخش به شرح مراحل استفاده این کالا خواهیم پرداخت:
1- ابتدا پارچی که از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و شفاف در اختیار شما می باشد را در زیر دهانه این دستگاه قرار دهید. این پارچ در ارتفاع استاندارد دستگاه شما تولید شده و از پخش آب میوه به اطراف محل کارتان جلوگیری خواهد کرد پس پیشنهاد می شود عملکرد آب گرفتن را با این پارچ انجام دهید.
علاوه بر این پارچ آبمیوه گیری کاخلر دارای درپوشی دو جداره است که کف آب میوه یا سبزیجات را در پارچ جدا خواهد نمود و در صورت تمایل می توانید آبمیوه کاملاً شفاف را برای خود سرو کنید.
شما امکان قرار دادن این پارچ (همراه با درب) در یخچال نیز خواهید داشت لذا الزامی به تعویض ظرف نخواهید داشت.
2- بدون آنکه نیاز داشته باشید تا مواد خوراکی خود را به قطعات کوچک تبدیل کنید می توانید آن ها را آبگیری کنید چراکه سایز دهانه ورودی این دستگاه معادل 75 میلی متر می باشد و می تواند یک سیب در ابعاد متوسط و کوچک را بدون نیاز به نصف شدن برای شما آبگیری کند. این ویژگی باعث سهولت و بالا بردن سرعت کار با آن می شود.
3- پس از اتمام کار می توانید به وسیله جابجا کردن میله فلزی که در کناره های این دستگاه تعبیه شده است دستگاه را باز کنید و حتی قطعات را برای شستشو در ماشین ظرفشویی نیز بگذاری. تمام این ویژگی ها باعث شده است که ما به این نکته اشاره کنیم که قیمت آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB بسیار مناسب و حتی به نسبت ارزان به شمار می رود.

مخزن تفاله

اگر در حین عمل کرد دستگاهتان مخزن تفاله شما پر شد به سادگی می توانید مخزن کناری دستگاه آبمیوه گیری را از بدنه جدا کنید و پس از خالی کردن بر سر جایش بگذارید، این ویژگی باعث می گردد تا شما هرچه ساده تر از این دستگاه استفاده کنید و الزامی به باز کردن کلیه قطعات دستگاه برای خالی نمودن تفاله ها نداشته باشید.

سایر ویژگی ها

داشتن سیستم ایمنی هوشمند، تیغه از جنس استیل ضد زنگ با طول عمر بسیار زیاد از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می رود و شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود در فروشگاه اینترنتی 20 بخر کالایتان را با بهترین قیمت آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-172-SB به همراه ضمانت نامه کاخلر درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
استیل
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
1000 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
5 عدد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
پارچ آبمیوه
دارد
جنس پارچ آبمیوه
پلاستیک
سايز دهانه ورودی
75 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد
سایر مشخصات
بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه برای باز کردن درب دستگاه
دارای دکمه تنظیم سرعت دیجیتال
دارای فیلتر دو مرحله ای استیل
درب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالی
صفحه نمایشگر LCD با کارکرد لمسی

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگ استیلمشکی
کشور سازندهایران
قدرت موتور1000 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنه پلاستیکاستیل
تعداد تنظیمات سرعت5 عدد
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
پارچ آبمیوه
جنس پارچ آبمیوهپلاستیک
سايز دهانه ورودی75 میلی متر
ایمنی هوشمند

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه برای باز کردن درب دستگاهصفحه نمایشگر LCD با کارکرد لمسیدارای فیلتر دو مرحله ای استیلدرب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالیدارای دکمه تنظیم سرعت دیجیتال