آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479

Tulips Juicer FJ-479

  • گارانتی: 18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
  • نوع: آبمیوه گیری سه کاره
  • قدرت موتور: 800 وات
  • جنس تیغه: استیل
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: استیل مشکی
  • شناسه کالا: 2901278800171
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479

آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479 در دو رنگ استیل و مشکی تولید شده است، این دستگاه یک آبمیوه گیری سه کاره (چندکاره) محسوب می شود و عملکردهای آسیاب و مخلوط کن را نیز برای شما انجام می دهد. قدرت این ابمیوه گیری تولیپس معادل 800 وات می باشد و به دلیل تکمیل بودن کارایی ها و استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب شود. سطح صدای پایین (این دستگاه به نسبت مدل های قدیمی،صدایی آزاردهنده ندارد)

تیغه های بسیار باکیفیتی در این دستگاه نیز استفاده شده است که در کنار قدرت بالای موتور باعث شده تا تفاله های بسیار خشک در آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479 در اختیار شما قرار گیرد، جنس تیغه از استیل ضد زنگ می باشد و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد
از دیگر ویژگی های مهمی که در این دستگاه می توان به آن اشاره کرد قطر دهانه بزرگ ورودی آن می باشد که معادل 75 میلی متر است و به همین دلیل شما برای آبگیری یک سیب کوچک یا متوسط نیاز به خرد کردن آن ها پیدا نخواهید کرد. این ویژگی سهولت استفاده و سرعت کار با دستگاه را بالا خواهد برد البته وجود مخزن تفاله گیر جداشونده نیز در سرعت عمل شما بسیار مؤثر است و شما بدون آنکه نیاز باشد به طور کامل دستگاه تان را باز کنید، می ;توانید این مخزن را از کناره بدنه جدا فرمایید و پس از تخلیه، مجدد به ادامه کارتان بپردازید لازم به ذکر است تا بدانید ظرفیت این مخزن 1.8 لیتر است و می تواند میزان تفاله مناسب و زیادی را در خود جمع آوری کند.
برای اشاره به آخرین ویژگی بخش آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479 می توانیم به 2 سطح تنظیم سرعت و پارچ ابمیوه 1.25 لیتری بسیار کارآمد آن اشاره نمود. این پارچ به طور کامل در زیر دهانه خروجی دستگاه شما قرار می گیرد و قابلیت نگه دارندگی در یخچال را دارد و از آنجایی که از پخش آب میوه به اطراف دستگاه شما جلوگیری می کند، استفاده از این پارچ را جایگزین ظروف دیگر پیشنهاد می کنیم.


مخلوط کن آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479

همان طور که اشاره کردیم این آبمیوه گیری چندکاره تولید دارای قابلیت مخلوط کن نیز می باشد، داشتن پارچ شیشه ای بسیار مقاوم و باکیفیت در این دستگاه باعث شده است تا این بخش از آب میوه گیری شما در طول عمر زیاد و با کیفیتی بسیار بالا برایتان کار کند. لازم به ذکر است به این نکته نیز اشاره کنیم که در درب بالای این مخلوط کن که به طور کامل بر روی بدنه پارچ چفت خواهد شد دارای مخزن ورودی می باشد و شما می توانید برای افزودن مواد دیگر در داخل میکس خود از آن استفاده نمایید به عنوان مثال اگر خواستید در حین تهیه شیرموز خود مقداری شکر به آن اضافه کنید، دیگر لازم نیست دستگاه را خاموش کنید و با استفاده از این دریچه این امکان را دارید تا شکر را به مخلوط خود اضافه فرمایید.
نکته: شما از مخلوط کن آب میوه گیری تولیپس مدل FJ-479 می توانید برای تهیه مواد داغ و حتی یخ زده استفاده کنید.

آسیاب

آسیاب برقی این دستگاه نیز دارای ظرف شیشه ای می باشد و شما می توانید از آن برای آسیاب کردن انواع مواد خوراکی نرم و یا سفت استفاده کنید، تیغه های این بخش نیز با بهره گیری از استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ تولید گردیده.

مشخصات
برند
تولیپس
نوع
آبمیوه گیری چندکاره
رنگ
استیل
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
آسیاب
مخلوط کن
DripStop (سیستم ضد چکه)
دارد
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
2 عدد
مخلوط کن
دارد
آسیاب
دارد
جنس تیغه
استیل
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
ظرفیت مخزن تفاله
1.8 لیتر
پارچ آبمیوه
دارد
جنس پارچ آبمیوه
پلاستیک
ظرفیت پارچ آبمیوه
1.25 لیتر
سايز دهانه ورودی
75 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتولیپس
نوعآبمیوه گیری چندکاره
رنگ استیلمشکی
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
عملکرد آبمیوه گیریمخلوط کنآسیاب

ویژگی های اصلی

مخلوط کن
آسیاب

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنه استیلپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت2 عدد
جنس تیغهاستیل
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
مخزن تفاله گیر جداشدن
ظرفیت مخزن تفاله1.8 لیتر
پارچ آبمیوه
جنس پارچ آبمیوهپلاستیک
ظرفیت پارچ آبمیوه1.25 لیتر
سايز دهانه ورودی75 میلی متر
ایمنی هوشمند