یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW

Snowa Side By Side S8-2322GW

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • نوع: یخچال فریزر ساید
  • ظرفیت یخچال: 494 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 277 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • امکانات: آبریز، یخساز اتوماتیک
  • رتبه انرژی: +A
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2900176500664
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا S8-2322GW

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW به رنگ سفید و ساخت کشور ایران می باشد، این دستگاه که یکی از تکمیل ترین یخچال ساید اسنوا به شمار می رود که با داشتن امکانات و ویژگی های بسیار تکمیلش با طول عمر بسیار بالا برای شما کار خواهد کرد. از ویژگی های کلی این دستگاه که در ظاهر آن نیز به چشم می خورد می توانیم به آبریز و یخ ساز اتوماتیک دستگاه و قسمت مینی بار آن اشاره کنیم که می تواند کار با یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW را برایتان ساده کند؛ توجه فرمایید که آبریز اتوماتیک و یخ ساز اتوماتیک آن به آب شهری وصل خواهد شد. این یخچال ساید سفید Snowa دارای رتبه انرژی +A، ظرفیت یخچال 494 لیتر و ظرفیت فریزر 277 می باشد که در ادامه این بخش به شرح ویژگی های کلی این دستگاه و قسمت فریزر و یخچال آن اشاره خواهیم.

ویژگی های کلی

همانطور که اشاره کردیم یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW تکمیل ترین ویژگی ها را بر به همراه دارد که ناشی از برترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد؛ سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling به همراه حفظ سرمایش VIP و 6 سنسور حسگر هوشمند، بازتابش سرما Metal Cooling، محفظه چیلر، فیلتر ضد بوی سه لایه، طبقات شیشه ای بدون قاب، محفظه مخصوص لبنیات، میوه و سبزیجات همره با سامانه حفظ تازگی و ماندگاری ان ها، فناوری کمپرسور پربازده، سیستم سرمایش دوگانه و هوای سه بعدی، تکنولوژی بدون برفک ازجمله خصوصیات کلی این یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا محسوب می شود.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling

همانطور که اشاره کردیم این دستگاه فناوری سرمایش هوشمند را به همراه دارد که سرمایی کاملاً پایدار و یکنواختی را به کمک 6 حسگر هوشمند در داخل یخچال ایجاد خواهد کرد و این ویژگی باعث می شود تا مواد غذایی شما در سرمای مطلوب و همیشگی، هموار تازه و خنک باقی می ماند. توجه فرمایید چرخش سه بعدی سرما Multi air flow در درون یخچال و فریزر این دستگاه در کنار این تکنولوژی، حداکثر کیفیت عملکرد را مهیا ساخته است.

بازتابش سرما Metal Cooling

این تکنولوژی قدرتمند در یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW باعث می شود که سرمای متال کولینگ راه فراری نداشته باشد و داخل محفظه یخچال شما به طور کامل حفظ گردد و بدین شکل بطری هایی که در محفظه دسترسی سریع یا همان مینی بار قرار دارند، کاملاً سرد و خنک باقی می ماند و این خصوصیت از هدر رفتن انرژی سرما جلوگیری می کند که این امر باعث می شود موتور دستگاه کمتر مجبور به کار شود و درنتیجه در طول عمر بالاتری برای شما کار کند.

بخش مخصوص نگهداری گوشت Chiller Zone

کشویی در یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW قرار گرفته است که با نام چیلر زون نشان داده شده است که شما می توانید انواع مواد غذایی گوشت سفید و قرمز خود را ک در این طبقه قرار دهید، این قسمت بدون منجمد کردن آن ها، باکیفیتی بالا گوشت، مرغ، ماهی و مواد خوراکی شما را در دمای ثابت ۴ درجه نگه و آماده مصرف نگه می دارد.

قسمت یخچال ساید

3 کشور و 5 طبقه در این دستگاه تعبیه شده است، جنس طبقات آن از پیرکس یا همان شیشه نشکن Safty glass است که ظرفیتی معادل 494 لیتر را در اختیار شما می گذارد. بیرون درب یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل 2322 GW دربی کوچک برای دسترسی آسان (مینی بار) وجود دارد که این امکان را فراهم ساخته تا مواد خوراکی بیشتر مورد نیازتان را درونش نگه داری کنید و برای برداشتن ان ها الزامی به باز کردن کلی درب نداشته باشید که این طراحی و دسترسی به جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخلی یخچال کمک بسیاری خواهد کرد.
در قسمت داخلی درب نیز طبقات مختلفی وجود دارد که می تواند برای قرار دادن انواع بطری، تخم مرغ لبنیات و غیره استفاده شود. طراحی مناسب این بخش، امکان استفاده از فضای داخلی را برای شما مناسب تر نموده است.

قسمت فریزر ساید

4 طبقه و 3 کشو در بخش فریزر نیز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید حجم بسیار مناسبی از مواد غذایی را برای فریز کردن درون آن بگذارید. لازم به ذکر است که ویژگی های ذکرشده؛ همچون سیستم چندگانه گردش هوا، سیستم رفع کننده بوی بد، فیلتر تهویه هوای آنتی باکتری، انجماد سریع از مشخصاتی می باشد که در این بخش به بهتر نگه داشتن مواد منجمد شما کمک بسزایی می نماید و بدون اینکه مواد خوراکی شما بوی یکدیگر را به خود بگیرند می توانید از آن استفاده کنید. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW پر بخش فریزرش 277 لیتر فضا در اختیار شما خواهد گذاشت.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
ساید بای ساید
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
عرض
91 سانتی متر
عمق
92 سانتی متر
ارتفاع
181 سانتی متر
صفحه نمایشگر
دارد
رتبه انرژی
+A
ظرفیت یخچال
494 لیتر
ظرفیت فریزر
277 لیتر
تعداد درب
2 عدد
مینی بار
دارد
آبریز
دارد
یخ ساز
اتوماتیک
تعداد طبقات یخچال
5 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
3 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
طبقه نگهداری بطری
ندارد
تعداد طبقات فریزر
4 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
3 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
دارد
Super Cooling (سرمای سریع)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
صفحه لمسی
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعساید بای ساید
رنگسفید
کشور سازندهایران
رتبه انرژی+A

ویژگی های اصلی

مینی بار
آبریز
یخ سازاتوماتیک

مشخصات مقداری

عرض91 سانتی متر
عمق92 سانتی متر
ارتفاع181 سانتی متر
ظرفیت یخچال494 لیتر
ظرفیت فریزر277 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب2 عدد
تعداد طبقات یخچال5 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال3 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
طبقه نگهداری بطری
تعداد طبقات فریزر4 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر3 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
Super Cooling (سرمای سریع)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
کنترل درجه حرارت
صفحه لمسی
Child Lock (قفل کودک)