یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB

LG Fridge Freezer SXP450WB

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • نوع: یخچال فریزر ال جی
  • امکانات: یخساز اتوماتیک، آبریز، مینی بار
  • رتبه انرژی: +A
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2220136110013
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB

اگر به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر ال جی هستید که با طراحی یخچال ساید بای ساید تولید شده باشد قطعاً بررسی کامل مشخصات مدل SXP450WB را به شما پیشنهاد می کنیم. یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB که با نام P-Bentlee شناخته می شود ساخت کشور کره جنوبی و در دو رنگ سفید و استیل می باشد که کاملاً بر اساس سلیقه خود می توانید رنگ خود را متناسب با دیزاین آشپزخانه خود تولید کنید. این مدل از یخچال و فریزر LG در حدود 32 فوت شناخته می شود اگرچه در حقیقت مبنای فوت برای شما نمی تواند مبنایی مناسب باشد چراکه استاندارد کلی مقایسه گنجایش در کل دنیا لیتر است پس به شما نیز پیشنهاد می کنیم برای انتخاب گنجایش یخچال فریزر خود، لیتر را در اولویت قرار دهید؛ این همان دلیلی است که فروشندگان اعداد گوناگونی درباره مقدار فوت در یک مدل را ارائه می دهند. یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB با 400 لیتر ظرفیت یخچال و 353 لیتر ظرفیت فریزر یکی از مدل های گنجایش بالا و بهترین یخچال فریزر ال جی به شمار می رود.

ابعاد استاندارد یخچال فریزر ال جی SXP450 در کنار کارایی های کامل آن باعث شده که بسیاری از خریداران رو به خرید این مدل از یخچال و فریزر ال جی بیایند، لازم به ذکر است که بر اساس طراحی این مدل می توان SXP450WB را به عنوان یخچال ساید بای ساید ال جی نیز نام برد. پیش از آنکه به ویژگی های کوچک تر این مدل بپردازیم، نکات اصلی این محصول را با هم بررسی خواهیم کرد: یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB دارای کمپرسور اینورتر خطی می اشد، شرکت ال جی که پس از تولیدکنندگان آمریکایی حرف اول را در تولید محصولات سرمایش می زند درزمینهٔ‌ صرفه‌جویی مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، مقدار گنجایش و دوام در صنعت خود همواره پیشرو بوده است و با استفاده از کمپرسور اینورتر خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به صورت چم گیری کنترل کرده است و میزان اصطکاک داخلی را با هدف صرفه‌ جویی در مقدار مصرف انرژی و رسیدن به سطح انرژی +A کاهش داده است که این امر یکی از نقاط قوت های مهم است که این مدل را نیز به بهترین یخچال فریزر ال جی تبدیل کرده است. استفاده از این کمپرسورها در یخچال فریزر ال جی SXP450WB به جای کمپرسورهای متداول باعث ایجاد بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف میزان انرژی می گردد. نقاط اصطکاک کمتر باعث می شود تا شما کاهش میزان صدا را به طور محسوس، متوجه شوید و در عین حال همین امر به افزایش دوام محصول کمک خواهد کرد، لازم به ذکر است که ال جی 10 سال گارانتی برای کمپرسور اینورتر خطی یخچال‌ فریزر های خود ارائه می کند.

مشخصات تکمیلی بهترین یخچال فریزر ال جی

همانطور که گفتیم یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB در دسته بهترین یخچال فریزر ال جی می باشد که با در نظر گرفتن کارایی های خود ازجمله داشتن مینی بار، آبریز، یخ ساز اتوماتیک، محفظه مخصوص میوه و سبزیجات، سیستم بدون برفک و بسیاری از آیتم های دیگر که به شرح آن ها خواهیم پرداخت، می توانیم به این نتیجه برسیم که قیمت یخچال فریزر ال جی SXP450WB نیز کاملاً اقتصادی و منطقی می باشد. وجود فیلتر برای جلوگیری از ماندگاری بو و باکتری‌های داخل‌ از دیگر خصوصیات حائز اهمیت است البته لازم به ذکر است که انواع یخچال فریزر ال جی از فیلتر بهداشتی هایجن فرش پلاس در مدل های خود استفاده می کند و شما هیچ گاه با ترکیب بوی مواد غذایی در فریزر و بو گرفتن مواد غذایی در یخچال، مواجه نخواهید شد و این فیلتر هوای هوشمند نه تنها از بین برنده باکتری‌ها تا %99.99 است بلکه بوی بد داخل یخچال را از بین می برد و همین امر به ماندگاری و تازگی اقلام موجود در آن کمک خواهد کرد.

در یخچال فریزر ال جی مدل SXP450WB لامپ‌های LED با روشنایی هرچه بیشتر به همراه مصرف انرژی کمتر طراحی شده است. این لامپ‌ها تولید حرارت در حد صفر دارند و باعث حفظ تازگی مواد غذایی در مدت زمان بیشتر می شوند. از دیگر ویژگی های این مدل از یخچال ساید بای ساید با انتقال یخ‌ساز و طراحی محفظه نگهداری یخ بر روی درب فریزر باعث شده که فضایی اضافه به اندازه یک طبقه در فریزر ایجاد گردد. اگر بخواهیم از دیگر خصوصیات تولیدات شرکت ال‌جی بگوییم وجود عایق‌ حرارتی منحصر به فرد در انواع یخچال فریزر ال جی و همچنین در مدل SXP450WB است که با کم کردن قطر دیواره های ساید بای ساید با کمترین میزان افت در بازدهی، فضای داخلی بیشتری را در محصولات خود ارائه می دهد.

اگر به دنبال انتخاب و خرید بهترین یخچال فریزر ال جی SXP450 می باشید می توانید آن را با بهترین قیمت یخچال فریزر LG از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید و آن را با گارانتی اصلی نمایندگی ال جی در ایران درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
ساید بای ساید
رنگ
استیل
سفید
کشور سازنده
کره جنوبی
عرض
96 سانتی متر
عمق
91 سانتی متر
ارتفاع
179 سانتی متر
صفحه نمایشگر
ندارد
رتبه انرژی
+A
ظرفیت یخچال
400 لیتر
ظرفیت فریزر
353 لیتر
تعداد درب
2 عدد
مینی بار
دارد
آبریز
دارد
یخ ساز
اتوماتیک
تعداد طبقات یخچال
3 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
طبقه نگهداری بطری
ندارد
تعداد طبقات فریزر
3 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
دارد
Super Cooling (سرمای سریع)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوعساید بای ساید
رنگ سفیداستیل
کشور سازندهکره جنوبی
رتبه انرژی+A

ویژگی های اصلی

مینی بار
آبریز
یخ سازاتوماتیک

مشخصات مقداری

عرض96 سانتی متر
عمق91 سانتی متر
ارتفاع179 سانتی متر
ظرفیت یخچال400 لیتر
ظرفیت فریزر353 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب2 عدد
تعداد طبقات یخچال3 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
طبقه نگهداری بطری
تعداد طبقات فریزر3 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
Super Cooling (سرمای سریع)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
کنترل درجه حرارت
Child Lock (قفل کودک)