یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W

LG Side by Side SXI535W

  • گارانتی: 18 ماهه گلدیران
  • امکانات: یخساز اتوماتیک، آبریز، بار
  • رتبه انرژی: +A
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2900317800271
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W

اگر به دنبال انتخاب در بهترین مارک یخچال ساید بای ساید هستید قطعاً ال جی را به عنوان پیشرو صنعت سرمایش می شناسید، قیمت ساید بای ساید ال جی در مدل های متنوع به نسبت کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب محسوب می شود. این یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی SXI535 به رنگ سفید، تقریباً 32 فوت می باشد هرچند که به شما پیشنهاد می کنیم برای مقایسه محدوده گنجایش استاندارد بین المللی و لیتر را در نظر بگیرید؛ 179 لیتر گنجایش فریزر و 422 لیتر گنجایش یخچال در این مدل از یخچال ساید بای ساید ال جی در اختیار شماست، توجه بفرمایید که فوت به جهت آن که یک عدد استاندارد کلی برای تخمین حجم یخچال فریزر نیست شما محدوده ای مختلف از آن را در هنگام خرید می شنوید که همین مورد باعث سردرگمی هنگام خرید ساید بای ساید شما خواهد شد.

فناوری ™InstaView Door-in-Door در ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W کار استفاده از آن را بسیار آسان تر کرده است، در توضیح این ویژگی باید بگوییم که پنلی از جنس شیشه‌ براقی بر روی درب یخچال فریزر طراحی شده است که با دو ضربه پشت سر هم روشن می گردد و به شما بدون نیاز به باز کردن درب یخچال می توانید داخل محفظه را به راحتی ببینید و از مواد غذایی موجود در آن استفاده کنید، این تکنولوژی علاوه بر زیبایی و دسترسی آسان باعث کاهش اتلاف سرما تا 41 درصد می‌شود و درنتیجه مواد غذایی به مدت بیشتری در دستگاه شما تازه نگه داشته می شود. از دیگر ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید ال جی SXI535 می توان به فیلتر هوای هوشمند ™+Hygiene FRESH اشاره نمود که علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن انواع باکتری‌ها تا میزان زیادی می گردد باعث می شود تا بوی بد را در داخل یخچال فریزر به حداقل میزان ممکن برساند و در فریزر مواد غذایی بویی از ترکیب مواد گوناگون را به خود نگیرد و در حقیقت تمامی مواد غذایی را در شرایط محیطی پاکیزه، تازه‌تری نگهداری خواهد شد.

جزئیات ویژگی های یخچال ساید ال جی

همانطور که اشاره نمودیم یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W دارای جزئیاتی ظریف در طراحی و عملکرد است که در حین حال با توجه به قیمت ساید بای ساید ال جی می تواند انتخابی مناسب برای افراد باشد. از جزئیات دیگر این ساید بای ساید 32 فوت ال جی می توانیم به وجود مینی بار، یخ ساز اتوماتیک، آبریز، فیلتر تصفیه آب، فناوری انجماد سریع، فناوری سرمای سریع، سیستم جریان هوای چندگانه، سیستم عیب‌یابی هوشمند، کمپرسور از نوع اینورتر خطی و سیستم بدون برفک اشاره نمود که تمامی این موارد در این مدل کارآمد و زیبا باعث شده است تا شما به درک کامل تری از تناسب کیفیت و قیمت ساید بای ساید ال جی دست پیدا کنید.

ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W دارای کمپرسور اینورتر خطی است که همین ویژگی در برند LG تحولی در قلب یخچال و فریزرها ایجاد کرده است، به طوری که این فناوری 32% در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد کرد و کم کردن استهلاک در ساید بای ساید های ال جی باعث می شود تا دوامی استثنایی به دستگاه بدهد و طول عمر بالایی را برای شما ساپورت کند، لازم به ذکر است که همین امکان کنترل بهینه دما به تازه‌ تر نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر کمک به سزایی خواهد کرد. لازم است در اینجا فیلتر هوای هوشمند تا میزان %99.999 درصد عملکرد ویژه ای در از بین بردن باکتری و بوی بد دارد.

فناوری ™Smart ThinQ ال‌جی در ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W این امکان را برای شما فراهم می کند تا یخچال خود را از طریق تلفن هوشمند خود و حتی در زمانی که در منزل نیستید، کنترل و عیب‌یابی نمایید و به آسانی دمای یخچال را تنظیم فرمایید و با استفاده از این فناوری فیلتر بهداشتی +HygieneFRESH را کنترل فرمایید و یخچال خود را با لمس صفحه تلفن هوشمندتان عیب‌یابی کنید. شما عزیزان می توانید خرید خود را با بهترین قیمت ساید بای ساید ال جی از فروشگاه اینترنتی 20 بخر انجام دهید و یخچال فریزر ساید خود را با گارانتی اصلی شرکتی LG تهیه نمایید.

مشخصات
برند
ال جی
نوع
ساید بای ساید
رنگ
سفید
کشور سازنده
کره جنوبی
عرض
91 سانتی متر
عمق
74 سانتی متر
ارتفاع
179 سانتی متر
صفحه نمایشگر
ندارد
رتبه انرژی
+A
ظرفیت یخچال
406 لیتر
ظرفیت فریزر
196 لیتر
تعداد درب
3 عدد
مینی بار
دارد
آبریز
دارد
یخ ساز
اتوماتیک
تعداد طبقات یخچال
4 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
طبقه نگهداری بطری
ندارد
تعداد طبقات فریزر
4 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
دارد
Super Cooling (سرمای سریع)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
دارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندال جی
نوعساید بای ساید
رنگسفید
کشور سازندهکره جنوبی
رتبه انرژی+A

ویژگی های اصلی

مینی بار
آبریز
یخ سازاتوماتیک

مشخصات مقداری

عرض91 سانتی متر
عمق74 سانتی متر
ارتفاع179 سانتی متر
ظرفیت یخچال406 لیتر
ظرفیت فریزر196 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب3 عدد
تعداد طبقات یخچال4 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
طبقه نگهداری بطری
تعداد طبقات فریزر4 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر2 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Air Fresh Filter (سیستم رفع کننده بوی بد)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Air-Fresh Filter (فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری)
Super Cooling (سرمای سریع)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
کنترل درجه حرارت
Child Lock (قفل کودک)