مایکروویو سامسونگ مدل ME201
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مایکروویو سامسونگ مدل ME201

Samsung Built-in Microwave ME201

  • گارانتی: 18 ماهه سام سرویس
  • نوع: رومیزی
  • قابلیت: مایکروویو
  • ظرفیت: 20 لیتر
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2800000127923
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201

اگر به دنبال مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 هستید می توانید با بررسی این متن و مطالعه مشخصات فنی این دستگاه با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. این مایکروویو سامسونگ به رنگ سفید در عرض 29 سانتیمتر، عمق 32 و ارتفاع 28 سانتیمتر تولید شده است که می ;تواند در آشپزخانه های حتی کوچک شما مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه با عملکرد برق کار خواهد کرد و علاوه برداشتن ویژگی اصلی خود می تواند کار یخ زدایی را با دقت بسیار بالایی انجام دهد، توان این دستگاه معادل 800 وات بوده که همراه با 3 برنامه پخت ویژه کارایی های لازم یک دستگاه خوب را برای شما به همراه دارد.

پنل و عملکردها

طرز استفاده آسان از انواع مایکروویو رومیزی سامسونگ یکی از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود، کارکرد در حالت مایکروویو و امکان یخ زدایی بسیار با کیفیت در مدل ME201 این امکان را به شما می دهد تا مواد غذای منجمد خود را به سادگی آماده طبخ کنید. پنل این دستگاه متشکل از دکمه هایی به صورت لمسی و فشاری در نظر گرفته شده است که به همراه یک صفحه نمایشگر کوچک اعداد و ارقام را به شما نمایش می دهد، برنامه های مختلفی از پیش تعیین شده که مربوط به ساعت، تایمر، تعیین وزن مواد غذایی که در داخل دستگاه می گذارید در این پنل به سادگی در دسترس شماست و شما بسته به نوع مواد غذایی خود می توانید از 100 تا 800 وات و در زمان بندی متنوع دستگاه خود را تنظیم و آماده کار کنید.
در پایین پنل نیز دکمه ای فشاری جهت باز کردن درب دستگاه تعبیه شده که همین ویژگی باعث حذف دستگیره و تبدیل این مدل به محصولی زیباتر شده است.

سایر مشخصات مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201

پخت و پز سریع که از خواسته های افراد در جامعه امروزی به شمار می رود با استفاده از یک دستگاه خوب می تواند به سادگی مهیا شود. امروزه استفاده از روش های سریع برای طبخ غذا و همچنین گرم کردن مواد خوراکی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین دستگاه های مختلفی برای این کار طراحی شده اند که می توانند به عنوان یک دستیار آشپزخانه خوب به کارهای شما سرعت و کیفیت ببخشد؛ مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 نیز یکی از انواع این دستگاه ها است که با داشتن امکانات مختلف، کارایی های بسیار زیادی در منزل خواهد داشت.
مایکروویو سامسونگ مدل ME201 نه تنها در آشپزخانه منزل شما بلکه در آبدارخانه، مغازه رستوران های کوچک و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده شما قرار می گیرد که با ظاهری زیبا و کارآمد دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد و با توجه به فناوری های روز دنیا که در ان به کار گرفته شده است، بی نقص ترین کاربرد را به ارمغان می آورد. در ادامه این متن ما به جدیدترین فناوری های روز دنیا که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است اشاره خواهیم کرد:

توزیع نوآورانه TDS

در قدیم شاهد این بودیم که در دستگاه های مایکروویو در هنگام استفاده از عملکرد یخ زدایی یا پخت و گرم کردن غذا، قسمتی از مواد خوراکی شما بسیار داغ تر می شد و یا قسمتی از مواد منجمد شما نسبت به منطقه دیگر دچار یخ زدایی بیشتری می شد اما با پیشرفت تکنولوژی، شرکت سامسونگ نیز محصولات خود را با فناوری ابتکاری جدیدی ارتقا داد و سیستم توزیع یکنواخت حرارت را در دستگاه های خود ایجاد کرد تا تمام غذاها و خوراکی ها از پیتزا گرفته تا شیر به وسیله توزیع سه نقطه ای این دستگاه، کاملاً به طور یکنواخت گرم و پخته شوند و این امر باعث بالا رفتن سطح کیفیت مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 شده است.

محفظه داخلی

یکی دیگر از ارکان مهم در هنگام تولید این دستگاه محفظه داخلی آن می باشد، سامسونگ به خاطر سطح بادوام و بهداشتی خود تأییدیه بهداشت را از موسسه هوهنشتاین المان دریافت نموده و انواع این دسته از محصولات خود و مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 را به همراه لعاب سرامیکی در درون محفظه داخلی شان تولید نموده است، این جنس از پخش شدن باکتری درون دستگاه جلوگیری می نماید و ۷ برابر ضد خش تر و ضدزنگ تر از مدل های دیگر (بدون جنس لعاب سرامیکی) عمل خواهد کرد. کیفیت و ماندگاری این پخش باعث شده تا از نمای داخل مایکروفر خود حتی بعد از استفاده طولانی نیز لذت ببرید.
تمیز کردن این بخش از دستگاه به لطف این لعاب حرفه ای نیز بسیار ساده تر خواهد بود و تنها کافی است با یک دستمال نمدار سطح داخلی آن را در مدت زمانی کوتاه تمیز کنید.
در صورت تمایل می توانید این دستگاه را همراه با معتبرترین گارانتی این شرکت از فروشگاه اینترنتی ۲۰ بخر تهیه فرمایید و مایکروویو رومیزی سامسونگ مدل ME201 را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
سامسونگ
نوع
مایکروویو
رنگ
سفید
نوع محصول
رومیزی
گنجایش
20 لیتر
عملکرد
مايکروويو
نوع عملکرد
برقی
عرض
49 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
مايکروويو
دارد
بخار پز
ندارد
فر
ندارد
جوجه گردان
ندارد
صفحه نمایشگر
دارد
نوع صفحه نمایشگر
LED
یخ زدایی (Defrost)
دارد
گریل
ندارد
پخت ترکیبی
ندارد
تایمر
دارد
تعداد برنامه‌ های پخت
3 عدد
سایر مشخصات
سیستم پخت یکنواخت با TDS
توان مایکروویو
800 وات
کانوکشن
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندسامسونگ
نوعمایکروویو
رنگسفید
نوع محصولرومیزی
عملکردمايکروويو
نوع عملکردبرقی

ویژگی های اصلی

مايکروويو
بخار پز
فر
گریل

مشخصات مقداری

گنجایش20 لیتر
عرض49 سانتی متر
عمق32 سانتی متر
ارتفاع28 سانتی متر

مشخصات فنی

جوجه گردان
صفحه نمایشگر
نوع صفحه نمایشگرLED
یخ زدایی (Defrost)
پخت ترکیبی
تایمر
توان مایکروویو800 وات
کانوکشن

مشخصات تکمیلی

تعداد برنامه‌ های پخت3 عدد
سایر مشخصاتسیستم پخت یکنواخت با TDS