آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CITRUS
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CITRUS

Pars Khazar Citrus Juicer CITRUS

  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفيت مخزن آبميوه: 0.4 لیتر
  • جنس مخزن آبميوه: پلاستیک
  • قدرت موتور: 20 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

آب مرکبات گیری پارس خزر مدل CITRUS

اگر به دنبال خرید بهترین قیمت آب مرکبات گیری پارس خزر در مدل سیتروس هستید به شما پیشنهاد می کنیم با بررسی ویژگی های این آب پرتقال گیری پرفروش همراه ما باشید شما با داشتن این محصول با طراحی بسیار ساده و کارآمد می توانید در مدت زمانی کوتاه و به سهولت کار آب گیری خود را انجام دهید.

مسلماً هر چه کار آب گیری با دستگاه برای شما ساده تر باشد شما می توانید به تعداد دفعات بیشتری از اب پرتقال گیری خود استفاده بکنید که این موضوع مطمئنا به قدرت موتور، طراحی و شکل مخروطی که این ها باعث می شود عمل آبگیری به راحتی انجام شود، این مدل از آب مرکبات گیری پارس خزر از بهترین مارک ایرانی می تواند سهولت استفاده و کارایی بالا را در اختیار شما بگذارد. از مشخصات کلی این محصول می توانیم به بدنه پلاستیکی آن با حجم 400 میلی لیتر، فیلتر قابل شستشو، توان مصرفی 20 وات با موتوری قوی، قطعات جداشدنی برای شستشوی آسان در ماشین ظرفشویی، قابلیت شروع کار با فشار دست، قابلیت چرخش موتور در دو جهت راست و چپ برای آبگیری کامل تر آب مرکبات اشاره نمود. پایه پلاستیکی ضد لرزش در کف محصول و قابلیت جمع آوری سیم در پایین دستگاه از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود که با توجه به قیمت اب مرکبات گیری پارس خزر مدل CITRUS و مقایسه آن با دیگر برندها متوجه خواهید شد که در رنج قیمتی خود یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود.

لازم به ذکر است که پارس خزر یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برقی در ایران به شمار می رود که از سال 1347 با همکاری شرکت ژاپنی توشیبا شروع به کارکرد و با تولید محصولات بسیار متنوع و باکیفیت با قیمت بسیار مناسب همچون آب پرتقال گیری پارس خزر لقب پرفروش ترین آب مرکبات گیری ایرانی را در کشورمان به خود اختصاص دهد.

همان طور که اشاره کردیم قیمت آب مرکبات گیری پارس خزر مدل سیتروس به نسبت ویژگی ها و کارایی بالایش، انتخابی کاملاً اقتصادی به شمار می رود و شما عزیزان می توانید با خرید این دستگاه در سالیان سال در منزل خود برای آبگیری مرکبات ها در ابعاد کوچک تا بزرگ استفاده کنید. شما عزیزان نیز می توانید خرید این محصول را با بهترین قیمت آب مرکبات گیری پارس خزر در مدل سیتروس CITRUS را در فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی 20 بخر انجام دهید و این محصول پرکاربرد را با گارانتی اصلی پارس خزر درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
پارس خزر
نوع
آب مرکبات گیر
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
20 وات
ظرفيت مخزن آبميوه
0.4 لیتر
جنس مخزن آبميوه
پلاستیک
جنس مخروطی
پلاستیک
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
شروع کار با فشار دست
دارد
قابلیت چرخش محور در دو جهت
دارد
قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه
ندارد
درپوش محافظ در برابر گرد و غبار
ندارد
تعداد سری آب مرکبات گیر
1 عدد
قابلیت آب گیری مرکبات با سایز کوچک
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندپارس خزر
نوعآب مرکبات گیر
رنگسفید
کشور سازندهایران

مشخصات فنی

توان مصرفی20 وات
ظرفيت مخزن آبميوه0.4 لیتر
جنس مخزن آبميوهپلاستیک
جنس مخروطیپلاستیک
DripStop (سیستم ضد چکه)
شروع کار با فشار دست
قابلیت چرخش محور در دو جهت
قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه
درپوش محافظ در برابر گرد و غبار
تعداد سری آب مرکبات گیر1 عدد
قابلیت آب گیری مرکبات با سایز کوچک