توستر تفال مدل TT 640
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

توستر تفال مدل TT 640

Tefal Toaster TT 640

  • گارانتی:
  • نوع: توستر نان
  • تعداد جایگاه نان: 2 عدد
  • توان مصرفی: 850 وات
  • رنگ: مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی توستر تفال مدل TT 640

توستر تفال مدل TT 640 به رنگ مشکی با توان مصرفی 850 وات با داشتن دو جایگاه نان جزو بهترین توستر تفال به شمار می‌ رود که جدیدترین تکنولوژی و فناوری های روز دنیا را در خود جای داده است، با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد این دستگاه طرفداران زیادی جلب خرید این توستر تفال مشکی می ‌شوند و در حقیقت شما با انتخاب و خرید این دستگاه می توانید کالایی مدرن همراه با جدیدترین کاربردهای روز دنیا را به منظور تست، برشته کردن و یخ زدایی Defrost با کیفیت نان در اختیار داشته باشید، بدنه این دستگاه کاملا مستحکم و عایق حرارت می باشد و در طول عمر استفاده اش، ظاهر تمیز و زیبای آن را بسیار ماندگار در اختیار خواهید داشت.

توستر تفال ساخت کجاست؟

توستر تفال مدل TT640 تولید برندی است که در سال 1950 در کشور فرانسه تاسیس شده و هم اکنون به عنوان یک مارک معتبر در تولید انواع لوازم خانگی برقی به شمار می رود و انواع توستر نان خود را باکیفیتی بالا و به همراه تکنولوژی ها و قابلیت های جدید روز دنیا روانه بازار نموده است و در تنوع مدل های خود با لیست قیمتی متفاوت توانسته جمعیت بالایی از خریداران این دسته از محصول را به خود جلب نماید.

طراحی و محل قرار گیری نان

به دلیل نوع طراحی پس از قرار دادن قطعه نان در توستر تفال مدل TT 640، تکه نان موجود می تواند بدون زحمت و به درستی در وسط جایگاه دستگاه قرار گیرد تا با قرار گرفتن در شرایط حرارتی کاملاً یکنواخت به صورت یکدست برشته شوند. گرمادهی کاملاً یکنواخت، دمایی ثابت و مناسب را در بهترین توستر تفال به گونه ای مهندسی عمل خواهد نمود تا جایی که تست نان و برشتگی آن مانند برخی توستر های قدیمی غیر یکنواخت نباشد.
برای جلوگیری از اینکه کیفیت برشتگی نان شما کاهش پیدا نکند و. حتی در موارد نادر شما سوختگی یا سطح برشتگی متفاوت بر روی آنها احساس نکنید، توستر نان تفال در این مدل به گونه ای طراحی و تولید شده است که اگر بنا به هر دلیلی در نان به کناره های داخلی قسمت بدنه داخلی چسبید، سریعا دستگاه خاموش شود.

توقف و نحوه بالا آمدن نان: دکمه توقف ای در کنار بهترین توستر تفال مدل TT640 تعبیه شده است که با نام STOP قابل نمایش است و شما در حین عملکرد دستگاه اگر نیاز دانستید می توانید این دکمه را فشار دهید و عملکرد دستگاه را برای ادامه کار متوقف سازید در این هنگام بالا آمدن نان به صورت آسانسوری انجام خواهد پذیرفت و این ویژگی باعث می ‌شود که شما نیازمند آن نباشید که برای برداشتن نان خود از درون دستگاه از دست یا قطعاتی همچون چنگال یا کارد استفاده کنید.

سینی خرده نان: در هر بار استفاده قطعاً خرده نان هایی در داخل دستگاه شما ریخته می ‌شود که مسلما در دفعه آینده ای که دستگاهتان را روشن می ‌کنید به دلیل وجود حرارت دچار سوختگی می ‌شود و بوی بد ماندگاری در دستگاه توستر نان شما ایجاد خواهند کرد در بهترین توستر تفال مدل TT 640 این مشکل به وسیله سینی ای که در زیر دستگاه تعبیه شده است حل شده، سینی خرده نان به صورت کشویی طراحی شده و شما در هر بار استفاده می توانید به سادگی این قسمت از زیر دستگاه بیرون آورید و خرده های نان را خالی کنید. جنسی سینی از استیل ضدزنگ بوده و براثر شستشو دچار زنگ زدگی نخواهد شد پس به راحتی می توانید این بخش از دستگاه خود را با آب بشویید.

مشخصات
برند
تفال
نوع
توستر نان
رنگ
مشکی
توان مصرفی
850 وات
تعداد جایگاه نان
2 عدد
جنس بدنه
پلاستیک
نحوه بالا آوردن نان
آسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
دارد
کنترل درجه حرارت
دارد
بدنه عایق حرارت
دارد
تنظیم میزان برشتگی
دارد
قابلیت گرمادهی یکنواخت
دارد
کشوی جمع آوری خرده نان
دارد
دکمه توقف
دارد
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
دارد
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتفال
نوعتوستر نان
رنگمشکی

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان2 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی850 وات
جنس بدنهپلاستیک
نحوه بالا آوردن نانآسانسوری
یخ زدایی (Defrost)
کنترل درجه حرارت
بدنه عایق حرارت
تنظیم میزان برشتگی
قابلیت گرمادهی یکنواخت
کشوی جمع آوری خرده نان
دکمه توقف
خاموش شدن خودکار در صورت چسبیدن نان
سنسور الکترونیکی برای ثابت نگه داشتن دما