یخچال بالا پایین امرسان مدل BFN22D-MTP
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-MTP

Emersun Fridge Freezer BFN22D-MTP

  • گارانتی: 36 ماهه امرسان
  • ظرفیت یخچال: 248 لیتر
  • ظرفیت فریزر: 89 لیتر
  • کشور سازنده: ایران
  • امکانات: آبریز
  • رتبه انرژی: A
  • رنگ: سفید و استیل
  • شناسه کالا: 2901188700370
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-M TP

یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-M TP از انواع یخچال فریزر کمبی به شمار می ‌رود که در دو رنگ استیل و سفید تولید شده است، اگر به دنبال خرید بهترین مارک یخچال و فریزر بالا پایین ایرانی هستید حتماً به شما پیشنهاد می کنیم این مدل شرکت امرسان را همراه با جزئیاتش مورد بررسی قرار دهید، پیش از هر چیز مسلما انتخاب گنجایش دستگاه بنا به تعداد افراد برای خانواده شما در اولویت انتخاب می باشد، لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای مقایسه هرچه مناسب تر و دقیق تر بهتر است به جای اینکه فوت را مبنای مقایسه خود قرار دهید، به لیتر این آن توجه ویژه تری بفرمایید چراکه معیار اندازه گیری یخچال لیتر می باشد از همین رو اگر به دفترچه و یا برچسب انرژی آن مراجعه نمایید متوجه خواهید شد ظرفیت آن بر اساس لیتر نشان داده شده است که ظرفیت کلی آن معادل 337 لیتر می باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از مردم فوت را به عنوان معیار اندازه گیری می دانند این مدل از یخچال فریزر با ظرفیت 22 فوت در بازار شناخته می شود و فضای مناسبی برای خانواده های کم جمعیت تا متوسط دارد.

یخچال فریزرهای کمبی یا مدل های بالا پایین امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است چرا که با خرید یخچال و فریزر بالا پایین شما هر دو دستگاه را در فضای کمتری از آشپزخانه خود در اختیار خواهید داشت. برندهای متفاوت ایرانی و خارجی یخچال فریزر های متنوعی را تولید می کنند که هر یک از آنها با تکنولوژی‌های متنوع و کارایی های خاص خود تولید شده اند که در اینجا می توانیم به یکی از بهترین مارک های یخچال و فریزر با نام آشنای امرسان اشاره کنیم که با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا، تنوع زیادی را در اختیار خریداران این دستگاه گذاشته است تا افراد بتوانند بنا به نیاز و بودجه خود، انتخاب هرچه آسان تر داشته باشند. انواع یخچال فریزر امرسان در مدل های یخچال بالا پایین و غیره با توجه به نوع طراحی مهندسی شان گنجایش و ظرفیت مناسبی را در درون دستگاه به شما ارائه خواهد داد که با توجه به ویژگی ها، کیفیت و طول عمر بالایشان می توانیم به جرأت بگوییم که قیمت یخچال و فریزر بالا پایین امرسان کاملا اقتصادی و به صرفه به شمار می ‌رود. در ادامه با بررسی خصوصیات و ویژگی های فنی و ظاهری این دستگاه همراه شما هستیم.

مشخصات ظاهری

همانطور که اشاره کردیم یخچال فریزر 22 فوت امرسان برای خانواده‌ هایی از کم تا متوسط جمعیت مناسب هستند و اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که عادت زیادی به فریز کردن موادغذای در فریزر تان ندارید، می توانید به آسانی از گنجایش کافی این فریزر که معادل 89 لیتر می باشد استفاده کنید، در طراحی این مدل از یخچال و فریزر بالا پایین امرسان بدنه ‌ای از ورقه فولادی برای استحکام بالای آن استفاده شده است و به طور کلی پایه های قابل تنظیم برای تراز کردن این دستگاه به شما امکان جابجایی هر چه راحت تر در هنگام قرار دادنش در منزل خواهد داد.
همانطور که در تصویر یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-M TP نیز می بینید این یخچال با ظرفیت 248 لیتر دارای 4 طبقه و 2 کشور می باش که در بالای این دستگاه طراحی شده است را در اختیار خواهید داشت که تمامی آنها از جنس شیشه پیرکس نشکن می باشد که فضای داخلی یخچال را به فضای هرچه مفید تر تبدیل کرده، البته برای استفاده هرچه بیشتر فضاها در داخل دستگاه و بر روی درب یخچال طبقاتی را برای قرار دادن انواع مواد غذایی، تخم مرغ و بطری ها با ارتفاعات مختلف در اختیار خواهید داشت از این رو دیگر لازم نیست از فضای داخلی یخچال تان برای گذاشتن بطری های نوشیدنی استفاده کنید.

در قسمت فریزر همانطور که در تصویر نیز می بینید 4 کشو با ابعاد و حجم مناسب طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا مواد غذایی خود را به صورت تفکیک شده در داخل آنها قرار دهید البته همانطور که می بینید یک کشوی باریک در قسمت بالای فریزر نیز طراحی شده است که به شما امکان قرار دادن مواد غذایی کوچکتر را خواهد داد. داشتن کشوهایی شفاف باعث می شود تا شما بتوانید مواد غذایی قرار گرفته در هر طبقه را نیز بدون نیاز به باز کردن کردن کشوها مشاهده فرمایید. در جدیدترین یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، مواد غذایی مختلف در فریزر بوی همدیگر را به خود نخواهند گرفت چرا که نوع چرخش هوا و نوع فریز کردن این دستگاه کاملا حرفه ای و از جدیدترین فناوری های روز می باشد.

از طراحی مهندسی داخل یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-MTP که بگذریم، میرسیم به ظاهر خارجی و کارایی هایی که بر روی درب دستگاه ایجاد شده است؛ وجود ابریز مناسب بر روی درب یخچال این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای نوشیدن آب خنک از این آبریز استفاده کنید و دیگر نیازی نباشد که درب یخچال را باز برای نوشیدن لیوانی آب باز کنید، این ویژگی علاوه بر آنکه کارایی آسان و سهولت در استفاده را به شما عزیزان هدیه می‌دهد، به کمتر کار کردن موتور دستگاه نیز کمک بهینه ای خواهد کرد و این امر باعث می‌شود میزان اتلاف انرژی نیز به حداقل برسد.

مشخصات فنی

همانطور که اشاره کردیم یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-MTP یکی از جدیدترین یخچال فریزر امرسان در این برند معتبر محسوب می‌شود که در این بخش با بررسی مشخصات مهم و فنی این دستگاه همراه شما عزیزان هستیم. در ابتدا لازم است به مهمترین نکته و قابلیت که سیستم ضد برفک بودن این دستگاه به شمار می‌رود اشاره کنیم، یخچال و فریزر بالا پایین امرسان دارای سیستم بدون برفک حرفه ای می باشد و در طول زمان شما شاهد هیچ گونه برفکی در درون دستگاه تان نیستید و دیگر لازم نیست همانند مدل های قدیمی شما داخل دستگاه تان را تمیز کنید.

سیستم چندگانه گردش هوا باعث می شود که هوای خنک به طور یکسان وارد تمام قسمتهای داخلی یخچال فریزر شود و خودمانی بگوییم که دیگر هوای یخچال در یک جا ساکن نخواهد بود و در حال گردش در دستگاه می باشد که به ماندگاری هرچه بیشتر مواد غذایی در این مدل از یخچال بالا پایین کمک خواهد شد که نوبه خود می‌تواند از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می‌رود.

این ویژگی ها تنها خصوصیاتی نیست که قیمت یخچال و فریزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D-MTP را اقتصادی نموده است چرا که داشتن سیستم انجماد سریع، نور داخلی LED، صفحه لمسی ،قفل کودک و صفحه نمایشگر نیز از دیگر تکمیل کننده های کارایی این کالا به شمار می رود. شما می توانید انواع یخچال و فریزر بالا پایین امرسان را در مدل های متنوع با بهترین قیمت و همراه با گارانتی شرکتی امرسان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی 20 بخر تهیه فرمایید و درب منزل محصول خود را تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
امرسان
نوع
فریزر پایین
رنگ
استیل
سفید
کشور سازنده
ایران
عرض
66 سانتی متر
عمق
68 سانتی متر
ارتفاع
198 سانتی متر
صفحه نمایشگر
دارد
رتبه انرژی
A
ظرفیت یخچال
248 لیتر
ظرفیت فریزر
89 لیتر
تعداد درب
2 عدد
آبریز
دارد
یخ ساز
ندارد
تعداد طبقات یخچال
4 عدد
جنس طبقات یخچال
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال
2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
دارد
طبقه نگهداری بطری
ندارد
تعداد طبقات فریزر
1 عدد
جنس طبقات فریزر
پیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر
4 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
دارد
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
دارد
Super Freezing (انجماد سریع)
دارد
فیلتر تصفیه آب
ندارد
نور داخلی (LED Light)
دارد
زنگ هشدار باز بودن درب
ندارد
صفحه لمسی
دارد
Child Lock (قفل کودک)
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندامرسان
نوعفریزر پایین
رنگ سفیداستیل
کشور سازندهایران
رتبه انرژیA

ویژگی های اصلی

آبریز
یخ ساز

مشخصات مقداری

عرض66 سانتی متر
عمق68 سانتی متر
ارتفاع198 سانتی متر
ظرفیت یخچال248 لیتر
ظرفیت فریزر89 لیتر

مشخصات فنی

صفحه نمایشگر
تعداد درب2 عدد
تعداد طبقات یخچال4 عدد
جنس طبقات یخچالپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های یخچال2 عدد
محفظه مخصوص میوه و سبزیجات
طبقه نگهداری بطری
تعداد طبقات فریزر1 عدد
جنس طبقات فریزرپیرکس (شیشه نشکن- SafetyGlass)
تعداد کشو های فریزر4 عدد
سیستم بدون برفک (No Frost)
Multi Air Flow (سیستم چندگانه گردش هوا)
Super Freezing (انجماد سریع)
فیلتر تصفیه آب
نور داخلی (LED Light)
زنگ هشدار باز بودن درب
صفحه لمسی
Child Lock (قفل کودک)