اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG19556
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG19556

Snowa Glass Gas Hob SG19556

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: سرامیک
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG 19556

اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG 19556 یکی از محصولات با کیفیت از بهترین مارک اجاق گاز ایرانی به شمار می ‌رود، دیزاین این مدل از صفحه گاز توکار به صورت کاملاً یکدست مشکی و جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت است که با دیزاینی متفاوت، دکوراسیون کاملاً زیبا به آشپزخانه شما خواهد داد. سبک طراحی متفاوت در این مدل از اجاق گاز رومیزی، آن را به یکی از پرطرفدارترین مدل ها در این مارک معتبر تبدیل کرده است البته نه تنها ظاهر این دستگاه بلکه خصوصیات کارآمد، سطح ایمنی بالا و استانداردهای به کار گرفته در این دستگاه نیز از دیگر دلایل نام گرفتن 19956 به عنوان زیباترین و بهترین اجاق گاز شیشه ای اسنوا می باشد.

اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG 19556 از جمله اجاق گاز 5 شعله اسنوا به شمار می ‌رود که بالاترین سطح استاندارد و کیفیت در قطعات را همراه خود دارد. اگر بخواهید از همه محدوده‌ های پخت در یک زمان استفاده کنید، در اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG-19556 هیچ مشکلی نخواهید داشت چراکه فاصله های به کار رفته شده در میان محدوده های پخت به گونه ای می باشد که هیچ گونه مزاحمتی برای قرار دادان قابلمه ها ایجاد نخواهد کرد. شعله پلوپز این دستگاه در وسط و ولوم های بسیار باکیفیت در جلوی آن طراحی شده است و شما به آسانی می توانید این ولوم ها را از قسمت پایه آن جدا کنید و پس از شستشو مجدداً بر روی آنها قرار دهید.

در این مدل از صفحه گاز رومیزی که به صورت تو کار طراحی شده است، شما شبکه‌ های از جنس چدن مشاهده خواهید کرد که به دلیل داشتن جنس نسوز به مرور زمان تغییر رنگی در آنها، ظاهر نخواهد شد و شما می ‌توانید با آب و صابون چه با دست و چه با قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی آنها را به سادگی بشویید و پس از شستشو شاهد ماندگاری لکه‌ های غذای سرریز شده بر روی آنها نخواهید بود، این یکی از ویژگی هایی است که می تواند ظاهر زیبای این مدل از اجاق گاز شیشه ای را در سالیان طولانی برای شما با همان ظاهر روز اول حفظ کند و از این رو می توانیم زیبایی ماندگار را نیز به این مدل پرفروش لقب دهیم.

از دیگر ویژگی های مهم اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG 19556 می توان به داشتن ترموکوپل بسیار باکیفیت اشاره کرد هرچند که نه تنها در این مدل و این برند، بلکه در انواع اجاق گاز صفحه ای و یا رومیزی یکی از مهم ترین ارکان وجود استانداردهای بالا و سطح ایمنی مناسب برای شعله ها می باشد ترموکوپل فوق سریع استفاده شده در این دستگاه این امکان را فراهم نموده تا پس از خاموشی شعله به سرعت جریان گاز قطع گردد و دیگر لازم نیست نگران سر رفتن غذا، کم شدن اکسیژن در فضا پ یا وزیدن باد باشید چراکه اگر شعله ها هم خاموش شود، سیستم ایمنی دستگاه کار خود را به بهترین نحو انجام خواهد داد.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید اجاق گاز شیشه ای اسنوا مدل SG-19556 می باشید پس می توانید این مدل از صفحه گاز توکار مشکی و پنج شعله را همراه با صفحه سرامیک سکوریت مقاوم در برابر حرارت، شبکه ‌های چدن نسوز، ترموکوپل فوق سریع، فندک اتوماتیک، پلوپزی در وسط در لیست خرید خود قرار دهید. لازم به ذکر است که طول 86 سانتیمتر و عرض 52 سانتیمتر از جمله مشخصات مقداری این مدل از اجاق گاز اسنوا به شمار می رود و شما عزیزان می توانید این محصول را همراه با گارانتی نمایندگی فروش اجاق گاز صفحه ای اسنوا در فروشگاه اینترنتی بیست بخر تهیه فرمایید و از این کالای با کیفیت لذت را ببرید.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
اجاق گاز
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
توکار
طول
86 سانتی متر
عرض
52 سانتی متر
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
شیشه (سرامیک)
جنس شبکه ها
چدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
دارد
نوع فندک
اتوماتیک
محل قرار گیری پنل
جلوی صفحه
محل پلوپز
وسط

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعاجاق گاز
رنگمشکی
کشور سازندهایران
نوع محصولتوکار

ویژگی های اصلی

تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

طول86 سانتی متر
عرض52 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهشیشه (سرامیک)
جنس شبکه هاچدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
نوع فندکاتوماتیک
محل قرار گیری پنلجلوی صفحه
محل پلوپزوسط