اجاق گاز فردار اسنوا مدل SGC5-3122
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102

Snowa Oven Stove SGC5-1102

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • نوع: اجاق گاز فردار اسنوا
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102

اگر به دنبال انتخاب بهترین اجاق گاز اسنوا هستید به شما پیشنهاد می‌ کنیم اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 را با ما بررسی فرمایید همانطور که در تصویر این محصول نیز پیداست این مدل از اجاق گاز 5 شعله به صورت مبله و فردار طراحی شده است که با توجه به دیزاین زیبایش همراه با تکنولوژی های روز دنیا یکی از مدل های پرفروش این مارک محسوب می ‌شود. شما با خرید اجاق گاز فردار اسنوا می توانید یک تیر و دو نشان را برای خود رقم بزنید، هم یک فر حرفه ای با کارایی هایی پیشرفته و هم اجاق گازی کارامدی را برای طبخ غذا در اختیار داشته باشید، این محصول که یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار از بهترین مارک اجاق گاز ایرانی به شمار می ‌رود در سری گازهای رومینا قرار دارد که با کارایی های تکمیلش با مدل های فر دار خارجی رقابت می کند و علاوه بر داشتن طراحی کلاسیک، بالاترین قابلیت های روز دنیا را به همراه طراحی خود دارد.

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 با کیفیتی بسیار بالا به همراه فری با ظرفیت 90 لیتر تولید شده است که ما در داخل فر، دو جوجه گردان با موتوری بسیار قدرتمند به شما عزیزان امکان پخت پیتزا، انواع غذا، کیک و جوجه خوشمزه را خواهد داد و به جرئت بگوییم که اگر به دنبال یک دستیار آشپزخانه حرفه ای هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مدل از بهترین اجاق گاز اسنوا را که به صورت مبله و به همراه فر طراحی شده است را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی ویژگی ها اجاق گاز فردار اسنوا مدل SGC5-1102

همان طور که اشاره کردیم اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 از بهترین اجاق گاز اسنوا و پرفروش ترین های اجاق مبله محسوب می ‌شود که با داشتن فری با حجم بالا و 90 لیتر (مناسب برای خانواده هایی تا پرجمعیت)، طول 90 و عرض 60 در ارتفاع 80 سانتی متر به همراه 5 محدوده پخت در قسمت گاز خود تولید گردیده، جنس صفحه گاز استیل و ضد خش می باشد که علاوه بر کیفیت بالایش به راحتی قابل پاک شدن و تمیز شدن می باشد اگرچه اگر بخواهیم از تمیز کردن فر این محصول نیز به شما بگوییم لازم است بدانید که لعاب داخل این مدل اجاق گاز فردار مبله باعث می ‌شود تا چربی و مانده‌های غذا به اطراف بدنه فر نچسبد و شما به سادگی با دستمالی داخل آن را پاک کنید.

این مدل اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 با داشتن 5 شعله در فواصل استاندارد، امکان استفاده هم زمان از هر محدوده پخت را به شما خواهد داد. همانطور که در تصویر می بینید چدن هایی بر روی محدوده ‌های پخت طراحی شده است که علاوه بر پخش یکنواخت حرارت، قابل شستشو و نسوز می باشند و به مرور زمان براثر حرارت هیچ گونه تغییر رنگی در آنها ایجاد نخواهد شد که همین امر در کنار ویژگی‌ های دیگری که به آنها می ‌پردازیم این مدل از اجاق گاز فردار را به بهترین اجاق گاز اسنوا و پرطرفدارترین ها تبدیل کرده است.

اگر بخواهیم اندکی از ویژگی‌ های فنی اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 برای شما بگوییم، می ‌توانیم به سیستم امنیتی این مدل از محصول اشاره کنیم؛ ترموکوپل فوق سریع استفاده شده در این دستگاه، سیستم امنیت شعله را به حداکثر خود رسانده است. در هر خانه‌ ای بارها و بارها پیش می ‌آید که بر اثر سر رفتن غذا، کم شدن اکسیژن در فضا و به هر علت دیگری ممکن است شعله‌ ای روشن شما خاموش گردد که پس از خاموشی شعله، ترموکوپل به صورت فوق سریع کار خود را انجام می‌ دهد و جریان گاز را برای جلوگیری از پخش گاز در محیط، قطع خواهد کرد. از دیگر ویژگی ‌هایی که بدان اشاره کردیم وجود جوجه گردان با موتورهای حرفه ‌ای می باشد که به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته شده درون فر شما می توانید طبخ کاملا یکنواخت ای برای جوجه در اختیار داشته باشید و پخت انواع غذا را به صورت کاملا یکنواخت و با کیفیت انجام دهید.

وجود فندک اتوماتیک، طراحی زیبا و پنلی در جلوی دستگاه از دیگر مشخصات بهترین اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102 به شمار می ‌رود و شما عزیزان می توانید این مدل از اجاق گاز فردار اسنوا را با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی بیست بخر تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات در این وب سایت تخصصی همراه با گارانتی نمایندگی فروش اجاق گاز اسنوا تقدیم حضور شما می گردد.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
اجاق گاز
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
مبله
گنجایش
90 لیتر
طول
90 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
فر
دارد
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
جنس شبکه ها
چدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
دارد
نوع فندک
اتوماتیک
محل پلوپز
وسط
جوجه گردان
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعاجاق گاز
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولمبله

ویژگی های اصلی

فر
تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

گنجایش90 لیتر
طول90 سانتی متر
عرض60 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهاستیل
جنس شبکه هاچدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
نوع فندکاتوماتیک
محل پلوپزوسط
جوجه گردان