اجاق گاز مبله اسنوا SGC5-1101
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101

Snowa Oven Stove SGC5-1101

  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس صفحه: استیل
  • تعداد شعله: 5
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

بررسی اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101 که در سری رومینا قرار دارد با داشتن پنج شعله و فر با ظرفیت بالای 90 لیتر یکی از پر فروش ترین مدل های این برند مطرح به شمار می ‌رود. طراحی کلاسیک و در عین حال به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا این مدل از اجاق گاز 5 شعله اسنوا را به یکی از پرطرفدارترین مدل ها تبدیل کرده است، اجاق گاز مبله اسنوا به دلیل داشتن استانداردهای مناسبی که در فواصل 5 شعله دارا می باشد به شما امکان استفاده هم زمان از محدوده های پخت را خواهد داد. صفحه استیل ضد خش به استفاده شده بر روی آن و پنل جلوی این اجاق گاز اسنوا، زیبایی آن را دو چندان نموده است، وجود ولوم هایی باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت از دیگر ویژگی های این مدل محسوب می ‌شود که بر روی پنل جلویی این اجاق گاز مبله قرار گرفته است و با نگاهی ساده می‌ توانید تایمر مکانیکی زیبایی را نیز که برای کنترل عملکرد اجاق گاز در روی پنل آن تعبیه شده است را نیز مشاهده فرمایید.

اجاق گاز مبله اسنوا مدل رومینا ازجمله محصولاتی می باشد که همراه با یک فر بزرگ طراحی شده است که به دلیل داشتن قطعات بسیار باکیفیت و طراحی زیبایی در ساختش یکی از پر فروش ترین مدل های اجاق گاز اسنوا محسوب می‌ گردد. در ادامه سعی داریم با بررسی جزئیات و ویژگی های بیشتر همراه شما باشیم. این مدل از اجاق گاز فر دار اسنوا 5 شعله با طراحی بسیار زیبای استیل و شیشه ای که بر روی درب فر طراحی شده است و شما به راحتی می توانید در هنگام پخت کیک، پیتزا و غذا، داخل فر را ببینید و بر مراحل پخت غذای خود نظارت داشته باشید. داخل فر دو محل جوجه گردان طراحی شده است که با موتورهای قدرتمند کار می ‌کند و به دلیل آنکه سیستم داخلی این فرد از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است می ‌تواند طبخ غذای شما را به صورت کاملا حرفه ای و یکنواخت انجام دهد. اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101 با داشتن طول 85، عرض 60 و ارتفاع 90 سانتیمتر به شما گنجایشی معادل 90 لیتر در فضای فر خواهد داد البته به این نکته مهم اشاره کنیم که در داخل فر طبقات مختلفی وجود دارد که امکان جابجایی سینی را برای شما فراهم نموده و شما عزیزان می توانید حجم های مختلفی از غذا را در آن قرار دهید و از حداکثر فضای فعلی خود برای طبخ غذا استفاده کنید.

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1101 با صفحه استیل ضدخش و چدن هایی برای پخش یکنواخت حرارت طراحی شده اند، لازم به ذکر است که به مرور زمان این شبکه‌ ها تغییر رنگ پیدا نمی کنند و در واقع زیبایی روز اول خود را در سالیانی طولانی حفظ خواهند کرد، شرکت اسنوا سالیان بسیار زیاد است که انواع اجاق گاز مبله و تو کار خود را باکیفیت بسیار مرغوب تولید می ‌کند و از این رو توانسته است سطح فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد؛ از مهم ترین ویژگی‌ های انواع اجاق گاز مبله اسنوا می ‌توان به استانداردها و سیستم امنیتی بسیار بالای آن اشاره کرد، وجود ترموکوپل بسیار حرفه‌ ای باعث می‌ شود تا به محض اینکه شعله بنا به هر دلیلی خاموش شود، جریان گاز قطع و ایمنی شما را با حداکثر مقدار تضمین کند. اجاق گاز فر دار اسنوا مدل SGC5-1101 در دسته بهترین مارک اجاق گاز مبله ایرانی قرار دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال باکیفیت ترین ها برای خود هستند.

جمع بندی

اگر بخواهیم به صورت خلاصه اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101 را با یکدیگر بررسی کنیم می توانیم به رنگ استیل همراه با شیشه مشکی بر روی درب فر، گنجایش 90 لیتری فر، 5 محدوده پخت، چدن نسوز و قابل شستشو، فندک اتوماتیک، پنل بسیار زیبا بر روی نمای دستگاه، ترموکوپل فوق سریع و جوجه گردان هایی با موتور حرفه ‌ای اشاره کنیم و شما عزیزان می توانید با مقایسه کیفیت و ویژگی های این محصول به این درک برسید که تا چه میزان قیمت اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-1101 می تواند اقتصادی و منطقی باشد. انواع محصولات اجاق گاز اسنوا در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با گارانتی شرکتی و همان ضمانت نامه‌ ای که نمایندگی فروش اجاق گاز اسنوا آن را ارائه می‌ کند، خدمت حضور شما نیز تقدیم می گردد.

مشخصات
برند
اسنوا
نوع
اجاق گاز
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
نوع محصول
مبله
گنجایش
90 لیتر
طول
85 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
فر
دارد
تعداد محدوده پخت
5 عدد
جنس صفحه
استیل
جنس شبکه ها
چدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
دارد
نوع فندک
اتوماتیک
محل پلوپز
وسط
جوجه گردان
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برنداسنوا
نوعاجاق گاز
رنگاستیل
کشور سازندهایران
نوع محصولمبله

ویژگی های اصلی

فر
تعداد محدوده پخت5 عدد

مشخصات مقداری

گنجایش90 لیتر
طول85 سانتی متر
عرض60 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر

مشخصات فنی

جنس صفحهاستیل
جنس شبکه هاچدنی
ترموکوپل (سیستم امنیت شعله)
نوع فندکاتوماتیک
محل پلوپزوسط
جوجه گردان