بیست بخر
فروشگاه

راهنمای خرید قهوه ساز

Buy Guide coffee maker

دستگاه قهوه ساز یا همان قهوه جوش خانگی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟
و هر آنچه لازم است در هنگام خرید بدانید…

قهوه ساز ها در ظاهر ساختار و عملکردی ساده دارند اما لازم است پیش از خرید دستگاه قهوه ساز برای خود با بررسی نکاتی کلی با دیدی کاملاً مناسب تر به خرید آن بپردازید. ما در اینجا سعی داریم بسیار خلاصه و در آیتم هایی کاربردی به شما در انتخاب مدل، برند و بهترین نوع قهوه ساز بپردازیم.

توجه: به منظور خرید لوازم خانگی بوش به صورت اقساط بدون بهره پس از تکمیل سبد خرید کافیست در قسمت توضیحات
جمله خرید اقساطی را جهت تماس کارشناسان مربوطه درج نمایید.


از آنجایی که امروزه نوشیدن قهوه از پر رواج ترین نوشیدنی ها در دنیاست پس داشتن یک قهوه ساز خانگی یا همان قهوه جوش برقی در محیط کار یا منزل همانند بسیاری از وسایل کاربردی دیگر به لوازم خانگی ای تقریباً غیرقابل حذف برای بسیاری از خانه ها در آمده است لازم به ذکر است یک دستگاه خوب باید دارای ویژگی های مناسبی باشد که علاوه بر طول عمر، کیفیت مهیاکردن یک قهوه خوش طمع دارای سهولت استفاده نیز باشد تا شما بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. خودمانی بگوییم که اگر قهوه سازی هرچند باکیفیت اما با کارایی سخت را انتخاب کنید پس از چندی، قهوه ساز شما نیز مانند برخی دیگر از لوازم موجود در آشپزخانه شما بی مصرف خواهد شد.


قیمت قهوه ساز:

قهوه

در ابتدا راحت بگوییم که نمی توانیم در بسیاری از مواقع کیفیت یک قهوه ساز ارزان را با گران یکسان ببینیم چراکه در برندهای معتبر طراحی و قطعات استفاده شده که منجر به تفاوت قیمت می شود، نمی تواند بی دلیل باشد و در حقیقت اگر یک برند معتبر در کل دنیا کالایی را تولید می کند که جدیدتر و گران تر هست باید بگوییم که بی دلیل نیست اما باید توجه داشته باشید که همیشه گران ترین ها پرکاربردترین نیست همانطور که مدل های ارزان تر ناکارآمد نیست پس شما می توانید با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی های لازم برای یک دستگاه در یک مارک مناسب، انتخابی هر چه بی نقص تر را رقم بزنید.


طراحی دستگاه قهوه ساز:

انواع این دستگاه پر کاربرد در بهترین مارک های موجود نیز دارای طراحی و رنگ بندی هایی متفاوت است که علاوه بر پوشش سلیقه های متفاوت می تواند با رنگ بندی های متنوع برای ست های گوناگون آشپزخانه یا هر فضای دیگر شما مناسب باشد، لازم به ذکر است که در برخی موارد طراحی ها علاوه بر تأمین زیبایی بیشتر یک قهوه ساز به راحت تر کار کردن افراد با آن نیز کمک خواهد کرد.


قوری قهوه ساز:

قوری قهوه ساز

 

در مدل های مختلف دستگاه های قهوه ساز جنس های گوناگون قوری را در این دستگاه می بینید اما آنچه بنا به تجربه افراد است این مورد را بیانگر است که قوری ها از جنس پیرکس کیفیتی بس مناسب تر از جنس های دیگر قوری را خواهند داشت. فراموش نکنید که وجود درب قوری علاوه بر نگهداری درجه دمای مناسب به نگهداری رایحه قهوه شما کمک بسیاری می کند.

 

 


مخزن آب قهوه ساز:

 

این مخزن که در همه قهوه سازها داری این قسمت می باشد دارای اهمیت های خاص خود هست چراکه شما باید بتوانید در یک دستگاه آن را به راحتی جدا کرده و مجدد سر جایش قرار دهید و همچنین مخزن مورد نظر دارای جنس مناسبی باشد تا وجود آب در آن تغییر رنگ در این قسمت ایجاد نکند. لازم به ذکر است اندازه حجمی مخزن برای تهیه هر تعدادی قهوه حائز اهمیت است پس در هنگام انتخاب خود این مورد را فراموش نکنید.

 

 


مخزن و فیلتر قهوه در قهوه ساز:

این قسمت در دستگاه قهوه ساز از جنس پلاستیک یا فلز است که نمی توانیم آن را به طور حتم اولویت بندی کنیم چراکه در مدل های مختلف به صورت متفاوت طراحی شده اند و تنها کیفیت آن هاست که دارای اهمیت می باشد. در برخی از مدل ها شما شاهد فیلترهای دائمی هستید که در نگاه اول شاید اقتصادی تر به نظر آید که شما مستلزم به خرید فیلتر یک بار مصرف نیستند، فیلتر های دائمی باعث کاهش کیفیت در عطر و طعم قهوه خواهد شد به همین خاطر اگر شما از دسته افرادی هستید که کیفیت قهوه برایتان مهم است پیشنهاد می کنیم از قهوه سازهایی با فیلترهای یک بار مصرف استفاده کنید.

 


طعم و عطر  قهوه :

استفاده از قهوه ساز و نوشیدن قهوه باکیفیت تنها وابسته به دستگاه مورد استفاده شما نیست پس باید توجه فرمایید که استفاده از قهوه مناسب از اولویت های اول نوشیدن قهوه باکیفیت است. به زبانی ساده تر بهترین قهوه ساز نمی تواند از قهوه ای بی کیفیت آنچه را که می خواهید تهیه کنید. پیشنهاد می شود اگر به دنبال داشتن باکیفیت ترین قهوه هستید از قهوه های دانه ای که خودتان در آسیاب آن ها را پودر می کنید استفاده نمایید چراکه در زمانی که قهوه های پودر شده را تهیه و استفاده می کنید خواه و یا نا خواه در بهترین حال نیز تا میزانی بوی عطر قهوه در معرض هوا از بین خواهد رفت و نگهداری ان برای کیفیتی مناسب تر، سخت تر است از این رو شما در کافی شاپ ها و جاهایی که قهوه هایی با کیفیت دارند می بینید که همواره از دانه های قهوه برای تهیه نوشیدنی هایشان استفاده می کند پس انتخاب نوع قهوه ای مناسب را برای استفاده در هر نوع دستگاه فراموش نکنید که تا چه میزان دارای اهمیت است.


صفحه گرم نگهدارنده قهوه در دستگاه قهوه ساز:

نوشیدن یک قهوه گرم برای افراد به صورت عمده لذت بخش تر است بنابراین در دستگاه های قهوه ساز نیز یک صفحه گرم نگهدارنده تعبیه شده است و در زمانی که شما حجم بیشتری از قهوه را تهیه کردید و می خواهید آن را در یک فاصله مدت زمانی استفاده کنید، نوشیدنی شما را گرم نگه می دارد و دیگر لازم نیست مجدد با گرم کردن قهوه خود کیفیت آن را تحت شعاع قرار دهید از این رو پیشنهاد می شود در هنگام خرید در صورت لزوم به این نکته نیز توجه فرمایید.


قهوه ساز


قطع خودکار:

سیستم قطع اتوماتیک در بسیاری از لوازم های خانگی برقی وجود دارد که در هریک به روند خاص خودکار می کند، در دستگاه قهوه ساز نیز این سیستم وجود دارد که نگرانی شما را از خاموش کردن دستی دستگاهتان رفع می نماید و در هنگام خالی شدن محفظه آب به طور خودکار دستگاه خاموش می گردد تا از لطمه به دستگاه شما جلوگیری کند البته لازم به ذکر است که پس از کامل شدن روند مهیا سازی نوشیدنی شما، قطع خودکار و خاموشی دستگاه صورت می گیرد.


بهترین مارک قهوه ساز خانگی:

مارک های گوناگونی در بازار هستند که تولیدات این محصول را دارند که در اینجا به یکی از پرفروش ترین مارک ها اشاره می کنیم؛ از آشناترین نام های تولیدکننده لوازم‌خانگی بوش می باشد که توانسته دستگاه های قهوه ساز خانگی را با کیفیتی بی نظیر تولید کند. از دستگاه قهوه ساز بوش می توانیم به عنوان یکی از بهترین مارک های قهوه ساز یاد کنیم چراکه با داشتن کیفیت عالی خود در مهیا کردن قهوه ای کم نظیر، دارای مشخصات و طراحی بسیار ایده ال است. مواردی همچون سیستم قطع خودکار، فیلتر قابل تنظیم، صفحه گرم نگه‌دارنده و تمامی آنچه لازم است در بسیاری از مدل های این برند تعبیه‌شده است پس شما نیز می توانید با بررسی این نکات به انتخاب مدلی مناسب بر اساس سلیقه و بودجه خود، بپردازید.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های هفتگی و ماهیانه فروشگاه با خبر شوید !
شاید این مقالات برایتان مفید باشد
2 نظرات
  1. دنیا می گوید

    لطفا راهنماهای خریدتون رو زیاد کنین اگه میشه جز قهوه ساز از محصولات دیگه لوازم خانگی تون رو کامل کنین

  2. شادی تخمه فروش می گوید

    مقالتون عالی بود من خودم قهوه ساز بوش رو چندین ساله دارم و راضی هستم. می خوام یکی از این مدل جدیداش رو بخرم که پشتیبانی تون هم زنگ زدم خیلی خوب راهنمایی کردن. مرسی. سایت فروشگاهی خوب و با پشتیبانی خوبی هستین واقعا. خسته نباشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.