بیست بخر
فروشگاه

راهنمای خرید اب مرکبات گیری

Buy Guide citrus press juicer

آب مرکبات گیری و یا همان دستگاه آب پرتقال گیری باید چه مشخصاتی داشته باشد.
و هر آنچه لازم است در هنگام خرید بدانید…

اب مرکبات گیری یا همان دستگاه اب پرتقال گیری یکی از بهترین لوازم جانبی خانگی در بسیاری از آشپزخانه هاست که معمولاً در هر خانه ای جز پرکاربردترین وسایل برقی به شمار می‌رود ما در ادامه نیز سعی داریم تمام نکات لازم که شاید به دلیل سادگی روند این دستگاه به چشم شما نیاید را بررسی کنیم و به شما در انتخابی هرچه مناسب تر کمک کنیم.

توجه: به منظور خرید لوازم خانگی بوش به صورت اقساط بدون بهره پس از تکمیل سبد خرید کافیست در قسمت توضیحات
جمله خرید اقساطی را جهت تماس کارشناسان مربوطه درج نمایید.


نوشیدن و مهیاکردن اب پرتقال یا یک لیموناد تازه در هنگام صبح و یا در یک روز گرم با داشتن یک اب مرکبات گیری مناسب بسیار ساده تر می باشد و می تواند تأمین کننده ویتامین های ضروری بدن شما باشد و برخلاف آبمیوه های موجود که دارای مواد نگهدارنده یا قند هستند از آب میوه های طبیعی در زمان مورد نیازتان به سادگی استفاده کنید. از مزایای دیگر گرفتن آب مرکبات با یک اب مرکبات گیر این است که نگهداری اب میوه طبیعی در مدت زمان طولانی نیز برای شما مهیا می گردد.درست است که برخی از دستگاه های چندکاره دستگاه آب مرکبات گیر یا همان دستگاه آب پرتقال گیری را به همراه دارد اما زمانی که شما این محصول را به صورت دستگاهی تک کاره در منزل داشته باشید، استفاده آن به دلیل سادگی لوازم جانبی اش بسیار ساده تر است و از این رو مسلماً بهشما رغبت بیشتری در گرفتن آب میوه تازه خواهد داد. یک اب مرکبات گیری در ظاهر عملکرد ساده ای دارد اما توجه به برخی از المان های موجود در طراحی این دستگاه حائز اهمیت است تا شما بتوانید باکیفیت بسیار آب پرتقال یا هر مرکبات دیگر را مهیا سازید. در ادامه مطلب تمامی این نکات را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

 

اب مرکبات گیری های قدیم به صورت ساده و دستی بودند و در واقع کمی کار با آن ها در زمانی که مخصوصاً تعداد مرکبات اب گیری زیاد بود، سخت می شد از این رو به مرور دستگاه اب پرتقال گیری برقی جای مدل های دستی را گرفت و تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز که درواقع از بهترین مارک های موجود هستند، هریک مدل هایی را از اب مرکبات گیر برقی تولید کردند که برخی از آن ها با داشتن مشخصات و نیازهای کامل بسیار باکیفیت تولیدشده‌اند اما در هنگام خرید اب مرکبات گیری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ اب مرکبات گیری خوب را از بهترین مارک های موجود چگونه انتخاب کنیم؟

 

 


اب پرتقال گیری و مخروط آن

مخروطی که بر سر اب پرتقال گیری ها موجود است باید برای گرفتن مرکبات های کوچک و بزرگ مناسب باشد تا افراد بتواند ارز کوچک ترین مرکبات تا بزرگ ترین آن را با کیفیت مناسب آب‌گیری کنند، در واقع نوع طراحی این مخروط است که راحتی استفاده با آن ها را رقم می زند. حتماً شما نیز اب مرکبات گیرهایی با سری و یا مخروطی از جنس های مختلف پلاستیک و یا جنس های مشابه استیل دیده اید. به طور خلاصه می توانیم بگوییم که هریک از این سری ها اگر طراحی و دیزاین مناسبی داشته باشند می توانند کارایی باید را داشته باشند اما مواردی را در این میان باید فراموش نکنید که جنس پلاستیک را اگر با اشیایی زبر مانند اسکاچ بشویید مسلماً خش می‌افتد و از کیفیت آن می کاهدو سری های استیل را نیز اگر از برندهایی نامعتبر انتخاب کنید ممکن است پس از مدتی شاهد زنگ زدن آن ها شوید پس اگر مدلی را از میان بهترین مارک اب مرکبات گیر انتخاب کردید، دیگر لازم نیست که این موارد ذهن شما را درگیر کند.

اب پرتقال گیری


قدرت و چرخش آب مرکبات گیری

اب پرتقال گیری ها از قدرت 20 تا 40 وات در بازار وجود دارد و قدرت بیشتر موتور می تواند راحتی شما را در به کارگیری نیروی انسانی بکاهد اما توجه داشته باشید که پیش از توجه به تنها قدرت یک اب مرکبات گیر، انتخاب برند مناسب که موتوری با کیفیت را در تولیداتش به کار برده است، بسیار مهم است پس بهتر است هیچ گاه یک دستگاه با وات یکسان را در دو مارک به طور قطع، برابر نبینید. از دیگر موارد مهم که تأمین قدرت و کیفیت این محصول است، نوع چرخش سری دستگاه هاست که با چرخش عقربه ای و خلاف جهت عقربه ای حداکثر استخراج را از این محصول تأمین کند. عموماً بسیاری از مارک های معتبر دارای سری هایی هستند که در هنگام فشار دست بر روی ان ها شروع به کار می کنند و وقتی شما نیمه مرکبات را بر روی آن می گذارید چرخش سری آغاز خواهد شد.


اب مرکبات گیری


طراحی ظاهری اب پرتقال گیری

اب مرکبات گیری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سلیقه افراد روز به روز حتی کاربردی ترین و یا کم مصرف ترین محصولات با دیزاینی خاص و زیباتر از همیشه تولید می شود چراکه امروزه عمده افراد به جز کارایی یک دستگاه، دیزاین آن نیز برایشان مهم است البته فراموش نکنید که امروزه نیز بسیاری از برند ها در دیزاین و طراحی های لوکس خود علاوه بر تأمین رضایت سلیقه ای افراد، مواردی را برای پرکاربردتر شدن این لوازم به کار می گیرند. اب مرکبات گیری ها نیز از این دسته مستثنی نیستند. اب مرکبات گیری های امروزی طراحی بسیار شیک تری دارند؛ برای درک بهتر می توانید تصویر زیر را که یک اب مرکبات گیری بوش را ببینید. در این نوع از دیزاین جدید علاوه بر زیبایی بسیار ساده و لوکس شما می توانید برای سرو اب میوه های طبیعی خود و گذاشتن آن درون یخچال نیز استفاده کنید و در واقع لازم نیست برای سرو آن بر روی میز مهمان یا خودتان از یک پارچ مجزا استفاده فرمایید.

 

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های هفتگی و ماهیانه فروشگاه با خبر شوید !
شاید این مقالات برایتان مفید باشد
یک نظر
  1. یه نفر :))) می گوید

    چقدر دیزاین اب پرتقال گیری بوش خوبه
    فکر نکنم مارکا دیگه از این مدلا داشته باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.