بیست بخر
فروشگاه

نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک

اگر به دنبال نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک جهت خرید، گارانتی و یا خدمات پس از فروش آن هستید:


تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله تلفن و آدرس تمام نمایندگی ها در سراسر کشور در انتهای همین مقاله قرار داده شده است.

اما به شما پیشنهاد می کنیم قبل خرید و یا تماس با گارانتی و نمایندگی سام الکترونیک این متن را تا انتها به دقت بخوانید چراکه در مقاله سعی شده علاوه بر معرفی برند سام SAM تمام اطلاعات مربوط به نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک، شرایط گارانتی سام سرویس، تعمیرات، نصب و خدمات پس از فروش به صورت کامل برای شما توضیح داده شود، دقت داشته باشید اگر قبل از خواندن این متن با گارانتی سام سرویس نمایندگی سام الکترونیک تماس بگیرید قطعا پشتیبانی از شما درخواست می کند ابتدا شرایط گارانتی، نصب و راه اندازی را مطالعه فرمایید و سپس درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید چراکه تمامی درخواست ها جهت تعمیرات، گارانتی و نصب و راه اندازی تنها به صورت آنلاین ثبت می گردد پس به شما پیشنهاد می کنیم چند دقیقه از وقت خود را برای خواندن این مطلب در نظر بگیرید سپس شما می توانید از طریق لینک های موجود که در متن قرار داده شده به فرم درخواست سرویس در نمایندگی سام سرویس دسترسی خواهید داشت و شما می توانید با پر کردن آن درخواست خود را جهت نصب و راه اندازی، تعمیرات و گارانتی ثبت نمایید.

نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک

آشنایی با لوازم خانگی سام الکترونیک

اگر قصد خرید از نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک را برای منزل و یا محل کار خود دارید اما آشنایی کافی با این برند را ندارید ما در اینجا لوازم خانگی سام را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد و هر آنچه که باید در مورد گارانتی سام سرویس، خدامات پس از فروش بدانید را برای شما شرح می دهیم تا بتوانید با اطمینان کامل لوازم خانگی سام را برای خود را انتخاب کنید؛ برای آشنایی با این برند کافیست تنها نگاهی به چند سال قبل داشته باشیم زمانی که آمریکا به رهبری ترامپ تصمیم گرفت تا از قرار داد برجام به صورت یکسوی خارج شود و با اعمال تحریم و فشار آوردن به شرکت های خارجی و بین المللی آنها را مجبور به ترک بازار ایران کرد که در این خصوص ما می توانیم به دو برند ال جی و سامسونگ در حوزه لوازم خانگی اشاره کنیم که تا قبل از آن قسمت بزرگی از این بازار را در اختیار داشتند به همین دلیل بعد از خارج شدن این دو شرکت بازار لوازم خانگی دچار آشفتگی و کمبود کالا مواجه گردید و این موضوع به افزایش قیمت‌ها در بازار منجر شد.

اما این موضوع باعث گردید مدیران شرکت سام الکترونیک به این موضوع فکر کنند که خودشان اقدام به تولید محصولات خود با برند سام کنند، چراکه تا قبل از این نمایندگی سام الکترونیک به عنوان تنها نمایندگی انحصاری شرکت سامسونگ در ایران فعالیت می کرد و محصولات این شرکت را با خدمات پس از فروش و گارانتی سام سرویس به بازار ارائه می کرد و در ابتدای سال 1392 نیز شروع به مونتاژ برخی از محصولات این شرکت تحت نظارت و لیسانس شرکت سامسونگ در ایران نمود، از همین رو شرکت سام الکترونیک بعد از خروج سامسونگ تصمیم گرفت با تکیه بر تجربیات و زیرساخت های خود با شرکت سامسونگ و دیگر شرکت های خارجی وارد تعامل شود تا بتواند لوازم خانگی خود را تحت عنوان سام «SAM» به بازار ارئه کند.

این شرکت به عنوان تولید کننده و نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک طراحی محصولات خود را به کمک شرکت های کره ای انجام می دهد و قطعات مورد نیاز خود را از شرکت های چینی و کره ای تامین می کند و در نهایت در کشور ایران مونتاژ می شود تا بتواند با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا و قطعاتی باکیفیت محصولات خود را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند از همین رو لوازم خانگی سام «SAM» خیلی زود توانست در بازار لوازم خانگی بدرخشد و به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی محصولات خود را جایگزین محصولات شرکت سامسونگ نماید، اما اگر دوست داشته باشید می توانید با کلیک بر روی از محصولات این برند دیدن فرمایید و از مشخصات فنی و قیمت به روز آن در نمایندگی سام الکترونیک اطلاع پیدا کنید.


لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟

اگر تا به امروز این سوال در ذهن شما بود که لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ گارانتی و نمایندگی سام الکترونیک کدام شرکت است؟

لوازم خانگی سام الکترونیک

با توضیحات گفته شده حتما متوجه شده اید که برند سام ساخت ایران می باشد اما طراحی آن در کشور کره انجام می شود و قطعات آن در حال حاضر از کشورهایی همچون چین و کره تامین می گردد اما این شرکت امروزه برای گسترش و بالا بردن کیفیت محصولات خود در حال مذاکره با شرکت های اروپایی می باشد تا بتواند محصولاتی باکیفیت و تنوع بیشتر تولید کند، اما استفاده از طراحی و قطعات خارجی دلیلی بر این نمی شود که لوازم خانگی سام ساخت ایران نباشد چراکه شرکت سام الکتریک نیز مانند بسیاری از برندهای مطرح دنیا مانند شرکت اپل، سونی، پاناسونیک، ال جی، سامسونگ و دیگر برندهای مطرح در دنیا بیشتر قطعات خود را از دیگر کمپانی ها تهیه می کنند و حتی مونتاژ بسیاری از آنها نیز در دیگر کشور ها صورت می گیرد تا بتوانند زمان و هزینه خود را صرف طراحی و بالا بردن کیفیت محصولات خود نمایند تا در نهایت بتوانند محصولاتی باکیفیت و قیمتی مناسب تولید کنند.


گارانتی لوازم خانگی سام الکترونیک

همان طور که می دانید شرکت سام الکترونیک به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت سامسونگ محصولات این شرکت را با خدمات پس از فروش و گارانتی سام سرویس ارائه می کرد، امروزه نیز این شرکت به عنوان تولید کننده و نمایندگی سام الکترونیک با همان گارانتی سام سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم خانگی سام را عرضه می کند و خدمات بی نظیر این شرکت بر کسی پوشیده نیست، مرکز ارتباط مشتریان خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس در چهار چوب مشتری مداری و خدمت محور جهت برقراری ارتباط با مشتریان راه اندازی گردیده است این مرکز با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و به کارگیری ابزارهای نوین در تمام ساعات شبانه روز در حال خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد، شما می توانید جهت دریافت خدمات پس از فروش مربوط به گارانتی، تعمیر، نصب و راه اندازی لوازم خانگی سام الکترونیک از راه های ارتباطی که در ادامه برای شما قرار داده شده است می توانید با نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک در تماس باشید.

بازدیدکننده قبلی پس از مطالعه این مطلب ، مقالات زیر را نیز مشاهده کرده است


شما با داشتن گارانتی سام سرویس دیگر لازم نیست نگران خدمات پس از فروش برای محصول خود باشید چراکه شما می توانید جهت تعمیر، نصب و خدمات پس از فروش لوازم خانگی سام الکترونیک درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق فرم «درخواست تعمیرات» ثبت نمایید تنها کافیست بر روی کلمه درخواست تعمیرات که با رنگی آبی نشان داده شده است کلیک کنید اما، قبل از تماس و یا تکمیل فرم بهتر است این متن را حتما تا انتها بخوانید، و سپس اقدام به پر کردن درخواست خود نمایید بعد از تکمیل فرم مورد نظر پشتیبانی شرکت سام سرویس نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد، توجه داشته باشید در مدت زمانی که محصول دارای گارانتی می باشد تمام هزینه های تعمیر، ایاب و ذهاب، اجرت و قطعات برای شما رایگان می‌ باشد پس در حفظ کارت گارانتی خود کوشا باشید و سعی کنید آن را در دسترس قرار دهید، در صورت نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی نیز می توانید با تلفن سام سرویس نمایندگی سام الکترونیک 0218255 تماس حاصل فرمایید.


نصب و راه اندازی لوازم خانگی سام

اما اگر قصد نصب لوازم خانگی خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با گارانتی سام سرویس نمایندگی سام الکترونیک کارت گارانتی و فاکتور خرید خود را در دسترس قرار دهید و قبل از تکمیل فرم مورد نظر و تماس موارد زیر را به خوبی مطالعه نمایید توجه داشته باشید نصب کلیه محصولاتی که دارای نصب و راه اندازی رایگان می باشند باید توسط نماینده شرکت انجام شود و ملاک شروع گارانتی از تاریخ نصب دستگاه می باشد و در محصولاتی که فاقد خدمات نصب و راه ندازی رایگان می باشند ملاک شروع گارانتی تاریخ خرید محصول در نظر گرفته می شود و ارائه فاکتور معتبر شرط استفاده از گارانتی می باشد.

نصب و راه اندازی سام الکترونیک

  1. توجه داشته باشید زمان خرید و تحویل لوازم خانگی سام الکترونیک حتما آن را از جعبه خارج کرده و سلامت کالای خود را ازلحاظ فیزیکی به طور کامل بررسی نمایید تا مطمئن شوید شکستگی و یا قوری نداشته باشید، چراکه باید توجه داشته باشید که صدمات فیزیکی شامل گارانتی سام سرویس نمی باشد و باز کردن محصول باعث خارج شدن آن از گارانتی نمی شود.
  2. وسیله برقی خود را در مکان مورد نظر که قصد نصب آن را دارید قرار دهید اما از به برق زدن آن خوداری کنید و شرایط لازم برای نصب وسیله مورد نظر خود مهیا کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.
  3. توجه داشته باشید انجام لوله کشی به عهده مشتری می باشد به همین جهت قبل از درخواست سرویس در گارانتی سام سرویس نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک شما باید شیر آب، گاز، پریزر برق و تخلیه فاضلاب را با توجه به نیاز کالای خود آماده کنید.
  4. قبل از نصب یخچال ساید بای ساید باید شما باید یک شیر آب سرد در فاصله کمتر از 6 متری آن قرار داده باشید تا امکان اتصال آن برای استفاده از آبریز و یخ ساز مورد استفاده قرار گیرد و سپس شما می توانید درخواست نصب خود را در نمایندگی سام الکترونیک پر کنید.
  5. جهت نصب ماشین ظرفشویی و یا ماشین لباسشویی نیز نباید فاصله شیر آب و فاضلاب بیشتر از 1 متر باشد و توجه داشته باشید که ارتفاع شلنگ تخلیه باید در ارتفاع حدودا 70 سانتیمتری قرار داشته باشد، جهت نصب ماشین ظرفشویی شما تنها به شیر آب سرد و برای ماشین لباسشویی شیر آب سرد الزامی و آب گرم نیز می تواند به دلخواه شما باشد یعنی هر دو و ارتفاع شلنگ تخلیه باید در ارتفاع حدودا 70 سانتیمتری قرار داشته باشد.

جهت نصب مایکروویو نیز باید توجه داشته باشید که هوا در اطراف می تواند به طور کامل گردش داشته باشد حداقل فاصله از دو طرف 15 از دیوار 10 و از سقف 30 سانتیمتر باشد.


استفاده از گارانتی در شرایط زیر قابل استفاده نمی باشد:

  1. صدمات ناشی از ضربه، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش سوزی و حرارت بالا، وجود گرد و غبار زیاد، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی شامل گارانتی نبوده و نمایندگی سام الکترونیک مسئولیتی در این قبال ندارد.
  2. استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به نکات درج شده در دفترچه راهنما باعث می شود شما نتوانید از گارانتی دستگاه خود استفاده کنید از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم قبل استفاده دفترچه راهنمای مربوط به محصول خود را به طور کامل مطالعه نمایید.
  3. به یاد داشته باشید تعمیر و دستکاری محصول توسط تعمیرکارهای غیر مجاز می تواند منجر به غیر فعال شدن گارانتی دستگاه شود از همین رو در صورت هر گونه مشکل تنها از نمایندگان مجاز سام سرویس نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک کمک بگیرد و تنها درخواست خود را از طریق فرم مورد نظر ثبت نمایید و از تماس مستقیم با تعمیرکار بپرهیزید.
  4. هر گونه دستکاری، مخدوش شدن و یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام دستگاه و یا هر نوع دستکاری در برگه گارانتی سام سرویس نمایندگی سام الکترونیک می تواند باعث خارج شدن دستگاه از گارانتی شود.

قیمت لوازم خانگی سام

تا به اینجا سعی بر معرفی لوازم خانگی سام الکترونیک، گارانتی سام سرویس، خدمات پس از فروش پرداختیم تا بیشتر با تولیدات این شرکت آشنا شوید اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سام، ماشین ظرفشویی سام، یخچال فریزر سام و دیگر محصولات این برند را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت آنلاین از نمایندگی سام الکترونیک انجام دهید شما در زمان خرید آنلاین به راحتی می توانید به مشخصات فنی محصول، نقد و بررسی محصول، نظرات دیگر مشتریان دسترسی داشته باشید و مدل مورد نظر خود را با دیگر مدل های مقایسه کنید از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی ومشخصات فنی محصولات و اطلاع از قیمت ها در نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک به فروشگاه اینترنتی 20 بخر مراجعه کنید اما اگر ترجیح می دهید خرید خود را از یک فروشگاه فیزیکی انجام دهید ما لیست فروشگاه هایی که به عنوان نمایندگی لوازم خانگی سام الکترونیک در کشور وجود دارد را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید به نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی و محل کار خود مراجعه نمایید، از همین رو شما می توانید با کلیک بر روی « نمایندگی های فروش » وارد صفحه مورد نظر شوید و با انتخاب شهر خود به آدرس و تلفن تمام نمایندگی ها دسترسی داشته باشید.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های هفتگی و ماهیانه فروشگاه با خبر شوید !
شاید این مقالات برایتان مفید باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.