بیست بخر
فروشگاه

معرفی کامل قرص ماشین ظرفشویی فینیش

این محصول را به طور کامل بشناسید:

قرص ماشین ظرفشویی

  • چرا قرص ظرفشویی فینیش را انتخاب کنیم؟
  • قرص اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • قرص و ژل چه تفاوتی در شستشو با یکدیگر دارند؟
  • بهترین قرص برای مارک بوش، ال جی یا برند ظرفشویی شما چیست؟
  • نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی، قابلیت ها، روکش و لایه های تشکیل دهنده قرص ها را بشناسید.

در این مقاله به توضیحات جامعی درباره این محصول پرفروش خواهیم پرداخت، در اولین قسمت توضیحات همانطور که در ظاهر قرص ماشین ظرفشویی فینیش پیداست شما سه لایه مجزا می بینید که دارای مشخصاتی به شرح زیر است:

  • لایه قرمز و کوچک، مایع جلادهنده در این قرص است که 30 درصد آن در هنگام شستشو مصرف می شود و بقیه آن در زمان آبکشی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لایه سفید، ماده ای با فرمولاسیون ویژه است که در زمان شستشو حجم زیادی اکسیژن تولید می کند. این امر باعث می شود چربی ظروف راحت تر حل شود.
  • لایه رنگی (آبی و زرد)، پودر جهت شستشو ظروف است.

    قرص ماشین ظرفشویی فینیش


چرا قرص ماشین ظرفشویی فینیش را انتخاب کنیم؟

عملکرد و اولویت این قرص ظرفشویی در چیست؟

این قرص بالای 60 سال است که در سراسر دنیا عرضه می گردد و کیفیت شستشوی این محصول کاربردی بر کسی پوشیده نیست و سابقه درخشان این برند نیز می تواند بیانگر این ادعا باشد. این محصول حاوی جلادهنده در ساختار خود می باشد که این امر به کیفیت شستشو و همچنین جلای ظروف شیشه ای و براق کمک بسیاری می کند  اما آن چه این قرص ظرفشویی را به یک قرص کاملا حرفه ای و پرفروش در دنیا تبدیل کرده است فقط این مطلب نیست. این قرص ماشین ظرفشویی علاوه بر عملکرد شستشوی بی نقص، به سلامت، طول عمر و ممانعت از خش و کدر شدن ظروف نیز کمک خواهد کرد. همانطور که می دانید فرقی نمی کند در کجای ایران زندگی می کنید، تمامی آب های مصرفی موجود دارای سختی هستند، چیزی که به شدت در هنگام شستشو باعث کدرشدن و خش افتان ظروف شما می گردد؛ این قرص ماشین ظرفشویی حرفه ای تا میزان قابل توجهی در کم کردن سختی آب موثر است و در واقع به عملکرد نمک ماشین ظرفشویی شما در این امر کمک می کند تا این میزان سختی موجود را به حداقل برساند تا علاوه بر جلوگیری کردن از خش افتادن و کد شدن ظروف به سلامت و طول عمر ماشین ظرفشویی شما کمک کند. علاوه بر این مورد شما عزیزان می دانید که هر دستگاه شستشویی پس از مدتی جرم می گیرد و یا اهک های موجود در آب، در داخل آن ها باقی می ماند؛ از آنجایی که ماشین ظرفشویی نیز یک دستگاه شوینده ای است که همواره در معرض این نوع رسوبات، جرم و آلودگی است، خوب است بدانید که در محتویات قرص ماشین ظرفشویی فینیش این مورد نیز مد نظر قرار گرفته است و این قرص ظرفشویی از تجمع این جرم ها نیز جلوگیری می کند و روند نیاز شما را به استفاده از جرم گیر ها کاهش می دهد و همچنین به سلامت دستگاه و سلامت شما کمک بسیاری خواهد کرد. لازم به ذکر است که بدانید این قرص از دسته قرص  های ظرفشویی ای می باشد که از باقی ماندن بوی های نامطبوع و چربی ها جلوگیری می کند و شما با اطمینان خاطر می توانید از این محصول قدرتمند و در واقع همه کاره برای شستشویی بدون نقص استفاده فرمایید.


قرص ماشین ظرفشویی


کدرشدن و خش افتادن ظروف

قرص ماشین ظرفشویی و کدر شدن ظروف

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم همانطور که به طور مختصر در متن بدان اشاره کردیم با کم کردن میزان سختی آب به عملکرد نمک ماشین ظرفشویی کمک بسیار چشم گیری می کند و از این رو پیشنهاد می شود برای حساسیت بالای این امر از قرص های حرفه ای که این عملکرد را در ساختارشان دارند مورد استفاده قرار دهید اما توجه داشته باشید که این مدل از قرص های ماشین ظرفشویی با این حال که به میزان چشم گیری در این روند کمک کننده هستند اما هیچ قرص ماشین ظرفشویی ای در دنیا وجود ندارد که جای نمک را بگیرد، قرص ظرفشویی مناسب به شدت در عملکرد بهینه نمک ظرفشویی شما نقش خواهد داشت اما تاکید بر استفاده از نمک ماشین ظرفشویی و پر نگه داشتن آن همواره در جای خود باقی است. اشاره ما به این مسئله دلیلش این است که یک قرص مناسب در کنار نمک مرغوب در دستگاه شما کاری هدفمند را برای تامین کیفیت شستشو و سلامت دستگاه شما انجام می دهد پس اکنون می توانید دلیل کدر شدن و یا خش افتادن ظروفتان را درک کنید. به طور خلاصه بگوییم که قرص ماشینم ظرفشویی نامناسب یکی از دلایل خش افتادن و کدر شدن ظرف های شماست؛ در نتیجه با انتخاب بهترین قرص ماشین ظرفشویی، سلامت ظروف و ظرفشویی خود را تامین کنید.


آیا قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم انتخابی مناسب برای برند ماشین ظرفشویی شماست؟

انواع قرص ظرفشویی در بازار وجود دارد که بسیاری از ما در هنگام خرید به سازگاری آن ها با برند ظرفشویی مان فکر می کنیم. مارک فینیش از معتبرترین شرکت های تولید لوازم شوینده در دنیاست. این شرکت از سال 1953 یعنی حدود 60 سال است که در 40 کشور دنیا در حال فعالیت است و همواره توانسته سابقه درخشان خود را هرچه درخشان تر نگه دارد. این شرکت تولید کننده محصولات مختلفی مانند: قرص، جلادهنده، نمک و ژل می باشد که در مصارف شستشوی ظرفشویی به کار می رود از این رو برای آن که بتواند همواره رضایت تمامی مشتریان خود که از خریداران برندهای گوناگون هستند را تأمین کند به طور گسترده با لوازم خانگی های دنیا به جهت کسب نتیجه ای مناسب تر در ارتباط است و جای تعجبی نیست که بهترین و بزرگ ترین برند دنیا توانسته قرص فینیش را متناسب با برندهای بزرگ لوازم خانگی دنیا تولید کند، قرص ظرفشویی فینیش قرصی سازگار با تمام برندهای ماشین ظرفشویی دنیا مانند بوش (Bosch)، ال جی (LG)، سامسونگ (Samsung) و … است. پس می توانیم با اطمینان بگوییم که فرقی نمی کند از چه برندی از ظرفشویی استفاده می کنید، قرص ظرفشویی فینیش برای هر برند مورد استفاده شما، قرصی مناسب است.


قرص ماشین ظرفشویی فینیش اصل و تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

قرص های ماشین ظرفشویی اصل چیزی ست که همواره در هنگام خرید ذهن ما را درگیر می کند. باید بدانید که به دلیل خاص بودن تکنولوژی تولید قرص ظرفشویی معمولاً قرص های موجود در بازار اصل است؛ اما در هنگام خرید باید به بسته بندی قرص ظرفشویی توجه کنید زیرا که قرص های ماشین ظرفشویی که تقلبی هستند دارای بسته بندی کاملا نامرغوب می باشد. قرص هایی که رنگ آن ها تغییر کرده قرص های نامرغوب می باشد یا در شرایط مناسبی نگه داشته نشده اند. در اینجا به دو نکته حائز اهمیت اشاره می کنیم:

نکته 1: چسبیدن قرص های ماشین ظرفشویی از دیگر مشکلات خریدارانش است. دقت داشته باشید که قرص ها را پس از خرید حتما در فضای خشک و خنک نگه دارید و هیچ گاه آن ها را نیز بر روی سطح بسیار سرد مانند سرامیک قرار ندهید چراکه این امر باعث ترکیدن و باز شدن قرص ها می گردد.

نکته 2: خرید قرص ارزان و بدل و برندهای متفرقه، علاوه بر خرابی زود هنگام دستگاه ظرفشویی شما لطمه جدی ای به ظرف های شما می زند پس در خرید قرص های ظرفشویی از برندهای اصلی ساده گذر نکنید.


قرص ماشین ظرفشویی فینیش


چه نکاتی را هنگام استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی کوانتوم باید بدانیم؟

نکته 1: توجه کنید که روکش قرص ماشین ظرفشویی فینیش به صورت ژله ای و با قابلیت حل شدن در آب می باشد و لازم نیست آن را برای استفاده جدا کنید.

نکته 2: قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم به علت داشتن این نوع پوسته ژله ای، قابل نصف شدن نیست. پس نمی توانید مانند برخی از قرص های قدیمی آن ها را نصف کنید و  اگر فکر کردید نیمی از قرص برای شستشوی ظرف هایتان کافی است از نصف قرص در ظرفشویی تان استفاده کنید؛ حال مطمئناً این سؤال برایتان پیش می آید که در این مواقع باید چکار کنیم؟ در اینجاست که ما با بررسی این نکته تفاوت و جایگاه استفاده از ژل ظرفشویی ر برای شما باز خواهیم کرد:

اگر نیمی از ظرفشویی خود را پر کردید و یا تعداد کمی از ظروف را در ماشین ظرفشویی خود قرار دادید، دیگر لازم نیست که از یک قرص کامل برای شستن ظرف هایتان استفاده کنید؛ چراکه یک قرص ظرفشویی کامل برای یک ماشین ظرفشویی پر تولید شده است، در این هنگام به شما پیشنهاد می کنیم از ژل ماشین ظرفشویی به جای قرص استفاده کنید تا تنها به مقدار لازم با توجه به ازدیاد ظرف هایتان این شوینده را در مخزن خود بریزید؛ این کار تا میزان چشم گیری خرید قرص ماشین ظرفشویی را در منزلتان کاهش خواهد داد. لازم به ذکر است که ژل های موجود در برندهای معتبری مانند فینیش عملکردی مشابه با قرص های ظرفشویی را به همراه خواهد داشت پس لازم نیست در استفاده از این محصول نگرانی ای از لحاظ کیفیت شستشو داشته باشید.

 

نکته 3: قرص فینیش کوانتوم (finish) با داشتن قابلیت های بسیار فوق العاده اش که با یکدیگر آن ها را مورد بررسی قرار دادیم در دسته پر فروش ترین های قرص ظرفشویی در دنیاست و شما می توانید با مطالعه چند نکته دیگر نیز قصد خود را از خرید این محصول تکمیل فرمایید:

  • نگران خشک شدن ته مانده غذاهایتان در ظروف نباشید، فرمولاسیون پیشرفته قرص ظرفشویی فینیش به راحتی آن ها را می شوید.
  • لکه های سخت بجا مانده از چای یا قهوه با قرص ماشین ظرفشویی فینیش به ‌راحتی پاک می شود.
  • دیگر نیاز نیست قبل از شستشو ظروف را خیس کنید یا نگران باقی ماندن آن ها در ساعت های طولانی در دستگاه ظرفشویی خود باشید.

منبع:

Dishwasher Detergent

New Dishwasher Tablets

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های هفتگی و ماهیانه فروشگاه با خبر شوید !
شاید این مقالات برایتان مفید باشد
14 نظرات
  1. آندره می گوید

    اگر اهل مالعه هستید باید به این سایت سر بزنید.

  2. محمدحسین نوری می گوید

    اخیرا رنگ و کیفیت قرص ها کم شده و بوی نامطبوعی ایجاد میکند
    مورد مشابهی گزارش شده؟

    1. بیست بخر می گوید

      رنگ جدید بسته های قرص ماشین ظرفشویی فینیش رنگ بنفش تولید شده است اما تولید بوی نامطبوع و تغییر کیفیت کاملا رد شده است.

  3. محدثه طارم

    با قرص ماشین ظرفشویی چرا حتما باید نمک هم ریخت من متوجه نشدم درست؟ خودش به اندازه کافی نداره نمک؟

  4. عاطفه سوگند می گوید

    چه باحال قرص ها من ترکیده بود تو بستش تازه فهمیدم چراا. فکر می کردم تو بار له شده

  5. فاطمه روشن می گوید

    سلام، من مدتی بود از قرص ماشین استفاده نمیکردم بعد از مدتی وقتی رفتم سراغش دیدم بخش اعظم روکش قرصها انگار حل شدن و پودر های توی قرص ریخته بیرون و با هم قاطی شده..آیا میشه ازش استفاده کرد ؟یه بار از پودر درون قرصها برای شستشو استفاده ،شستشو را تمیز انجام داد ولی میترسم برای سلامتی ضرر داشته باشه…لطفا بفرمایید بریزمش دور یا به صورت پودر استفاده کنم؟

    1. بیست بخر می گوید

      سلام
      احتمالا فضایی که برای نگهداری قرص استفاده کردید یا بسیار سرد یا بسیار مرطوب بوده است. اگر کیفیت شستشوی مناسب دارید و تاریخ آن بیش از 1 ماه نگذشته با ریختن این پودر در کف ظرفشویی می توانید کار شستشویتان را انجام دهید. توجه فرمایید اگر ظرف ها پس از شستن لیز نشده باشد، موردی درباره استفاده از آن نیست.
      با تشکر – پشتیبانی 20 بخر

  6. الهام می گوید

    سلام. من قرص ماشین ظرفشوییم به هم چسبیده. راهی نیست که جدا کنم از هم؟ خودم با چاقو جدا میکنم که پوستش بعضی وقتا پاره میشه و همینجوری داخل دستگاه میذارم. مشکلی نداره؟

    1. بیست بخر می گوید

      سلام دوست عزیز متاسفانه شرایط نگهداریتون مناسب نبوده و الان مجبور هستین به طریقی از اون ها استفاده کنید و راه حل دیگری رو نمیشه پیشنهاد کرد. جز اینکه در نگهداری قرص های جدیدتون از فضای خشک و خنک استفاده فرمایید تا در آینده این مورد را نداشته باشید. با تشکر از شما – پشتیبانی 20 بخر

  7. نيلوفر می گوید

    سلام قرص ماشین ظرف شویی فینیش مدل کوانتوم من پودر داخلش زرد شده … ایا مشکلی داره؟ خراب شده؟

    1. منصوره پیرزاده می گوید

      با سلام و احترام
      بسته جدید فینیش کوانتوم رو بعد از چند ماه که باز کردم بوی تندی میداد و رنگ قرصها هم زرد شده بود. تاریخ مصرفش تموم نشده ولی سامانه تائید اصالت کالاهم پاسخی برای تائید یا رد اون ارائه نمیده .آیا میشه از این بسته قرص استفاده کرد؟ به ماشین ظرفشوییم آسیب نمیزنه؟
      متشکرم

      1. بیست بخر می گوید

        با عرض سلام
        اگر قرص در شرایطی نامناسب نگه داشته شود امکان رخ دادن مواردی نظیر این مورد وجود دارد. قطعا در اصالت کالا شکی نیست اما نمی توان صد در صد به شما استفاده از این قرص را پیشنهاد کرد.
        با تشکر – پشتیبانی بیست بخر

  8. سوگی می گوید

    سلام ، تاریخ‌ روی قرص های من ۲۰۱۷ هست ، چند سال تاریخ مصرف داره ؟ اصلا هم به هم نچسبیدن و بیرون هم ریخته نشده

    1. بیست بخر می گوید

      سلام معمولا برندهای معتبر 4 سال تاریخ مصرف ایده ال دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.