بیست بخر
فروشگاه

راهنمای خرید و مقایسه چای سازهای بوش

Compare & All detail of Bosch Tea Makers

تفاوت و شباهت های چای ساز را در این مارک با کاملترین توضیحات بررسی نمایید.

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب مناسب ترین از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از این دستگاه. حتماً می دانید که این دسته از محصولات در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:

  • کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را مدل استندی می گویند.

توجه: به منظور خرید لوازم خانگی بوش به صورت اقساط بدون بهره پس از تکمیل سبد خرید کافیست در قسمت توضیحات
جمله خرید اقساطی را جهت تماس کارشناسان مربوطه درج نمایید.


مزیت و معایب دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از دستگاه ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از این دسته از محصولات  است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در مدل استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در دم آور  ها بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره کالاهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که مدل روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل روی هم به مراتب بالاتر از مدل استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده این دسته از محصولات نیز می باشد تنوعی از روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل ها همراه ما باشید.


چای ساز بوش


مشخصات مشابه در چای ساز بوش

در تنوع گوناگون این دستگاه خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه ندارد. این دسته از محصولات دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خاموش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا چای سازی که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی تولیدات خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید این کالا برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه محصولات این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در محصولات گوناگون در ای دسته با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در دستگاه های این برند نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل ها نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است.


تفاوت های مدل های چای ساز بوش

این مارک در تنوع خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ موجود آنهاست اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل ها را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین تنوع کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در محصولاتی که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل ها این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.


بررسی خصوصیات

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود.

 

چای ساز بوش

 

چای ساز بوش مدل TTA5883

در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.


چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل دقیقاً مدلی مشابه 5883 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. این دستگاه دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از گونه های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.


چای ساز بوش

 

چای ساز بوش مدل TTA2201

این مدل روی هم دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201 به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.


چای ساز بوش مدل TTA2010

این مدل نیز همانند مدل روی هم 2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه از تخفیف های هفتگی و ماهیانه فروشگاه با خبر شوید !
شاید این مقالات برایتان مفید باشد
یک نظر
  1. علیرضا می گوید

    مرسی از مقاله های خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.