نمک ماشین ظرفشويی فيری 1.5 کيلو
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

نمک ماشین ظرفشويی فيری 1.5 کيلو

Fairy Dishwasher Salt 1.5Kg

  • ممانعت از کدرشدن و خش افتادن ظروف
  • جلوگیری از ایجاد رسوبات در ظرفشویی
  • کشور مبدا برند: آمریکا
  • وزن: 1.5 کیلوگرم
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

معرفی نمک ماشین ظرفشویی فيری 1.5 کيلو

نمک ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین مواد در هنگام استفاده از یک ماشین ظرفشویی است. اکنون در این متن برای لمس بیشتر کارایی نمک ظرفشویی و دلایل اینکه چرا باید در خرید نمک ماشین ظرفشویی و پر نگه داشتن دستگاه ظرفشویی دقت بسیار داشته باشید را برایتان توضیح خواهیم داد.

در ابتدا باید بدانید که کار اصلی نمک ماشین ظرفشویی، کم کردن میزان سختی آب است. فرقی نمی کند که در کدام منطقه زندگی می کنید، درجایی که میزان سختی آب کم یا زیاد باشد؛ به طور کلی سختی آب در ایران در شهرهایی مانند زاهدان، گرمسار، قم، استان‌های بلوچستان و سمنان کمی بیشتر از شهرها و استان های دیگر است و این سختی آب ناشی از کلسیم و منیزیم موجود در آب می باشد که نوشیدن و استفاده از آن در مصارف گوناگون، ضررهای خود را به جای می گذارد. سختی آب در شستشوی ظروف و ماشین ظرفشویی موردی است که ضرر آن به دستگاه و ظروفتان را محصولی با نام نمک ماشین ظرفشویی حل و رفع می کند. عدم وجود نمک ماشین ظرفشویی در دستگاه شما امری است که باعث کدر شدن ظروف و ایجاد خط و خش روی ظروف داخل ظرفشویی می شود و از طرفی خود ظرفشویی نیز در نبود نمک ظرفشویی به دلیل ایجاد شدن رسوبات آهکی طول عمری کمتر خواهد داشت. به جرئت می توان گفت که نمک ماشین ظرفشویی از مهم ترین محصولات در لیست خرید هر شخصی است که از ظرفشویی در منزل خود استفاده می کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع قرص ها، قرص هایی تکمیل و کامل تولید شده اند که در حین استفاده به عملکرد نمک ظرفشویی شما کمک می کند و در واقع در کم کردن میزان سختی آب تا حدی نقش دارد اما باید بدانید که حرفه ای ترین قرص ها در دنیا با این حال که کمک کننده هستند اما نمی توانند جایگزین نمک ها در ماشین ظرفشویی شما باشد بنابراین در انتخاب و مصرف دائم نمک ظرفشویی دقت کنید؛ برندهای شناخته شده ای مانند فیری و فینیش که از تولیدکنندگان بزرگ مواد ماشین ظرفشویی هستند، انواع نمک ماشین ظرفشویی را باکیفیت هایی عالی تولید می کند و در کل دنیا آن را به فروش می رسانند که می توانند انتخاب هایی مناسب برای شما عزیزان باشند. لازم به ذکر است که این نمک ها از آنجایی که توسط تاپ برندهای دنیا تولید می شوند دارای سازگاری کامل و عملکردی کامل برای تمامی مارک های ماشین ظرفشویی می باشد پس فرقی نمی کند که چه برندی از ماشین ظرفشویی را در منزل دارید چراکه به راحتی می توانید از بهترین مارک های نمک ظرفشویی استفاده کنید.

پس از خرید نمک ماشین ظرفشویی تنها کافی است دریچه نمک که معمولاً در کف ماشین های ظرفشویی تعبیه شده است را بازکنید و نمک را در آن قسمت خالی کنید. دوستان عزیز در این هنگام به چند نکته توجه کنید:

  • زمانی که این درب را باز می کنید ممکن است حجمی از آب را در این محفظه ببینید، لازم نیست کار اضافه ای انجام دهید، تنها روی همان آب، با خیال راحت نمک ظرفشویی را خالی کنید.
  • پس از خالی کردن آن با ته یک قاشق با چند حرکت کوچک به جابجایی دانه های نمک در محفظه کمک کنید تا بتوانید محفظه را به طور کامل پرکنید.
  • هیچ گاه محفظه نمک ماشین ظرفشویی را لب تا لب پر نکنید و همواره یک بند انگشت از سر این جایگاه را باز بگزارید.
  • پس از پر کردن محفظه اطراف جایگاه را از دانه های پاشیده شده نمک در کف ظرفشویی، خالی کنید و پس از آن کار با ظرفشویی خود را آغاز کنید.
  • در آخر توجه بفرمایید که همواره مخزن نمک ماشین ظرفشویی تان را از نمک پر نگه دارید چراکه این اصل مهم تضمین‌کننده کیفیت شستشوی هر ماشین ظرفشویی می باشد تا جایی که برندهای معتبر دنیا در مدل های بالای ظرفشویی خود، چراغی برای آلارم اتمام نمک را تعبیه نموده تا افراد را از تمام شدن نمک ظرفشویی شان نیز مطلع سازد.
مشخصات
برند
فیری
نوع
نمک ماشین ظرفشویی
کشور مبدا برند
آمریکا
وزن
1.5 کیلوگرم
قابلیت
جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی
ممانعت از کدر شدن و خش افتادن ظروف

chat نظرات (2)

مشخصات کلی

برندفیری
نوعنمک ماشین ظرفشویی
کشور مبدا برندآمریکا

مشخصات مقداری

وزن1.5 کیلوگرم

مشخصات تکمیلی

قابلیت ممانعت از کدر شدن و خش افتادن ظروفجلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی