گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001

Hardstone Hand Blender HMS8001

  • گارانتی:18 ماهه جام سرویس
  • نوع: گوشتکوب برقی چندکاره
  • کشور سازنده: ایران
  • قدرت موتور: 800 وات
  • رنگ: مشکی استیل
  • شناسه کالا: 2902343800508
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001

اگر به دنبال گوشتکوب برقی چندکاره هستید به شما پیشنهاد می کنیم انتخاب و بررسی گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001 را از دست ندهید چراکه این کالا با تکمیل ترین کار کارایی ها و همچنین ویژگی های منحصربه فرد است می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این دستگاه همراه با همزن بالونی، رنده یا دیسک ، گوشت کوب برقی و خردکن به همراه ظرف غذا ساز کاملاً حرفه ای در اختیار شما عزیزان می باشد. این دستگاه باقدرت موتور 800 وات به رنگ مشکی و با ترکیب زیبایی از استیل ساخت کشور ایران می باشد. در ادامه مطلب به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

سرعت و موتور

همانطور که اشاره کردیم گوشتکوب برقی چندکاره هاردستون در این مدل دارای توان 800 وات می باشد که در حقیقت بخش بسیار قدرتمند این دستگاه به شمار می رود. در پایین موتور گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001 دو دکمه تعبیه شده است که به شما امکان جداسازی میله و تعویض قطعات را خواهد داد، وزن موتور تا حدی زیاد است ولی به دلیل قدرت بالایش در حقیقت نمی توانیم وزن آن را جزء ضعف های این دستگاه بدانیم چراکه لرزش کم، سطح صدای پایین و دسته ارگونومیک این محصول کار با آن را بسیار ساده می نماید و امکان کنترل عملکرد آن را به وسیله یک انگشت برای شما مهیا است .
در قسمت بالای موتور نیز دکمه ولومی برای تعیین سرعت چرخش موتور وجود دارد که یکی از دکمه ها عملکرد روشن و خاموش شدن دستگاه را به عهده دارد و تا زمانی که دکمه روشن را فشار دهید، دستگاه به عملکرد خود ادامه خواهد داد. داشتن ویژگی توربو در این دستگاه نیز به شما امکان می دهد تا از حداکثر توان آن برای خرد کردن و مخلوط کردن مواد سفت استفاده کنید، در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از دکمه توربو نه تنها در گوشتکوب برقی چندکاره هاردستون بلکه برای هیچ دستگاهی مناسب شمرده نمی ه موتور فشار وارد خواهد کرد و مصرف برق شمارا بالا خواهد برد.

خردکن

ظرفیت خردکن همراه گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001 معادل 1.2 می باشد که ظرفیت مناسبی برای استفاده هر خانواده ای محسوب می شود، این بخش دارای دو تیغه دو پره ای است که امکان نصب یک یا هر دو تیغه برای شما مهیا می باشد؛ تیغه اصلی در قسمت پایینی دستگاه و تیغه دیگر در صورتی که مواد داخل آن زیاد باشد بر روی آن و قسمت بالاتر نصب خواهد شد و به این ویژگی باعث می شود تا عملکرد خرد کردن کاملاً یکدست انجام شود لازم به ذکر است که بدانید لبه های تیغه ها دندانه دار است و درپوش ظرف دارای واشری مخصوص تا از نشت مخلوط های آبکی شما جلوگیری کند، پایه ای پلاستیکی همراه خردکن طراحی شده که از جابه جایی ظرف خردکن در هنگام روشن بودن جلوگیری می کند.

ظرف غذاساز

ظرف غذاساز این مدل از گوشت کوب برقی چند کاره هاردستون معادل 1.2 لیتر می باشد و شما می توانید در کنار بدنه آن تا 1 لیتر درجه بندی را مشاهده کنید، این ظرف کاملاً شفاف بوده و دارای پلاستیک بسیار باکیفیتی است و دو قطعه رنده درشت و چیپس ساز (ورقه ای) در داخل آن نصب شده است و این امکان برای شما فراهم است تا از این دستگاه به عنوان یک رنده کاملاً حرفه ای نیز استفاده فرمایید.

سایر مشخصات گوشتکوب برقی چندکاره هاردستون

علاوه بر مشخصاتی ذکر شده می توانیم به جنس تیغه و میله از جنس استیل ضدزنگ و بسیار مقاوم و همچنین قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی نیز اشاره کنیم که همه آن ها می تواند کار را با دستگاه را برای ما هرچه ساده تر و با کیفیت تر کند.

  • توجه فرمایید که سری گوشت کوب برقی ها بسیار تیز و هستند و از آنجایی که دارای محافظ نمی باشند و دکمه خاموش و روشن کردنشان با کوچک ترین فشاری با سرعت زیاد دستگاه را به حرکت در می آورد بسیار مراقب استفاده از آن ها باشید و آن را از دسترس کودکان دور نگهدارید.
  • هنگام استفاده از گوشتکوب برقی هاردستون مدل HMS8001 توجه فرمایید که میله گوشت کوب برقی و همزن به خوبی در داخل دستگاه قفل شود.
  • از استفاده آن هنگامی که مواد غذایی در حال جوشیدن بر روی شعله اجاقتان هست، خودداری فرمایید.
  • لازم به ذکر است برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد غذایی که بر سر میله ها می چسبد، حتماً قبل از آنکه آن را از داخل ظرف تان بیرون آورید، دستگاه را خاموش کنید.

جهت خرید گوشتکوب برقی چندکاره هاردستون می توانید آن را در سبد خرید خود قرار دهید و با ثبت سفارشتان کالای درخواستی خود را همراه با معتبرترین گارانتی هاردستون که در بالای صفحه محصول درج شده است، درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
چندکاره
رنگ
استیل
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
قابلیت ها
خردکن
رنده یا دیسک
همزن (بالنی)
گوشت کوب برقی
جنس بدنه
استیل
تنظیم سرعت
دارد
تعداد تنظیمات سرعت
ولومی
گوشت کوب برقی
دارد
پوره ساز
ندارد
لیوان مدرج
دارد
حجم لیوان مدرج
800 میلی لیتر
جنس تیغه
استیل
جنس میله
استیل
خرد کن
دارد
جنس ظرف خردکن
پلاستیک
حجم ظرف خردکن
1.2 لیتر
خمیر زن
ندارد
همزن بالنی
دارد
دیسک یا رنده
دارد
تعداد دیسک یا رنده
2 عدد
جنس دیسک یا رنده
استیل
انواع دیسک یا رنده
رنده درشت
رنده ورقه ای (چیپس ساز)
ظرف غذاساز
دارد
جنس ظرف غذاساز
پلاستیک
حجم ظرف غذاساز
1.2 لیتر
عملکرد لحظه ای (پالس)
ندارد
عملکرد توربو (Turbo)
دارد
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر مشخصات
خردکن با درپوش واشر دار (قابل استفاده به جای مخلوط کن)
دارای خردکن با امکان انتخاب 1 یا 2 تیغه دو پره

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعچندکاره
رنگاستیل
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
قابلیت ها گوشت کوب برقیخردکنهمزن (بالنی)رنده یا دیسک

ویژگی های اصلی

گوشت کوب برقی
پوره ساز
خرد کن
خمیر زن
همزن بالنی
دیسک یا رنده
ظرف غذاساز

مشخصات فنی

جنس بدنهاستیل
تنظیم سرعت
تعداد تنظیمات سرعتولومی
لیوان مدرج
حجم لیوان مدرج800 میلی لیتر
جنس تیغهاستیل
جنس میلهاستیل
جنس ظرف خردکنپلاستیک
حجم ظرف خردکن1.2 لیتر
تعداد دیسک یا رنده2 عدد
جنس دیسک یا رندهاستیل
انواع دیسک یا رنده رنده درشترنده ورقه ای (چیپس ساز)
جنس ظرف غذاسازپلاستیک
حجم ظرف غذاساز1.2 لیتر
عملکرد لحظه ای (پالس)
عملکرد توربو (Turbo)

مشخصات تکمیلی

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
سایر مشخصات خردکن با درپوش واشر دار (قابل استفاده به جای مخلوط کن)دارای خردکن با امکان انتخاب 1 یا 2 تیغه دو پره