ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700

Hardstone Sandwich Maker SMS2700

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: ساندویچ ساز
  • توان مصرفی: 700 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 2 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید، مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700

به منظور بررسی قیمت ساندویچ ساز هاردستون و تناسب کیفیت وکارایی این دستگاه، می توانید به بررسی این مطلب بپردازید. ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700 دارای 2خانه نان ، توان مصرفی 700 وات در دو رنگ سفید و مشکی می باشد، این دستگاه که ساخت یکی از بهترین برندهای معتبر می باشد دارای عملکردی بسیار مناسب می باشد، در ادامه این مطلب به شرح ویژگی های مهم این دستگاه خواهیم پرداخت.

این محصول ساخت کجاست؟

مسلماً یک سوال در هنگام خرید ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700 این است که در کدام کشور تولید می شود؟ شاید خیلی سخت باشد که کالاهای تولیدی محصولات هاردستون را دسته بندی کنیم چرا که این برند در حقیقت هیچگونه کارخانه ای ندارد. احتمالا از شنیدن این گفته متعجب می شوید و این سوال برای شما پیش می آید که مگر می شود که برندی که این همه محصول به بازار ایران روانه کرده است، بدون داشتن کارخانه فعالیت داشته باشد.
بله باید بگوییم که هاردستون در حقیقت یک شرکت بازرگانی که محصولات با کیفیت برند های دیگر که دارای کارخانه هستند یا اینکه وارد کننده لوازم خانگی می باشد را انتخاب می کند و ان ها را برند خود به فروش می رساند که به دلیل هوشمند بودن انتخاب نوع مدلی با کیفیت در بازار رقابتی کشورمان، جایگاه ویژه ای دارد.

مشخصات و قیمت ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700

این دستگاه با قدرت بالا، صفحه خایی از روکش نچسب مقاوم با بدنه و دستگیره های عایق حرارت تولید شده که به همراه المنتی که در قسمت زیرین صفحه ها طراحی شده است، کار می کند ( ساختار کلی این دسته از محصولات) که می تواند با پخش یکنواخت حرارت به سطح داخلی دستگاه کار آماده سازی ساندویچ شما را با بسیار با کیفیت انجام شود. بخش اصلی یعنی صفحه های داخلی این دستگاه که قیمت ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700 را به مبلغی بسیار منطقی تبدیل کرده است.
همانطور که اشاره نمودیم این صفحه ها دارای روکش نچسب است و این امکان برای شما فراهم ساخته تا به سادگی پس از استفاده از دستگاه تان آن را تمیز کنید، لازم به ذکر است که بدانید صفحه های این دستگاه قابلیت جدا شدن از بدنه را ندارند اما نباید این مورد در ذهن شما پیش بیاید که شستشوی این مدل از اسنک ساز برای شما بسیار سخت است چرا که وقتی که شما ساندویچ را با نان تست در درون دستگاه تان می گذارید، صفحه ها به گونه ای طراحی شده اند که کناره های نان را به طور کامل می بندد و از نشت هرگونه مواد غذایی بر روی صفحه جلوگیری می کند و بسیار اندک پیش میاید که این قسمت کثیف شود. پس از سرو غذای تان در مرحله آخر می توانید مدت زمانی بگذارید تا دستگاهتان سرد شود و با یک دستمال بسیار ساده آن را تمیز کنید (توجه فرمایید که دستمالی که استفاده می کنید نرم باشد و از وسیله هایی مثل اسکاچ استفاده نکنید) زیرا این صفحه ها نیز همانند ظروف تفلون و نچسب دیگر نیز خشم بر می دارد و اگر به این نکته در هنگام تمیز کردن آن توجه لازم را داشته باشید مطمئن باشید که در طول عمر استفاده از دستگاه تان نیاز به تعویض آن ها پیدا نحواهید کرد.
شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت ساندویچ ساز هاردستون مدل SMS2700 در فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید؛ و کالای خود را با کارت گارانتی معتبر این برند، درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
700 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
2 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
ندارد
گریل
ندارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
ندارد
تنظیم دما
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگ مشکیسفید
کشور سازندهایران
عملکردساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان2 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی700 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما