ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920

Hardstone Sandwich Maker 4920

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: ساندویچ ساز
  • توان مصرفی: 920 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید، مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920

ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920 دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است این دستگاه دارای توان مصرفی و قدرت بالای 920 وات بوده که با داشتن تکمیل ترین کارهایی هایی که یک ساندویچ ساز خانگی و حرفه ای باید داشته باشد می تواند وسیله ای کاملاً ایده آل برای تهیه سریع و آسان ساندویچ و وعده های غذایی شما محسوب شود. داشتن کیفیت بالای ساخت، صفحه هایی باکیفیت، عایق حرارتی بدنه و دسته ها، المنت پیچشی برای پخش یکنواخت حرارت، سیستم خاموشی خودکار، اشغال فضای کم همراه با وزن پایین، محفظه جمع آوری سیم و چراغ های هشدار کنترل دما از ویژگی های کلی این مدل محبوب است.
همان طور که اشاره نمودیم این دستگاه ویژگی های اصلی یک کالای کاربردی در ساندویچ ساز را دارد اما در هنگام خرید یک ساندویچ ساز خوب همچون ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920 آنچه که از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است، قسمت داخلی و صفحات این دستگاه است چراکه به طور کلی ساختار عملکرد این دسته از محصولات به وسیله المنت گرم کننده درونشان، آنقدر پیچیده نیست و صفحه مورد استفاده در این دستگاه به دلیل استفاده مداوم است که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد از این رو در ادامه این مطلب با شرح کاملی از صفحات این دستگاه و روند کار آن همراه شما هستیم.

مشخصات صفحه ساندویچ ساز

تعدادجایگاه نان: این دستگاه دارای 4 قسمت نان کامل است که در نهایت می تواند 8 تکه اسنک مثلثی را برایتان آماده کند.
جنس صفحات متحرک: در ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920 صفحاتی از پوشش تفلون کاملاً نچسب استفاده شده که به دلیل داشتن قابلیت جدا شوندگی به راحتی تمیز می شوند.
خالی از لطف نیست که در همین جا به این نکته مهم اشاره کنیم که همان کاری که با انواع ظروف تفلون انجام می دهید را با این صفحات نیز در هنگام شستشو انجام دهید و از وسایل زبر که باعث از بین رفتن پوشش نچسب آن ها می شود، استفاده نکنید و اگر شما به خوبی و درست صفحه های ساندویچ سازتان را نگه داری کنید، حرارت و استفاده مداوم از آن ها، هیچ تأثیری بر کیفیتشان نخواهد گذاشت.
وکیوم نان: اینکه نان شما در یک ساندویچ ساز خوب به طور کامل از کناره های نان بسته می شود یکی از وجه های تمایز این دستگاه در مقایسه با دستگاه های گریل و غیره به شمار می رود وقتی که شما نان تست خود را که در وسط آن مواد غذایی خوراکی را قرار داده اید، درون این صفحات قرار می دهید و درب ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920 را می بندید، کناره های نان به وسیله طراحی صفحه هایی که در اختیار شما قرار داده است کاملاً بسته خواهند شد که باعث می شود تا شما ساندویچتان را خیلی راحت تر میل کنید و همچنین این خصوصیت از پخش مواد داخل اسنک به بیرون و کثیف شدن سطح صفحه ها جلوگیری می کند.

در صورت تمایل به انتخاب و خرید ساندویچ ساز هاردستون مدل 4920 می توانید آن را به صورت غیر حضوری و آنلاین تهیه فرمایید، کالای شما در حداقل مدت زمان ممکن، درب منزل تقدیم شما عزیزان می گردد. توجه فرمایید که فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر محصولات خود را در تمامی برندهای همراه گارانتی های اصلی و معتبر ارائه می شود.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
920 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
4 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
دارد
گریل
ندارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد
سایر مشخصات
صفحه آلمینیوم دایکست یا پوشش تفلون
محفظه مخصوص جمع کردن سیم
چراغ‌های هشدار دمای کنترل شده

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگ مشکیسفید
کشور سازندهایران
عملکردساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان4 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی920 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات چراغ‌های هشدار دمای کنترل شدهصفحه آلمینیوم دایکست یا پوشش تفلونمحفظه مخصوص جمع کردن سیم