زودپز هاردستون مدل MC-1206B
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

زودپز هاردستون مدل MC-1206B

Hardstone MC-1206B Pressure Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: مولتی کوکر
  • ظرفیت: 6 لیتر
  • توان مصرفی: 1000 وات
  • رنگ: استیل مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی زودپز هاردستون مدل MC-1206B

زودپز هاردستون مدل MC-1206B با ظرفیت 6 لیتر و توان مصرفی 1000 وات با ترکیب رنگ مشکی و استیل تولیدشده است، این مدل از زودپز برقی هاردستون همه کاره به عنوان مولتی کوکر به شمار می رود که می تواند عملکرد آرام پز، بخارپز، پلوپز و زودپز را برای شما انجام دهد. اگر بخواهیم به طور حدودی بگوییم که این دستگاه گنجایش زیادی برای حدود 12 الی 14 نفر را در اختیار شما می گذارد.
زودپز هاردستون مدل MC-1206B دارای 35 برنامه پخت دارد که بیشتر غذاها را می تواند برای شما تهیه کند شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما این وسیله می توانید حتی ماست خانگی خود را نیز درست کنید، علاوه بر این پس از اتمام عملکرد دستگاه 90 دقیقه می تواند غذای شما را به طور کامل گرم نگه دارد و اگر برق خانه تان نیز قطع شد تا 24 ساعت حافظه دستگاه پاک نخواهد شد که این ویژگی می تواند در سهولت استفاده از دستگاه به کمک شما بیاید. با نگاهی ساده به زودپز هاردستون مدل MC-1206B می بینید که بخش بزرگی از طراحی این دستگاه اختصاص پیدا کرده است به دسترسی شما به عملکرد هایش که به صورت لمسی کار می کند و شما در این قسمت می توانید منوی کامل قابلیت های دستگاه شروع عملکرد قابلیت گرم نگه دارنده و سایر موارد را در اختیار داشته باشید.

چگونه بهترین مدل زودپز برقی هاردستون را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب این محصول کاربردی آشپزخانه، در وهله اول انتخاب از برند معتبر هاردستون باعث می شود تا شما به نسبت کارایی ها و کیفیت این دستگاه اطمینان خاطر لازم را داشته باشید، زودپز هاردستون مدل MC-1206B اگر از لحاظ حجم و تعداد نفرات برایتان مناسب باشد می تواند به دلیل جنس بدنه و دستگیره های مقاوم در برابر حرارت و باکیفیت، تعداد برنامه های پخت و قابلیت های متنوع، تایمر، سوپاپ اطمینان، صرفه جویی در انرژی از 35% الی 60%، درب پیرکس جهت دو بار گرم کردن، قابلمه داخلی باکیفیت تفلون همراه با پوشش دو لایه نچسب، نگه داری حافظه تا 24 ساعت حتی در صورت قطع شدن برق انتخابی مناسب برای شما می باشد. قیمت زودپز هاردستون مدل MC-1206B در مقایسه با آنچه درباره این محصول گفتیم بسیار منطقی و مقرون به صرفه می باشد که می تواند با توازن مناسب کیفیت و قیمت با کالاهای تمام خارجی رقابت داشته باشد حال که سخن از ساخت محصول شد شاید برایتان جالب باشد که بدانید محصولات هاردستون دارای کارخانه ای نیستند و تنها این برند با انتخاب مدل های برتر تولیدکنندگان و واردکنندگان، کالاهایش را با مارک Hardeston روانه بازار می کند و انتخاب و عرضه بهترین ها باعث شده تا این برند به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مارک های معتبر در ایران فعالیت کند. زودپز هاردستون مدل MC-1206B نیز از این کیفیت مستثنی نیست و با انتخاب این مدل باکیفیت زودپز برقی شما می توانید کالایی باکیفیت را سالیان سال مورد استفاده خود قرار دهید.
تمامی محصولات شرکت های معتبر همراه با معتبرترین گارانتی ها در فروشگاه اینترنتی 20 بخر عرضه می شود و شما می توانید در صورت تمایل این کالا را به صورت آنلاین تهیه فرمایید و درب منزل خود آن را تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
چندکاره
رنگ
استیل
مشکی
گنجایش ( لیتر )
6 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
12-14 نفره
توان مصرفی
1000 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
زودپز
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
استیل
صفحه لمسی
دارد
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
دارد
سایر مشخصات
دارای 35 برنامه پخت از پیش تعیین شده
دارای درب پیرکس جهت دو بار گرم کردن
صرفه جویی در انرژی از 35% الی 60%
صفحه بخارپز از جنس استیل ضد زنگ
قابلمه داخلی با پوشش دو لایه نچسب
قابلیت گرم نگه داشتن غذا تا 90 دقیقه بعد از پخت
نگه داری حافظه تا 24 ساعت در صورت قطع برق

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعچندکاره
رنگ استیلمشکی
عملکرد پلوپززودپزآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )6 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )12-14 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی1000 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل
صفحه لمسی
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات صرفه جویی در انرژی از 35% الی 60%نگه داری حافظه تا 24 ساعت در صورت قطع برقصفحه بخارپز از جنس استیل ضد زنگدارای درب پیرکس جهت دو بار گرم کردنقابلیت گرم نگه داشتن غذا تا 90 دقیقه بعد از پختدارای 35 برنامه پخت از پیش تعیین شدهقابلمه داخلی با پوشش دو لایه نچسب