تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901

Hardstone Egg Cooker EC5901

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: تخم مرغ پز برقی
  • ظرفیت: 7 تخم مرغ
  • توان مصرفی: 300 وات
  • رنگ: زرد، طوسی، قرمز، سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901

تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901 یکی از انواع تخم مرغ های با کیفیت می باشد که می تواند با توان مصرفی 300 وات می تواند 7 تخم مرغ را به طور هم زمان برای شما آماده کند. توجه فرمایید که الزامی به استفاده هم زمان 7 عدد تخم مرغ در این دستگاه وجود ندارد و شما می توانید برای پختن و آب پز کردن تخم مرغ در تعدادهای کمتر نیز از این محصول استفاده کنید. این دستگاه در رنگ بندی های زرد طوسی قرمز و سفید که هر یک از آن ها با رنگ سفید ترکیب شده اند، اکثر ما تجربه ترک خوردن و شکسته شدن تخم مرغ را در حین آب پز کردن تجربه کرده ایم و هم اکنون شما با خرید تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901 می توانید تخم مرغ سالم در مدل های سفت، نیم بند یا عسلی در اختیار داشته باشید.

همانطور که از اسم این محصول پیداست شما می توانید تخم مرغ های خود را به صورت آب پز و با کیفیت بالا در این دستگاه بپزید، از مزیت های خرید یک تخم مرغ پز خوب این است که شما دیگر نیاز نیست در انتظار جوش آمدن آب بمانید و از لحظه اول تخم مرغ های شما شروع به پختن خواهد نمود و شما در مدت زمانی بسیار کمتر تخم مرغی کاملاً بنا به سلیقه خود خواهید داشت و در نهایت می توانید شما تخم مرغی با ظاهر کاملاً سالم و بدون ترک خوردگی داشته باشید این دستگاه دارای مصرف انرژی بسیار پایینی است و شما به آسانی می توانید با استفاده از این کالا به روش پخت نوین تر و جدیدتری برای تهیه تخم مرغ آب پز خود داشته باشید و دیگر روشهای قدیمی و پخت در شیر جوش یا قابلمه را کنار بگذارید.

تنها کافی است مقداری آب در قسمت زیرین تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901 بریزید و سپس تخم مرغ ها را درون محفظه موجود آن بچینید و درب آن را بگذارید و دستگاه را روشن کنید اگر تمایل داشتید که تخم مرغ عسلی داشته باشید در حدود 8 دقیقه برای نیم پز 10 دقیقه و برای پخت کامل تخم مرغ حدود 12 دقیقه زمان لازم خواهید داشت. توجه فرمایید که روی درپوش این دستگاه سوراخ تعبیه شده است که این سوراخ به منظور بیرون رفتن بخارات آب گذاشته شده است و به هیچ عنوان در هنگام روشن بودن دستگاه به این سوراخ دست نزنید.

جنس بدنه تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901 از پلاستیک بسیار با کیفیت می باشد که به دلیل مقاومت بالایش در برابر حرارت در طول عمر دستگاه تان با کیفیت ظاهری روز اول برایتان کار خواهد کرد.

در انتها شاید جالب باشد برایتان که به این مورد اشاره کنیم که هاردستون به عنوان یک شرکت بازرگانی عمل می کند و در حقیقت کارخانه تولیدی ندارد و با انتخاب بهترین کالاها در محصولات متنوعی که تولیدکنندگان دیگر وارد می کنند، محصولاتش را تحت عنوان برند هاردستون به بازار عرضه می کند و از آنجایی که انتخاب محصولاتش با کیفیت و دقتی بالا انجام می گیرد مشتریان زیادی جلب خرید محصولات این شرکت می شوند.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با گارانتی های معتبر تولیدی در اختیار شما قرار گرفته می شود و شما عزیزان می توانید با ثبت در درخواست خود، این کالا را با بهترین قیمت تخم مرغ پز هاردستون مدل EC5901 تهیه فرمایید

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
زرد
سفید
طوسی
قرمز
گنجایش
7 عدد تخم مرغ
توان مصرفی
300 وات
عملکرد
تخم مرغ پز
جنس بدنه
پلاستیک
تایمر
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگ طوسیزردسفیدقرمز
عملکردتخم مرغ پز

مشخصات مقداری

گنجایش7 عدد تخم مرغ

مشخصات فنی

توان مصرفی300 وات
جنس بدنهپلاستیک
تایمر