پلوپز هاردستون مدل RCP4001
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز هاردستون مدل RCP4001

Hardstone RCP4001 Rice Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 4 نفره
  • توان مصرفی: 400 وات
  • رنگ: مشکی، نقره ای
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001

به منظور بررسی جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001 می توانید با مطالعه این متن همراه ما باشید این دستگاه که با ترکیب زیبایی از مشکی و نقره ای تولید شده است که دارای توان 400 وات و یک پلوپز 4 نفره هاردستون به شمار می رود این دستگاه دارای گنجایش 1 لیتر است و با داشتن قابلمه جداشدنی از جنس تفلون نچسب عملکرد پلوپز و بخارپز را باکیفیتی بالا برای شما انجام می دهد از این رو می توانیم بگوییم پلوپز هاردستون مدل RCP4001 یک پلوپز چندکاره به شمار می رود. لازم به ذکر است که به این نکته مهم اشاره کنیم که شرکت بازرگانی هاردستون فعالیت خود را از سال 2001 میلادی آغاز نموده است و امروزه بهترین انواع پلوپز را روانه بازار نموده که با داشتن سطح کیفی بالا در ساخت و عملکردشان طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. در ادامه این مسئله با بررسی ویژگی ها و طرز استفاده این کالا همراه شما هستیم.

مشخصات و عملکردها

همانطور که اشاره کردیم این دستگاه در دسته جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001 می باشد و دارای طراحی منحصر به فرد و جدیدی است که زیبایی ظاهری این دستگاه را دو چندان نموده است با نگاهی ساده به تصویر محصول می بینید که ترکیب زیبای مشکی و استیل در کنار هم به همراه صفحه در قسمت جلویی آن قرار دارد ظاهری زیبا به این دستگاه بخشیده است البته روند طراحی این دستگاه به گونه ای می باشد که تنظیم کارایی های آن برایتان بسیار سریع و ساده می باشد. عملکرد بخارپز و پلوپز در کنار قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته دیگ، پخت سریع و آسان، عملکرد گرم نگه دارندگی از دیگر مشخصات این کالا به شمار می رود.

سهولت در استفاده جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001

در انتخاب هر خریدی در لوازم خانگی برقی سهولت استفاده از آن دارای اهمیتی بالاست تا شما بتوانید با راحتی همیشه و در هر بار نیازتان، از آن استفاده کنید. شما با انتخاب و خرید جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001 در مدت زمانی کوتاه و بدون صرف وقت برای ادامه عملکرد دستگاهتان می توانید به دم آوری برنجی کاملاً مطابق با ذائقه ایرانی بپردازید و تنها کافی است مواد لازم را در داخل دیگ این دستگاه بریزید و ادامه کار را با فشردن یک دکمه انجام دهید، عملکرد بخارپز این محصول نیز به همین سادگی در دسترس شماست.
همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم ظرف قابلمه این دستگاه از جنس تفلون کاملاً نچسب می باشد و همانطور که می دانید این جنس با بالاترین ضریب نچسبی در میان ظروف استفاده شده در هر آشپزخانه ای طرفداران زیادی دارد و آن چیزی که مهم است توجه در نگهداری مناسب این ظرف است. تنها کافی است پس از انتخاب جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001 به این نکات توجه کنید تا در طول عمر استفاده از دستگاهتان هیچ گاه نیازمند به تعویض این قابلمه نشوید چراکه بهترین جنس تفلون در این مدل پلوپز به کار گرفته شده که با نگهداری و شستشوی درست سال هایی طولانی باکیفیت روز اول برایتان کار خواهد کرد:

  • قابلمه تفلون خود را با اسکاچ نرم و ابر بشویید و در هنگام شستشو از استفاده از اسکاچ و ابزار زبر خودداری فرمایید.
  • قابلمه تفلون داغ را با آب سرد خنک نکنید، ظروف داغ باید به مرور خنک شوند زیرا سرد و گرم شدن آنی باعث لطمه زدن به آن ها می شود.
  • از اینکه ظروف تفلون را در فریزر قرار دهید خودداری کنید چراکه فریز کردن مواد غذایی در داخل تفلون کاری کاملاً غیراستاندارد می باشد و به مرور باعث لطمه زدن به آن می گردد.
  • این جنس را حتی الامکان در ماشین ظرفشویی نشویید و در صورت ضرورت باید قبل از استفاده بعدی مجدداً آن را چرب کنید و بگذارید تا 20 دقیقه این چربی بر روی داخل بدنه آن باقی بماند.
  • از شستن دیگ پلوپز هاردستون مدل RCP4001 با پودر لباسشویی خودداری کنید زیرا که ذرات پودر لباسشویی سخت است و موجب خط افتادن پوشش ظروف تفلون شما می گردد.
  • قبل از آنکه بخواهید دستگاهتان را روشن به روشن کنید لازم است حجم مواد خوراکی آن را در آن بریزید و خالی، بدون آب یا روغن پلوپزتان را روشن نکنید.

جمع بندی

با توجه به آنچه درباره جدیدترین پلوپز هاردستون مدل RCP4001 گفتیم، می توانیم به جرئت بگویم که قیمت این دستگاه نیز بسیار منطقی و مناسب شمرده می شود، در صورت تمایل به خرید تنها کافی است شما عزیزان با ثبت سفارش خود در فروشگاه اینترنتی 20 بخر انجام دهید و کالای خود را درب منزل همراه با معتبرترین گارانتی Hardston تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
چندکاره
رنگ
مشکی
گنجایش ( لیتر )
1 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
2-4 نفره
توان مصرفی
400 وات
عملکرد
بخارپز
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
استیل
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
ندارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
جداشدن آسان قابلمه برای شستشوی آسان
دارای عملکرد ته دیگ، بخارپز، گرم نگه داشتن
محافظت در برابر گرمای بیش از حد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعچندکاره
رنگمشکی
عملکرد بخارپزپلوپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )1 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )2-4 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی400 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای عملکرد ته دیگ، بخارپز، گرم نگه داشتنجداشدن آسان قابلمه برای شستشوی آسانمحافظت در برابر گرمای بیش از حد