پلوپز هاردستون مدل RCM7100W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز هاردستون مدل RCM7100W

Hardstone RCM7100W Rice Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: پلوپز تک کاره
  • ظرفیت: 10 لیتر
  • توان مصرفی: 1400 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز هاردستون مدل RCM7100W

اگر به دنبال بررسی توازن قیمت پلوپز هاردستون با کارایی های آن هستید، می توانید با مطالعه این متن انتخابی بسیار ساده تر داشته باشید. این پلوپز تک کاره به رنگ سفید تولید شده است و به عنوان بزرگ ترین پلوپز هاردستون شناخته می شود که با داشتن گنجایش 10 لیتری در حقیقت برای 16 الی 18 نفر مناسب است و اگر خانواده ای پرجمعیت دارید یا برای زمان داشتن مهمان می خواهید از این دستگاه استفاده کنید، انتخاب این مدل از پلوپز برای شما مناسب است. این کالا با توان مصرفی 1400 وات، کیفیت بالا در ساخت، داشتن تکمیل ترین ویژگی ها، سهولت در استفاده و حمل آسان به نسبت قیمت پلوپز هاردستون مدل RCM7100W بسیار به صرفه و منطقی است.

کیفیت پخت برنج

همانطور که میدانید نوع دم آوری برنج ایرانی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا محبوبیت خاصی دارد و از این رود انواع پلوپزی که در ایران عرضه می شود، نوع دم آوری برنجی مطابق با ذائقه ما ایرانیان را دارد. پلوپز هاردستون مدل RCM7100W نیز از این مورد مبرا نیست و از این جهت این پلوپز پرفروش در ایران با گونه های خارجی آن رقابت دارد.

نحوه پخت در پلوپز هاردستون مدل RCM7100W

آنچه که در هنگام خرید هر لوازم خانگی برقی دارای اهمیت است، استفاده هرچه آسان‌تر از آن است چراکه اگر کار کردن با آن برایتان سخت باشد مسلماً این محصول نیز شاید همانند برخی از لوازم برقی که در منزل دارید بی استفاده یا کم استفاده گردد. پلوپز 10 لیتری هاردستون در این مدل طرز استفاده بسیار آسانی دارد و تنها کافی است مواد غذایی لازم یعنی برنج خشک، آب نمک و هرگونه ادویه دیگری که می خواهید را درون دیگ پلوپز خود بریزید و ادامه کار را به طور کامل به دستگاهتان بسپارید. تنها کافی است در صورت تمایل در هنگام روشن کردن دستگاه تان میزان برشتگی ته دیگ برنج تان را مابین سطح 1 تا 4 تنظیم فرمایید تا بتوانید درنهایت برنجی کاملاً باب دل خود در اختیار داشته باشید. تمامی این مشخصات در کنار کارایی ها و مشخصات دیگری که به شرح آن می پردازیم باعث شده است که به جرئت بگوییم قیمت پلوپز هاردستون مدل RCM7100W بسیار منطقی و مناسب شمرده می شود.

جنس دیگ پلوپز

از دیگر مشخصات مهم هر پلوپزی داشتن قابلمه یا دیگ باکیفیت است که بتواند در طول عمر استفاده از دستگاه برای شما با کیفیت روز اول کار کند. پلوپز هاردستون مدل RCM7100W نیز با داشتن قابلمه ای از جنس تفلون بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت می توانند با این ویژگی در اختیار شما باشد.

تنها کافی است به عدم استفاده از قاشق یا کفگیر و اصابت آن به کف دیگ توجه لازم را داشته باشید و در هنگام شستن تنها آن را همانند ظرف های دیگری که از جنس تفلون هستند با ابزارهای نرم شوید. با توجه داشتن به این نکته، مطمئن باشید که در طول عمر استفاده از دستگاه تان نیازمند به تعویض دیگ ان نخواهید بود چراکه با همان کیفیت روز اول برایتان کار خواهد کرد، این مشخصه در کنار دیگر ویژگی های این محصول به متعادل بودن قیمت پلوپز هاردستون مدل RCM7100W کمک کرده است تا شما عزیزان با اطمینان هرچه بیشتر خرید و انتخاب خود را انجام دهید در صورت تمایل می توانید درخواست خود را در فروشگاه آنلاین 20 بخر انجام دهید و محصول خود را با گارانتی معتبر هاردستون درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
گنجایش ( لیتر )
10 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
16-18 نفره
توان مصرفی
1400 وات
عملکرد
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
فلز
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
ندارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای تایمر خودکار
دارای ته دیگ ساز
دارای پوشش نچسب

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگسفید
عملکردپلوپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )10 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )16-18 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی1400 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهفلز
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای پوشش نچسبدارای ته دیگ سازدارای تایمر خودکار