پلوپز هاردستون مدل RCM7080W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز هاردستون مدل RCM7080W

Hardstone RCM7080W Rice Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: پلوپز تک کاره
  • ظرفیت: 12 نفره
  • توان مصرفی: 1200 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز هاردستون مدل RCM7080W

اگر قصد انتخاب و خرید پلوپز 12 نفره هاردستون مدل RCM7080W را دارید لازم است بدانید که این دستگاه به رنگ سفید، گنجایش 8 لیتر با توان مصرفی 1200 وات ساخت کشور ایران می باشد که توسط لوازم خانگی هاردستون که به عنوان بهترین برند تولید کننده انواع پلوپز شناخته می شود، تولید گردیده. پلوپز هاردستون مدل RCM7080W با داشتن کیفیت بالا، عملکرد بهینه، سهولت در استفاده و جابه جایی، قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته دیگ طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است چراکه این مدل با دارا بودن تکمیل ترین کارایی های لازم برای یک پلوپز خوب باقیمت مناسب جزو گزینه های منطقی و کاربردی برای شما عزیزان می باشد.

طرز کار با پلوپز

پلوپز هاردستون مدل RCM7080W از آن انواع دستگاه های تک کاره به شمار می رود که کار دم آوری برنج را کاملاً بر مبنای ذائقه ایرانی انجام می دهد. تنها کافی است مخلفات لازم را درون دیگ دستگاه بریزید و آن را روشن کنید ، همین سهولت استفاده از دستگاه از ویژگی های مهم آن به شمار می رود که باعث شده است تا پلوپز12 نفره هاردستون مدل RCM7080W به یکی از بهترین گزینه های خرید افراد تبدیل شود چراکه مسلماً اگر نحوه استفاده از یک لوازم خانگی برقی برای شما سخت باشد، استفاده آن در منزل به عنوان یک دستیار آشپزخانه خوب به مراتب سخت تر و کم استفاده تر خواهد شد.

دیگ پلوپز 12 نفره هاردستون مدل RCM7080W

قابلمه پلوپز هاردستون از جنس تفلون می باشد که مهم ترین ویژگی این جسم جنس خاصیت نچسب بودن آن است که باعث می شود تا شما در حین پخت برنج و تان نیاز کمتری به مصرف روغن داشته باشید از این رو امکان دم آوری برنجی سلامت تر برای شما مهیا می باشد.
از دیگر ویژگی های این دیگ تفلون مقاومت بالای آن در برابر حرارت حتی تا دمای 250 درجه سانتی گراد می باشد که این مشخصه به طول عمر بالای قابلمه پلوپز 12 نفره هاردستون مدل RCM7080W کمک بسزایی نموده است.
در هنگام استفاده از این ظروف به نکات زیر توجه کنید:
- به هیچ عنوان از قاشق یا کفگیر فلزی در هنگام طبخ غذا در ظروفی که از جنس تفلون هستند استفاده نکنی.
- تحت هیچ شرایطی پس از آسیب دیدن پوشش داخلی دیگ یا ظرف تفلون خود آن را بازسازی نکنید. مراکزی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند ولی توجه داشته باشید که اصول استاندارد و بهداشتی در این امر رعایت نخواهد شد و باعث می شود خطرات جبران ناپذیری برای سلامت شما در هنگام طبخ غذا ایجاد کند.
- دستگاه را بدون روغن یا آب داخل آن روشن نکنید.
- هنگام شستشو از اسکاچ نرم یا ابر استفاده کنید

سایر مشخصات

درباره سایر ویژگی های این محصول باید به شما بگوییم که همانطور که اشاره کردیم می توانید ته دیگ خود را بنا به سلیقه خود در چهار سطح مختلف میزان برشتگی مطابق با سلیقه تان تنظیم فرمایید، این دستگاه دارای درب شیشه ای همراه با سوپاپی جهت خروج بخار و نشانگر ال ای دی برای نمایش وضعیت عملکرد می باشد.
در انتها توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید برای خرید پلوپز 12 نفره هاردستون مدل RCM7080W ثبت سفارش خود را در فروشگاه آنلاین 20 بخر با بهترین قیمت انجام دهید و کالایتان را همراه با گارانتی معتبر هاردستون درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
گنجایش ( لیتر )
8 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
14-16 نفره
توان مصرفی
1200 وات
عملکرد
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
فلز
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
ندارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای حالت ته دیگ ساز
دارای درپوش شیشه ای
دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت
دارای پوشش نچسب

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگسفید
عملکردپلوپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )8 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )14-16 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی1200 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهفلز
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای حالت ته دیگ سازدارای پوشش نچسبدارای نشانگر LED برای نمایش وضعیتدارای درپوش شیشه ای