پلوپز هاردستون مدل RCM7060
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز هاردستون مدل RCM7060

Hardstone RCM7060 Rice Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: پلوپز تک کاره
  • ظرفیت: 10 نفره
  • توان مصرفی: 750 وات
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز 10 نفره هاردستون مدل RCM7060

اگر به دنبال انتخاب پلوپز 10 نفره هاردستون هستید به شما بررسی مدل RCM7060 را پیشنهاد میکنیم. این مدل از پلوپز سفید با توان مصرفی 750 وات تولید شده است که به عنوان یک پلوپز تک کاره و 10 نفره کار می کند اما می توانیم بگوییم که گنجایش داخلی آن با حجم 6 لیتر می تواند 12 تا 14 نفر را برای شما نیز پاسخگو باشد، پس اگر در خانواده هایی نسبتاً پرجمعیت هستید می توانید با خیالی آسوده پلوپز هاردستون مدل RCM7060 را برای خود انتخاب فرمایید.

پیش از هرچیز مسلما این سوال برای شما پیش می آید که پلوپز هاردستون ساخت کجاست؟ برای پاسخ به این سوال شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم هاردستون کارخانه ای ندارد و به عنوان یک شرکت ثبت شده انواع محصولات خود را از واردکننده ها و کارخانه های متعدد تامین می کند و از انجایی که این شرکت همواره با انتخاب با کیفیت ترین ها ، محصولات خود را روانه بازار می کند، یک نام آشنا در ایران با فهالیتی بسیار چشمگیر است که از سال 2001 فعالیت خود را در کشور انگلستان اغاز نموده است.

در ادامه مطلب درباره توضیح پلوپز هاردستون مدل RCM7060 باید بگوییم که این دستگاه دارای طرز استفاده بسیار ساده ای می باشد و تنها کافی است مواد لازم خود را در اون دیگ پلوپز 10 نفره هاردستون بریزید و ادامه کار را به دستگاه تان بسپارید. در قسمت جلوی این مدل از پلوپز دکمه روشن و خاموش شدن تایمر به همراه انتخاب تا سطح مختلف از میزان برشتگی ته دیگ برنج در اختیار شما خواهد بود و شما می توانید در هنگام روشن کردن دستگاه برای شروع دم آوری برنج تان ، بنا به سلیقه خود نوع ته دیگ خود را نیز با فشردن یک دکمه تعیین کنید.

مشخصات دیگ پلوپز 10 نفره هاردستون

قابلمه یا همان دیگ یکی از ارکان مهم در هنگام خرید پلوپز ی خوب محسوب می شود لازم به ذکر است که بدانید شما در پلوپز هاردستون مدل RCM7060 دیگی جدا شونده در اختیار خواهید داشت که به آسانی برای خالی کردن برنج یا شستشو می توانید از درون دستگاه تان خارج سازید. جنس قابلمه پلوپز 10 نفره هاردستون از تفلون نچسب مقاوم در برابر حرارت و با کیفیتی بسیار بالا است و اگر شما تنها به یک نکته در هنگام استفاده از این دستگاه توجه کنید مطمئن باشید که در طول عمر استفاده از دستگاهتان نیازمند به تعویض دیگ آن نخواهید بود، تنها کافی است برای شستشوی این قابلمه آن را با ابر یا ابزارهای های نرم بشویید چرا که این ظرف نیز همانند همه ظروف های تفلون بر اثر مواجه شدن با ابزارهای زبر و یا کشیدن قاشق و کف گیر بر سطح ان، دچار خردگی خواهد شد.

سایر مشخصات پلوپز هاردستون مدل RCM7060

جنس بدنه عایق حرارت، وزن بسیار کم 3.4 کیلوگرم به منظور سهولت جابجایی حتی در زمانی که به مسافرت می روید، دستگیر هایی از جنس پلاستیک با کیفیت و باز هم مقاوم در برابر حرارت، دارا بودن دفترچه راهنما ، کابل برق نسوز و پیمانه ای مدرج از دیگر مشخصات این پلوپز 10 نفره هاردستون به شمار می رود و شما عزیزان میتوانید با خرید پلوپز هاردستون مدل RCM7060 در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر درب کالایتان را درب منزل و به همراه گارانتی معتبر محصولات هاردستون با بهترین قیمت تحویل بگیرید

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
گنجایش ( لیتر )
6 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
10-12 نفره
توان مصرفی
750 وات
عملکرد
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
فلز
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
ندارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
همراه پیمانه و دفترچه راهنما

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگسفید
عملکردپلوپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )6 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )10-12 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی750 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهفلز
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصاتهمراه پیمانه و دفترچه راهنما