آرام پز هاردستون مدل SC2902
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آرام پز هاردستون مدل SC2902

Hardstone Slow Cooker SC2902

  • گارانتی: 18 ماهه جام سرویس
  • نوع: ارام پز تک کاره
  • ظرفیت: 7.5 لیتر
  • توان مصرفی: 380 وات
  • رنگ: استیل
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آرام پز هاردستون مدل SC2902


به منظور بررسی قابلیت و توازن قیمت ارام پز هاردستون مدل SC2902 با توانایی ها و کارایی هایی که برای شما دارد می توانید بامطالعه این متن همراه ما باشید این دستگاه که به رنگ استیل و ترکیب زیبایی از مشکی تولید شده است با داشتن توان مصرفی 380 وات دارای گنجایش 7.5 لیتر می باشد که در حقیقت می تواند به طور حدودی برای تعداد 10 الی 12 نفر مناسب محسوب شود اگرچه مقدار تعداد نفرات ارام پز هاردستون مدل SC2902 را نمی توان به طور دقیق به تعداد نفرات برآورد کرد چراکه طبخ خورشت و هر آن چیزی که به عنوان مواد غذایی در این دستگاه اماده سازی می شود کاملاً بر مبنای خوراک و میزان استفاده افراد در این دسته از مواد غذایی متفاوت است.

دیگ ارام پز تک کاره هاردستون

در ابتدا لازم است به یکی از مهم ترین بخش های تأثیرگذار در مناسب بودن قیمت آرام پز هاردستون مدل SC2902 اشاره کنیم. این مدل از آرام پز بزرگ هاردستون دارای دیگ یا قابلمه سرامیک می باشد؛ این جنس از قابلمه محبوبیت بسیاری در تولید لوازم خانگی های برقی بسیار باکیفیت دارد. قابلمه سرامیکی بسیار مقاوم و نچسب می باشد با این تفاوت که ضررهای قابلمه هایی از جنس تفلون را ندارد و در حقیقت با مواد غذایی شما در هنگام پخت و پز هیچ گونه ترکیب شیمیایی را پیدا نخواهد کرد و به همین منظور است که در هنگام انتخاب و خرید هر کالایی در این دسته از لوازم برقی که با مواد غذایی شما در مدت زمان زیادتری مواجه هستند، جنس سرامیکی در پیشنهاد اول قرار می گیرد. همانطور که اشاره نمودیم دیگ این مدل ارام پز برقی نیز با داشتن جنس سرامیک و همچنین قابلیت جدا شدنش از بدنه تولید گردیده که به دلیل این نوع جنس به کار گرفته شده می توانیم به درک متعادل بودن قیمت آرام پز هاردستون مدل SC2902 برسیم.
توجه: به منظور به کارگیری هرچه مناسب تر این ظرف همانطور که در خصوص ظروف های تفلونی توجه لازم را دارید، عمل کنید و از کشیده شدن ابزارهای فلزی در کف ان ها و شستشو با ابزارهای زبر خودداری فرمایید.

سهولت استفاده

در ارتباط با طرز استفاده آرام پز هاردستون مدل SC2902 باید به این نکته مهم اشاره کنیم که استفاده از این کالا بسیار ساده است و شما به وسیله دکمه ولومی و چرخشی که بر روی بدنه این دستگاه (همانطور که در تصویر نیز می بینید) تعبیه شده است می توانید با این دستگاه کار کنید. تنها کافی است مواد غذایی را بدون آنکه بیشتر از میزان لازمتان آب لازم داشتید ( چراکه آب در روند پخت کم نمی شود) درون آن بریزید و سپس دستگاه را که در سه مرحله کم متوسط و زیاد قابلیت تنظیم دارد روشن کنید.

قیمت ارام پز هاردستون مدل SC2902

با توجه به مشخصات ذکر شده و تکمیل ترین کارایی هایی که این دسته از آرام پز تک کاره می تواند برای شما انجام دهد و اینکه با کیفیت ترین روند آن در این دستگاه به کار گرفته شده است می توانیم به مناسب بودن و به صرفه بودن قیمت آن اشاره نماییم و شما عزیزان می توانید این دستگاه را به همراه گارانتی معتبر Hardston از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دختر تهیه فرمایید کالای شما در مدت زمانی کوتاه به درب منزل تحویل شما خواهد

مشخصات
برند
هاردستون
نوع
تک کاره
رنگ
استیل
گنجایش ( لیتر )
7.5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
10-12 نفره
توان مصرفی
380 وات
عملکرد
آرام پز
جنس قابلمه
سرامیک
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
استیل
پلوپز
ندارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای دیگ سرامیکی با دیواره‌ی جداکننده ثابت برای پخت همزمان دو نوع خوراک
دارای کلید 3 مرحله‌ای کم،متوسط و زیاد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندهاردستون
نوعتک کاره
رنگاستیل
عملکردآرام پز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )7.5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )10-12 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی380 وات
جنس قابلمهسرامیک
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای کلید 3 مرحله‌ای کم،متوسط و زیاددارای دیگ سرامیکی با دیواره‌ی جداکننده ثابت برای پخت همزمان دو نوع خوراک