گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801

Migel Hand Blender GHB 801

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: گوشتکوب برقی چند کاره
  • کشور سازنده: ایران
  • قدرت موتور: 800 وات
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2903091600228
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801

اگر به دنبال گوشت کوب برقی چندکاره هستید به شما پیشنهاد می کنیم با بررسی مشخصات و ویژگی گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801 یکی از بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید باقدرت 800 وات ساخت کشور ایران می باشد که قابلیت های خردکن و همزن بالونی را نیز به همراه خود دارد، با تکمیل بودن این ویژگی ها شما می توانید از این دستگاه به سادگی در تهیه بسیاری از تنوع های مواد غذایی خود استفاده کنید.

ویژگی های مهم گوشت کوب برقی چندکاره میگل

بخش اصلی این دستگاه که موتور آن شمرده می شود و در قسمت دستی آن قرار دارد دارای قدرت بسیار بالایی برای عملکردهای متنوع گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801 می باشد که دارای صدای کم و لرزش بسیار ناچیز است. وزن سبک و خوش دست بودن این کالا نیز از دیگر مشخصات مهم و اولیه این محصول به شمار می رود و شما به سادگی می توانید با تغییر سری گوشت کوب برقی یا همزن بالونی و به کارگیری ظرف خردکن عملکرد بسیار ساده ای را در اختیار داشته باشید. علاوه بر مشخصات ذکر شده اینکه شما تمامی قطعات را می توانید به جز بدنه و موتور در ماشین ظرفشویی نیز بشویید کار این گوشت کوب برقی چندکاره و دستی را هرچه ساده تر نموده و در حقیقت این دستگاه به عنوان یک دستیار آشپزخانه خانه قدرتمند در کنار شما کار خواهد نمود.

همزن بالنی و گوشت کوب

همانطورکه اشاره نمودیم این مدل از گوشت کوب برقی چندکاره دارای همزن بالونی به همراه خود می باشد که شما می توانید از این دو قطعه برای تهیه انواع پوره، شیک ، مواد اولیه ی کیک یا پودینگ، تهیه سوپ میکس شده و غیره استفاده فرمایید و تنها کافی است با تعویض سری های آن از این تنوع کاربری استفاده کنید. لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت را نیز دارد و شما کاملاً بر مبنای مواد غذایی که استفاده می کنید می توانید سطح قدرت موتور دستگاه زن را تنظیم نمایید.
نکته : میله و تیغه مورد استفاده در این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ و مقاوم می باشد.
ظرف1 لیتری به همراه این دستگاه وجود دارد و می تواند به عنوان یک ظرف برای پوره کردن یا هم زدن مواد گوناگون مورد استفاده شما قرار گیرد، این ظرف دارای درب پوششی می باشد و این امکان را برایتان فراهم می سازد تا از آن برای گذاشتن مواد آماده شده تان داخل یخچال استفاده کنید.

خردکن

خردکن نیز از دیگر قابلیت های گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801 می باشد، ظرف این بخش از دستگاه معادل 1.3 لیتر است که با داشتن ظرفیت مناسب و جنس پلاستیک بسیار با کیفیت این امکان را برایتان فراهم نموده تا از این دستگاه برای خرد کردن تمامی مواد غذایی نرم و سخت موردنیازتان نیز استفاده کنید، تیغه های خرد کن از جنس استیل کاملاً ضدزنگ و مقاوم می باشد و می توانید مطمئن باشید که بدون آنکه نیاز به تعویض این قطعه داشته باشید می توانید در طول عمر دستگاه تان از آن استفاده فرمایید. این ویژگی به تکمیل کردن مشخصات گوشت کوب برقی چند کاره میگل کمک بسزایی کرده تا جایی که این مدل به عنوان یک دستیار آشپزخانه تکمیل، بسیاری از کارها را برایتان انجام خواهد داد.
با توجه به آنچه در مورد گوشتکوب برقی میگل مدل GHB 801 با یکدیگر بررسی کردیم در صورت تمایل می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی 20 بخر تهیه فرمایید، تمامی کالاهای مندرج در این فروشگاه همراه با ضمانت نامه های معتبر شرکت ها ارائه خواهد شد و کارهای شما درب منزل خدمت شما، تحویل داده می شود

مشخصات
برند
میگل
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
قابلیت ها
خردکن
همزن (بالنی)
گوشت کوب برقی
جنس بدنه
پلاستیک
تنظیم سرعت
دارد
گوشت کوب برقی
دارد
پوره ساز
ندارد
لیوان مدرج
دارد
حجم لیوان مدرج
1 لیتر
جنس تیغه
استیل
جنس میله
استیل
خرد کن
دارد
جنس ظرف خردکن
پلاستیک
حجم ظرف خردکن
1.3 لیتر
خمیر زن
ندارد
همزن بالنی
دارد
دیسک یا رنده
ندارد
عملکرد لحظه ای (پالس)
ندارد
عملکرد توربو (Turbo)
ندارد
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعچندکاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
قابلیت ها گوشت کوب برقیهمزن (بالنی)خردکن

ویژگی های اصلی

گوشت کوب برقی
پوره ساز
خرد کن
خمیر زن
همزن بالنی
دیسک یا رنده

مشخصات فنی

جنس بدنهپلاستیک
تنظیم سرعت
لیوان مدرج
حجم لیوان مدرج1 لیتر
جنس تیغهاستیل
جنس میلهاستیل
جنس ظرف خردکنپلاستیک
حجم ظرف خردکن1.3 لیتر
عملکرد لحظه ای (پالس)
عملکرد توربو (Turbo)

مشخصات تکمیلی

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی