گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800

Migel Hand Blender GHB 800

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: گوشتکوب برقی چندکاره
  • کشور سازنده: ایران
  • قدرت موتور: 800 وات
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2903091600198
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800 در دو رنگ مشکی و سفید باقدرت موتور 800 وات تولید گردیده است در همین ابتدا برای پاسخ به این سؤال که گوشت کوب برقی میگل ساخت کجاست؟ باید بگویم که MIGEL سالیان طولانی است فعالیت بسیار گسترده ای در تولید لوازم خانگی ایرانی دارد و توانسته است تا بهترین انواع مدل ها را باکیفیت بالا، قیمت مناسب و تکمیل ترین کارایی ها روانه بازار کند.
گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800 دارای همزن بالونی و گوشت کوب نیز می باشد که این کارایی ها را به نحو احسنت و بهترین کیفیت در اختیار شما می گذارد، لیوان بزرگ مدرجی به حجم یک لیتر در اختیار شما قرار دارد که همراه درب پوششی تولید گردیده است و این امکان را برای شما فراهم ساخته تا پس از میکس کردن مواد غذایی از آن برای افزودن ساده تر به ظرف های دیگر و یا قرار دادنش در یخچال نیز استفاده فرمایید. شما از این کالا می توانید برای تهیه آبمیوه های متنوع همچون آب طالبی، شیک ها و یا شیر موز، پوره نمودن سیب زمینی یا هویج پخته، هم زدن تخم مرغ، له کردن مواد غذایی برای تهیه حلیم، کشک بادمجان و غیره، تهیه تمامی مواد اولیه کیک (با استفاده از همزن بالونی) بهره بگیرید، تمامی عملکردهای متنوع ذکرشده با استفاده از این گوشتکوب چندکاره در اختیار شماست.
اما آنچه در هنگام خرید یک دستگاه این چنینی از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ قابلیت تنظیم سطح سرعت، وزن سبک و خوش دست بودن آن است تا بتواند این امکان را برای شما فراهم سازد تا در هر بار تهیه مواد غذایی در منزل به سادگی از آن استفاده کنید چراکه بسیاری از لوازم خانگی برقی در منزل ما وجود دارد که به دلیل سختی استفاده به کار گیری مشکلشان، کم کاربرد هستند اما گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800 به دلیل نوع طراحی و قابلیت شستشوی ساده اش در دسته کالاهایی کاملاً کاربردی و همیشه مورد استفاده قرار دارد.

جنس تیغه و بدنه گوشتکوب برقی میگل

علاوه برداشتن موتور بسیار قدرتمند در این دستگاه تیغه و میله ای از جنس استیل ضدزنگ به کار گرفته شده است که خود به طول عمر بالای این دستگاه کمک بسیار زیادی نموده و در حقیقت شما می توانید در طول عمر دستگاهتان از این قطعات، با کیفیت روز اول استفاده نمایید. بدنه این دستگاه کاملاً مقاوم، ضد خش و سبک می باشد که همین ویژگی از مشخصاتی می ;باشد که این دستگاه را یکی از بهترین مدل های گوشت کوب برقی تبدیل کرده است.
همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم شستشوی ساده از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می رود و شما عزیزان می توانید قطعات این دستگاه را به سادگی از بدنه جدا فرمایید و آن را در ماشین ظرفشویی ظرفشویی خود بشوید، بدون آنکه هیچ مشکلی در کیفیت آن ایجاد شود. در صورت تمایل می توانید گوشت کوب برقی میگل مدل GHB 800 را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بیست بخر تهیه فرمایید و کالای خود را به همراه معتبرترین گارانتی می گردد درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
میگل
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
قابلیت ها
همزن (بالنی)
گوشت کوب برقی
جنس بدنه
پلاستیک
تنظیم سرعت
دارد
گوشت کوب برقی
دارد
پوره ساز
ندارد
لیوان مدرج
دارد
حجم لیوان مدرج
1 لیتر
جنس تیغه
استیل
جنس میله
استیل
خرد کن
ندارد
خمیر زن
ندارد
همزن بالنی
دارد
دیسک یا رنده
ندارد
عملکرد لحظه ای (پالس)
ندارد
عملکرد توربو (Turbo)
ندارد
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعچندکاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
قابلیت ها گوشت کوب برقیهمزن (بالنی)

ویژگی های اصلی

گوشت کوب برقی
پوره ساز
خرد کن
خمیر زن
همزن بالنی
دیسک یا رنده

مشخصات فنی

جنس بدنهپلاستیک
تنظیم سرعت
لیوان مدرج
حجم لیوان مدرج1 لیتر
جنس تیغهاستیل
جنس میلهاستیل
عملکرد لحظه ای (پالس)
عملکرد توربو (Turbo)

مشخصات تکمیلی

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی