سرخ کن میگل مدل GAF 130
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

سرخ کن میگل مدل GAF 130

Migel Fryer GAF 130

  • گارانتی: 24ماهه سنجه کیش
  • نوع: سرخ کن
  • ظرفیت: 2.5 لیتر
  • توان مصرفی: 1300 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی سرخ کن میگل مدل GAF 130

سرخ کن میگل مدل GAF 130 به رنگ سفید و گنجایش 2.5 لیتر با توان مصرفی 1300 وات تولید شده است و اگر شما به دنبال خرید بهترین سرخ کن با قابلیت سرخ کردن با روغن کم هستید می توانید با اطمینان خاطر این مدل از دستگاه را برای خود انتخاب کنید. در همین ابتدا توجه بفرمایید که سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از سرخ کن های برقی دارای سرعت بالاتری در یک حرارت معین می باشد و درست است که در ظاهر سرخ کن میگل مدل GAF 130 و این دسته از محصولات پیچیدگی خاصی دیده نمی شود اما عملکرد گرم کنندگی یکنواخت و با قدرت، جنس سبدی سرخ کن و سهولت کاربری آن از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتواند با حرارت بالا و سرعت مناسب مواد غذایی را با کیفیت بالا برای شما آماده کند پس بهتر است با دقت در میان مدل های موجود و در بین بهترین مارک سرخ کن انتخابی درست داشته باشید.
نکته: اگر توجه فرمایید در تمام فست فودها برای سرخ کردن و برشته کردن مواد غذایی خود از سرخ کن ها استفاده می کنند چراکه این دسته از محصولات علاوه برداشتن سرعت عملکرد سطح انرژی بسیار کمی را مصرف خواهند، سرخ کن میگل مدل GAF 130 نیز در دسته کالاهای کم مصرف می باشد.

حجم و عملکرد

سرخ کن میگل مدل GAF 130 دستگاهی با فناوری حذف چربی است و می تواند با هوای گرم فرآیند سرخ نمودن غذاهای شما با استفاده از میزان کمی روغن انجام دهد و آن ها را در سالم ترین حالت برایتان آماده سازد، اینکه غذای شما با حداکثر طعم، کیفیت و حداقل چربی آماده سازی شود کاری است که این مدل از سرخ کن میگل برایتان انجام می دهد.
همان طور که نشانه نمودیم این دستگاه ظرفیت 2.5 لیتری را دارد و اگر بخواهیم این میزان را به نحوی دیگر برای شما توضیح دهیم، شما می توانید به آسانی یک مرغ کوچک یا 400 گرم سیب زمینی را با روغنی اندک و حداکثر 14 میلی لیتر سرخ نمایید. در حقیقت این دستگاه یک سرخ کن رژیمی برای تهیه غذایی سالم است.
با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که دو ولوم چرخشی در بالای این دستگاه تعبیه شده است که کار تنظیم دما و حرارت را انجام می دهد و برای افزایش بهره وری این دستگاه سیستم خاموشی خودکار در آن استفاده شده که باعث بالا بردن طول عمر و سطح ایمنی سرخ کن میگل مدل GAF 130 خواهد شد.
با باز کردن درب دستگاه شما می بینید دیگی گرد در داخل آن وجود دارد که با داشتن پوشش کاملاً نچسب و قابلیت جدا شدن از بدنه سهولت استفاده از این دستگاه را برای شما دوچندان خواهد نمود، لازم به ذکر که شما به سادگی می توانید قطعات این مدل را در ماشین ظرفشویی نیز بشوید.
از دیگر مشخصات این کالا می توان به دستگیره مقاوم در برابر حرارت برای حمل و جابه جایی آسان، مجهز به میکرو سوئیچ ایمنی قرارگیری دیگ و درب و همچنین زمان سنج ۳۰ دقیقه ای اشاره نمود. شما عزیزان می توانید این محصول را بهترین قیمت سرخ کن میگل مدل GAF 130 از فروشگاه آنلاین ۲۰ بخر تهیه فرمایید

مشخصات
برند
میگل
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
2.5 لیتر
توان مصرفی
1300 وات
عملکرد
سرخ کن
بخار پز
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
پلاستیک
پلوپز
ندارد
سرخ کن
دارد
آرام پز
ندارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
بازه حرارتی قابل تنظیم : 200 - 80 سانتی‌گراد
حداکثر ظرفیت غذایی (سیب زمینی تازه) : 400 گرم
دارای دیگ جداشونده
دیگ گرد با پوشش نچسب و دستگیره قابل حمل
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
مجهز به زمان سنج 30 دقیقه
مجهز به میکروسوئیچ ایمنی درب
مجهز به میکروسوئیچ ایمنی قرارگیری دیگ

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعتک کاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
عملکردسرخ کن

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )2.5 لیتر

مشخصات فنی

توان مصرفی1300 وات
صفحه نمایشگر
جنس بدنهپلاستیک

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات مجهز به زمان سنج 30 دقیقهحداکثر ظرفیت غذایی (سیب زمینی تازه) : 400 گرممجهز به میکروسوئیچ ایمنی قرارگیری دیگدیگ گرد با پوشش نچسب و دستگیره قابل حملدارای دیگ جداشوندهبازه حرارتی قابل تنظیم : 200 - 80 سانتی‌گرادمجهز به میکروسوئیچ ایمنی دربقابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی