ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200

Migel Sandwich Maker GSM 200

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: ساندویچ ساز
  • توان مصرفی: 700 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید، مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200 در دو رنگ سفید و مشکی با قدرت 700 وات، ساخت کشور ایران می باشد این محصول یکی از با کیفیت ترین پخت و تهیه انواع ساندویچ را در اختیار شما می گذارد و اگر شما در یک خانواده کم جمعیت هستید که عموماً استفاده از دو ساندویچ برایتان کافی است، انتخاب این مدل ساندویچ ساز خانگی و کوچک تر را به شما پیشنهاد می کنیم البته به این نکته نیز توجه کنید که سرعت آماده سازی ساندویچ در این دستگاه بالاست و اگر شما به عنوان مثال در یک خانواده دو نفره زندگی می کنید، می توانید اسنک خود را کاملاً داغ میل کنید تا زمانی که اسنک بعدی آماده می شود که خود می تواند از مزیت های مهم ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200 محسوب شود.
همانطور که در تصویر محصول می بینید شما در این دستگاه قابلیت حرکت در اختیار داشتن هم زمان دو نان کامل ساندویچ را در اختیار خواهید داشت که در نهایت 4 اسنک مثلثی را برایتان آماده می کند. دو ویژگی بسیار مهم این صفحات داشتن روکش کاملاً نچسب و همچنین قابلیت جداشوندگی از بدنه دستگاه می باشد که کار شستن ان ها را برایتان ساده تر خواهد کرد.

طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200

حتماً بانام اسنک ، انواع مختلف کالباس ،سوسیس، برگر و غیره را به خاطر می آورید و کمتر کسی است که به این اسنک ها علاقه نداشته باشد پس شما با داشتن یک دستگاه حرفه ای در منزلتان می توانید در مدت زمانی کوتاه و با هر وسیله ای که در خانه داشته باشید ساندویچی خوش طعم و خوشمزه را برای خود درست کنید. تنها کافی است برای تهیه اسنک خود نان تست و مواد غذایی دیگری که علاقه به آن دارید را آماده کنید و با گذاشتن آن ها در میان دو لایه نان تست کار خود را به اتمام برسانید.
همانطور که در تصویر این محصول نیز می بینید ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200 قسمت های کناری نان تست را به صورت کاملاً با کیفیتی وکیوم و بسته خواهد کرد و از پخش مواد غذایی داخل ساندویچ شما و بیرون زدنشان جلوگیری خواهد کرد، تنها به این نکته توجه کنید که مواد خوراکی داخل نان را مقدار اندکی بافاصله از کناره های نان خود قرار دهید. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید اسنک یا ساندویچ خود را بسیار ساده تر نوش جان کنید و همچنین از ریختن مواد داخل آن بر روی صفحه ها جلوگیری خواهد کرد.

جمع بندی

علاوه بر موارد ذکر شده در ارتباط با قدرت این دستگاه، صفحاتی از جنس روکش نچسب با قابلیت جداسازی از بدنه ، دو جایگاه نان کامل می توانیم به بدنه و دستگیره های عایق حرارتی این دستگاه اشاره کنیم. در نهایت با توجه به تمامی ویژگی هایی که یک ساندویچ ساز خوب و خانگی باید داشته باشد و این مدل از دستگاه نیز در یک پکیج بسیار با کیفیت تمام موارد لازم را داراست، می توانید با اطمینان خاطر این محصول را انتخاب کنید.
این محصول با بهترین قیمت ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200 در دو رنگ متنوع در فروشگاه اینترنتی 20 بخر موجود است و شما می توانید با ثبت درخواست خود به این فروشگاه معتبر لوازم خانگی کالای خود را به همراه معتبرترین ضمانت نامه Migel درب منزل خود دریافت نمایید.

مشخصات
برند
میگل
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
700 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
2 عدد
گریل
ندارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعتک کاره
رنگ مشکیسفید
کشور سازندهایران
عملکردساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان2 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی700 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما