پلوپز میگل مدل GRC 860
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز میگل مدل GRC 860

Migel GRC 860 Rice Cooker

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 10 نفره
  • توان مصرفی: 900 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2903091600358
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز میگل مدل GRC860

پلوپز میگل مدل GRC860 از انواع مدل های چندکاره به رنگ مشکی و سفید با توان مصرفی 900 وات ساخت کشور ایران می باشد. توجه فرمایید که برند Migel یکی از زیرمجموعه های شرکت معتبر فلر می باشد که به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی برقی محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید می کند. این مدل از پلوپز 10 نفره میگل دارای 5 لیتر گنجایش بوده که به دلیل ظرفیت بالایش می تواند برای خانواده های پرجمعیت انتخابی بسیار مناسب باشد. پلوپز میگل مدل GRC860 در حقیقت یک عملکرد پلوپز را انجام نمی دهد بلکه قابلیت های زیادی همچون عملکرد پخت برنج ، تهیه ته دیگ ، تهیه انواع سوپ، بخارپز کردن ، عمل آوردن حلیم و فرنی ، عملکرد ماست بندی، تهیه کیک، ته چین، آرام پز ، تهیه ماکارونی و پاستا را باقابلیتی بسیار شگفت انگیز برای شما انجام می دهد. قابلیت گرم کردن مجدد برنج از دیگر مشخصات این کالا می باشد و پلوی سرد را مانند برنج تازه پخته شده برای شما آماده سرو می کند.
طراحی بسیار زیبای این محصول باعث شده از خریداران بسیار زیادی جلب انتخاب این مدل شوند، داشتن نمایشگر دیجیتالی و لمسی بسیار باکیفیت و درشت در این محصول امکان استفاده از امکانات آن را برای کاربران بسیار ساده نموده است، درب پلوپز میگل مدل GRC860 با یک دکمه به آسانی باز می شود و پس از ریختن مواد غذایی در داخل آن می توانید ادامه عملکرد را به دستگاه تان بسپارید.
ظرف اصلی که در داخل این دستگاه وجود دارد از جنس سرامیک کاملاً نچسب و مقاوم در برابر حرارت می باشد و کاربر به سادگی با درآوردن آن از داخل دستگاه می تواند آن را بشوید، همچنین فیلتری که بر روی درب پلوپز میگل مدل GRC860 نصب شده است به آسانی قابل جداسازی و شستشو می باشد. حال که سخن از قابلمه های از جنس سرامیک شد باید بدانید که قابلمه های سرامیکی بسیار مقاوم و نچسب هستند با این تفاوت که دیگر ضررهای قابلمه های از جنس تفلون را ندارند چراکه این جنس از کالا عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک می باشد و روکش آن دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد از این رو هر نوع مواد غذایی که داخل این نوع طبخ شود هیچ گونه واکنش شیمیایی مضری نخواهد داشت.
با توجه به عملکرد بسیار تکمیل پلوپز میگل مدل GRC860 دارد می توانیم بگوییم که قیمت این مدل از پلوپز مولتی کوکر یا چندکاره بسیار مناسب و منطقی نیز شمرده می شود. اگر شما عزیزان تمایل به انتخاب این محصول بی نظیر دارید می توانید کالاهای خود را با ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین 20 بخر درب منزل خود به همراه معتبرترین گارانتی میگل در اختیار داشته باشید و از این کالا سالیانی طولانی باکیفیت روز اول لذت ببرید.

مشخصات
برند
میگل
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
10-12 نفره
توان مصرفی
900 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
پلوپز
جنس قابلمه
سرامیک
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
پلاستیک
صفحه لمسی
دارد
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای 6 عملکرد ایمنی
دارای صفحه نمایش LED و کنترل پنل لمسی
دارای فشار 70 کیلو پاسکال
قابلیت تنظیم زمان دلخواه و عملکرد Time Delay
قابلیت پخت برنج، آبگوشت، ته دیگ، خورشت، کیک، سوپ، گوشت، حبوبات، ته چین و ...
مجهز به دیگ 6 لیتری با پوشش نچسب

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعچندکاره
رنگ مشکیسفید
کشور سازندهایران
عملکرد پلوپزآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )10-12 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی900 وات
جنس قابلمهسرامیک
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهپلاستیک
صفحه لمسی
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای فشار 70 کیلو پاسکالمجهز به دیگ 6 لیتری با پوشش نچسبقابلیت تنظیم زمان دلخواه و عملکرد Time Delayدارای 6 عملکرد ایمنیقابلیت پخت برنج، آبگوشت، ته دیگ، خورشت، کیک، سوپ، گوشت، حبوبات، ته چین و ...دارای صفحه نمایش LED و کنترل پنل لمسی