پلوپز میگل مدل GRC 830
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز میگل مدل GRC 830

Migel GRC 830 Rice Cooker

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 6 نفره
  • توان مصرفی: 600 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2903091600303
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز میگل مدل GRC 830

اگر به دنبال بهترین پلوپز میگل هستید از قطعاً گزینه GRC 830 می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد این پلوپز میگل مدل GRC 830 چندکاره یا همان مولتی کوکر MULTI COOKER دیجیتالی است که به رنگ سفید و مشکی در ایران تولید شده است که با داشتن قابلیت های تکمیلش انتخابی مناسب برای خانواده های بزرگ یا مهمان دار می باشد. این دستگاه دارای 3 لیتر گنجایش می باشد که برای تعداد نفرات 6 الی 8 نفر مناسب است.

شرح عملکرد بهترین پلوپز میگل مدل GRC 830

پلوپز میگل مدل GRC 830 با 600 وات قدرت در حقیقت یک دستگاه همه کاره محسوب می شود که عملکرد: سرخ کن، آرام پز و بخار از را نیز انجام می دهد، در حقیقت شما با داشتن این مجموعه عملکردها در کنار 8 برنامه پخت خودکار می تواند به پخت برنج ساده یا همراه ته دیگ ،ته چین ،کیک، انواع خورشت و سرخ کردن انواع مواد غذایی به کمک شما آید. همانطور که اشاره کردیم شما عزیزان میتوانید پخت برنج را همراه با ته دیگ نیز انجام دهید و این امکان نیز برای شما مهیا می باشد تا با قابلیت تنظیم میزان برشتگی آن تا 3 درجه مختلف پختی کاملاً بر مبنای سلیقه خود در اختیار داشته باشید. با توجه به تکمیل بودن عملکردهای این دستگاه میتوانید به سادگی لقب بهترین پلوپز میگل را به این دستگاه پرکاربرد و پرفروش بدهیم.

سایر ویژگی ها و طراحی

طراحی ساده و زیبای این پلوپز 6 نفره میگل خریداران زیادی را به خود جلب کرده است با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که به صورت یکپارچه جنس بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است، در قسمت جلویی آن پنلی را مشاهده خواهید نمود که با داشتن صفحه نمایشگر شما را از روند عملکرد دستگاه تان مطلع می سازد دکمه هایی که بر روی این پنل تعبیه شده است امکان کار با دستگاه را برای کاربران هرچه ساده تر مینماید و شروع و پایان عملکرد،استفاده از آرام پز ، سرخ کن و دیگر عملکرد های ذکر شده به وسیله این پنل ساده در اختیار شما می باشد. این سهولت استفاده از کارایی ها در بهترین پلوپز میگل مدل GRC 830 یکی از ارکان بسیار مهم این دستگاه به شمار می رود.
در ادامه توضیح این محصول باید به شما بگوییم که درب این کالا قابلیت جدا شوندگی به منظور شستشو را داراست و دارای قابلمه ای از جنس تفلون نچسب و مقاوم در برابر حرارت می باشد که می تواند در طول عمر استفاده از دستگاه همانند کیفیت روز اول برای شما کار کند، تنها کافی است که در هنگام استفاده از برخود اجسام تیز یا فلزی همچون چاقو، قاشق، کفگیر خودداری فرمایید و از وسایل نرمی همچون ابر برای شستشویش استفاده فرمایید.
در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که سبد بخارپز از پیمانه کفگیر و ملاقه به همراه این دستگاه در اختیار شما عزیزان میباشد و در صورت تمایل برای سفارش بهترین پلوپز میگل مدل GRC 830 می توانید ثبت خود را در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر انجام دهید و کالایتان را همراه با گارانتی معتبر میگل درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
میگل
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
3 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
6-8 نفره
توان مصرفی
600 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
سرخ کن
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
پلاستیک
صفحه لمسی
دارد
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
دارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
جنس و پوشش دیگ: آلمینیوم با روکش نچسب تفلون
دارای 8 منوی پخت خودکار
دارای سبد بخارپز، پیمانه، کفگیر و ملاقه
قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته‌دیگ: 3 درجه
منوهای پخت: برنج، ته دیگ، ته چین، آرام پز، بخارپز، کیک، خورشت ر سرخ کنی
پوشش جداشونده درب جهت شستشو

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعچندکاره
رنگ سفیدمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد پلوپزسرخ کنآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )3 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )6-8 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی600 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهپلاستیک
صفحه لمسی
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته‌دیگ: 3 درجهدارای سبد بخارپز، پیمانه، کفگیر و ملاقهدارای 8 منوی پخت خودکارجنس و پوشش دیگ: آلمینیوم با روکش نچسب تفلونپوشش جداشونده درب جهت شستشومنوهای پخت: برنج، ته دیگ، ته چین، آرام پز، بخارپز، کیک، خورشت ر سرخ کنی