پلوپز میگل مدل GRC 700
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز میگل مدل GRC 700

Migel GRC 700 Rice Cooker

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 8 نفره
  • توان مصرفی: 700 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی، سفید
  • شناسه کالا: 2903091600327
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز چندکاره میگل مدل GRC 700

اگر به دنبال انتخاب و خرید پلوپز چندکاره میگل مدل GRC 700 هستید به شما پیشنهاد می کنیم با بررسی کامل این دستگاه در این قسمت همراه ما باشید، پلوپز میگل مدل GRC 700 ساخت کشور ایران در دو رنگ سفید و مشکی با توان مصرفی 700 وات تولید شده است که دارای ظرفیت 4 لیتر بوده که برای تعداد نفرات 8 الی 10 نفر مناسب محسوب می شود و اگر شما در خانواده متوسط تا نسبتاً پرجمعیت هستید می توانید با خیالی آسوده این دستگاه را برای خود انتخاب نمایید. وزن این دستگاه معادل 3 کیلوگرم است که دارای ابعاد 250 * 200 * 180 میلی متر می باشد و به دلیل حجم مناسب و وزن کم شما به سادگی می توانید از این پلوپز چندکاره میگل به عنوان یک پلوپز مسافرتی نیز نمایید.

پیش از آنکه به شرح کامل تر پلوپز میگل مدل GRC 700 بپردازیم لازم است بدانید که بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر حرارت است و با داشتن قابلمه ای از جنس تفلون نچسب کار را برای شما هرچه ساده تر می نماید، این دیگ پلوپز چندکاره میگل قابلیت جدا شدن از بدنه دستگاه را دارد و به دلیل نوع جنس بسیار با کیفیتش، مطمئناً اگر شما به درستی از آن نگهداری کنید و از زدن قاشق و کفگیر بر کف آن و یا شستن با ابزارهای زبر خودداری نمایید مادام طول عمر دستگاه با کیفیتی روز اول برای شما کار خواهد کرد.
به طور کلی ظاهر این دستگاه بسیار زیاست و دارای مونتاژ تمیز و خوبی است، در ادامه با بررسی عملکردهای این پلوپز چندکاره سام به وسیله پنل زیبایش همراهتان هستیم.

پنل و قابلیت های پلوپز چندکاره میگل مدل GRC 700

در قسمت جلویی و بالای محصول شما بخش تنظیمات پلوپز میگل مدل GRC 700 را مشاهده خواهید کرد در این قسمت دکمه های جهت خاموش کردن دستگاه و یا عملکرد گرم نگه دارنده، بخارپز و کیک پز، پخت با تأخیر ، پخت برنج ساده، آرام پز، پخت برنج همراه با ته دیگ را مشاهده خواهید نمود که تنها با فشردن یک دکمه می توانید عملکرد دستگاه را به سادگی آغاز کنید. توجه فرمایید که این دستگاه دارای 5 منوی خودکار پخت نیز می باشد که سهولت در استفاده از این پلوپز را برایتان دو چندان خواهد نمود، در بالای پنل نیز درب دستگاه قرار دارد که توسط دستگیری بسیار با کیفیت و زیبا امکان باز کردن پلوپز برای شما فراهم شده است.

جمع بندی

انواع محصولات میگل و دسته پلوپز آن جز پرفروش ترین ها در ایران می باشد چراکه عملکردی کاملاً بر مبنای ذائقه و طبع ایرانیان دارد و به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا به همراه طراحی زیبا و منحصر به فردش طرفداران زیادی جلب خرید پلوپز میگل مدل GRC 700 می شوند و با توجه به مشخصات ذکر شده شما عزیزان می توانید یکی از انواع پلوپز چندکاره میگل را در سبد خرید خود قرار دهید و کالای خود را به همراه معتبرترین گارانتی شرکت Migel درب منزل خود تحویل بگیرید و سالیانی طولانی از این محصول با کیفیت به سادگی استفاده نمایید.

مشخصات
برند
میگل
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
4 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
8-10 نفره
توان مصرفی
700 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
ندارد
جنس بدنه
استیل
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای 5 منوی پخت خودکار
لوازم جانبی: سبد بخارپزی، کفگیر و پیمانه برنج

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعچندکاره
رنگ سفیدمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد پلوپزآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )4 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )8-10 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی700 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای 5 منوی پخت خودکارلوازم جانبی: سبد بخارپزی، کفگیر و پیمانه برنج