آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

Migel Juicer GPJ 802

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: ابمیوه گیری چهار کاره
  • قدرت موتور: 800 وات
  • جنس تیغه: استیل
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: استیل، نقره ای
  • شناسه کالا: 2903091600013
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802

اگر به دنبال بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 هستید به شما بررسی این مدل را پیشنهاد می کنیم چراکه این دستگاه به عنوان یک آبمیوه گیری چندکاره قابلیت های آسیاب، خردکن ، مخلوط کن را نیز به همراه دارد و هر یک از آنها را با کیفیت بسیار بالا برای شما انجام خواهد داد و می توانید با انتخاب ابمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 در حقیقت یک تیر و چند نشان را داشته باشید و از این دستگاه پرکاربرد با سهولت استفاده بی نظیرش استفاده بهینه داشته باشید. این دستگاه در دو رنگ استیل و نقره ای و قدرت موتور بالای 800 وات تولید شده است. ظاهر این دستگاه بسیار مناسب و چشم گیری دارد و از ترکیب استیل و نقره ای به همراه مشکی طراحی شده، در قسمت پایینی آن صفحه ی نمایشگری وجود دارد که به صورت لمسی کار می کند و این امکان را برایتان فراهم می سازد تا تعداد 4 سطح تنظیم سرعت را به وسیله دکمه های لمسی مثبت و منفی در این بخش انجام دهید.

مشخصات آبمیوه گیری میگل

بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 دارای سیستم ضد چکه DRIPSTOP، تیغه هایی از جنس استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ، مخزن تفاله 2 لیتری با قابلیت جدا شدن آسان از بدنه، سیستم ایمنی هوشمند و سایز دهانه ورودی بزرگ به مقدار ۸۵ میلی متر و پارچ ابمیوه می باشد که کارایی های این دستگاه را به حداکثر رسانده اند. به منظور آنکه بدانید این موارد چه کمک هایی در هنگام استفاده از دستگاه به شما می کند میتوانید موارد زیر را بررسی نمایید:
1- سایز دهانه ورودی این دستگاه بزرگ است و به عنوان مثال یک سیب متوسط یا نسبتاً درشت را به سادگی میتوانید بدون نیاز به خورد کردن آن در داخل دستگاهتان بریزید.
2- تیغه این دستگاه بسیار برنده و تیز به همراه نقاط ریز طراحی شده جهت آبگیری هرچه باکیفیت تر میوه و سبزیجات است و این جنس از استیل ضد زنگ به مرور زمان دچار خوردگی و کندی نخواهد شد.
3- داشتن مخزن تفاله گیر جداشونده از دیگر ویژگی های مهم بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 به شمار می رود چراکه اگر در حین آبگیری نیاز داشتید که مخزن تفاله خود را خالی کنید همانند برخی از مدل های دیگر نیازی به این نیست تا تمامی قطعات را به طور کامل از هم جدا کنید یا در ب آب میوه گیری تان را باز کنید چراکه به سادگی می توانید این مخزن را از کناره دستگاه خود جدا کنید و پس از خالی کردن مجدد در سر جایش بگذارید.
4- پارچ آبگیری آبمیوه گیری میگل بنا بر ارتفاع دهانه این دستگاه طراحی شده و شما به سادگی می توانید از این پارچ برای آبگیری خود استفاده کنید. استفاده از این بخش حتماً به شما پیشنهاد می شود چراکه در هنگام آبگیری آبمیوه ها به اطراف پراکنده نمی شود، کف بر روی ابمیوه را می گیرد و شما بدون نیاز به تعویض ظرف می توانید این ظرف درب دار را در یخچال بگذارید.

خردکن

یکی از دیگر از عملکردهای این مدل از آبمیوه گیری 4 کاره میگل، خردکن است که این بخش دارای تیغه ای چهارپره از جنس استیل ضد زنگ می باشد و شما می توانید از این خردکن حرفه ای به عنوان یک دستیار آشپزخانه مناسب در منزل تان استفاده کنید و برای تهیه انواع مواد غذایی نرم یا سخت ، خرد کردن خشکبار، تهیه سالاد و بسیاری از موارد مشابه دیگر از آن بهره ببرید. سایز خردکن بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 معادل 11 * 11 * 16.5 سانتیمتر می باشد که حجم مناسبی برای استفاده محسوب می شود.

مخلوط کن

این بخش از دستگاه از جنس پیرکس بسیار مقاوم و شفاف می باشد که امکان تهیه مواد غذایی گرم و سرد را برای شما مهیا ساخته است، درب آن دارای پیمانه مدرجی می باشد که این امکان را برایتان فراهم می سازد که در حین اینکه مخلوط کن شما روشن است مواد افزودنی خود را (همچون شیر یا شکر و غیره) به مخلوطتان اضافه کنید. ابعاد مخلوط کن بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 دارای سایز 18*11*29 سانتی متر است.

آسیاب

آسیابی بسیار حرفه ای در این محصول در اختیار شما خواهد بود که با داشتن ابعاد 11 * 11 * 14 سانتیمتر، می تواند وسیله ای بسیار کارآمد در منزل شما باشد. جنس تیغه های آسیاب نیز از استیل بسیار مقاوم و ضد زنگ است که در طول عمر زیاد با کیفیت ماندگار برایتان کار خواهد کرد. در صورت تمایل می توانید بهترین آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 802 را به عنوان یک دستگاه چندکاره و یا چهارکاره در سبد خرید خود قرار دهید و این کالا را درب منزلتان به همراه معتبرترین گارانتی این شرکت تحویل بگیرید

مشخصات
برند
میگل
نوع
آبمیوه گیری چندکاره
رنگ
استیل
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
آسیاب
خردکن
مخلوط کن
DripStop (سیستم ضد چکه)
دارد
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
4 عدد
مخلوط کن
دارد
آسیاب
دارد
جنس تیغه
استیل
جنس پارچ مخلوط کن
شیشه
خرد کن
دارد
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
ظرفیت مخزن تفاله
2 لیتر
سايز دهانه ورودی
85 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد
سایر مشخصات
ابعاد آسیاب: 11 × 11 × 14 سانتی‌متر
ابعاد خردکن: 11 × 11 × 16.5 سانتی‌متر
ابعاد مخلوط کن: 18 × 11 × 29 سانتی‌متر
تیغه آسیاب، خردکن و مخلوط‌ کن: 4 پره
سیستم استخراج آبمیوه به صورت گریز از مرکز
صفحه‌نمایش لمسی

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعآبمیوه گیری چندکاره
رنگ مشکیاستیل
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
عملکرد آبمیوه گیریمخلوط کنآسیابخردکن

ویژگی های اصلی

مخلوط کن
آسیاب
خرد کن

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنه پلاستیکاستیل
تعداد تنظیمات سرعت4 عدد
جنس تیغهاستیل
جنس پارچ مخلوط کنشیشه
مخزن تفاله گیر جداشدن
ظرفیت مخزن تفاله2 لیتر
سايز دهانه ورودی85 میلی متر
ایمنی هوشمند

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات سیستم استخراج آبمیوه به صورت گریز از مرکزابعاد مخلوط کن: 18 × 11 × 29 سانتی‌مترابعاد آسیاب: 11 × 11 × 14 سانتی‌مترتیغه آسیاب، خردکن و مخلوط‌ کن: 4 پرهابعاد خردکن: 11 × 11 × 16.5 سانتی‌مترصفحه‌نمایش لمسی