آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600

Migel Juicer GPJ 600

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: آبمیوه گیری تک کاره
  • قدرت موتور: 600 وات
  • جنس تیغه: استیل
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: استیل، نقره ای
  • شناسه کالا: 2903091600020
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600

به منظور بررسی قیمت آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600 و کارایی های این محصول به شما پیشنهاد می کنیم این مدل از ابمیوه گیری میگل را در این محتوا همراه ما بررسی کنید. این دستگاه با قدرت موتور 600 به رنگ زیبای استیل و ترکیب با مشکی تولید شده است ، ظاهر زیبا و ساده این دستگاه به همراه کیفیت بالایش در ساخت، طول عمری بالا باعث شده تا خریداران زیادی جلب انتخاب آن بشوند همان طور که در ظاهرش نیز می بینید این مدل دارای دکمه ولومی و تغییر سرعت در 2 سطح مختلف می باشد و به شما این امکان را می دهد تا انواع آبمیوه نرم و سخت را همچون هویج، گوجه ،خیار، سیب و غیره را به آسانی بگیرید در ادامه این مطلب با شرح ویژگی های مهم این محصول همراه شما هستیم تا شما نیز بتوانید به درک مناسب تر توازن قیمت آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600 و ویژگی هایش برسید.

مخزن تفاله گیر

هرچه کار با یک لوازم خانگی برقی ساده تر باشد شما به مراتب خیلی ساده تر از آن استفاده خواهیم نمود در هر آبمیوه گیری وجود مخزن تفاله گیر در حجم مناسب و باقابلیت جداشوندگی ارزش بسیار زیادی دارد چراکه در حین آبگیری اول اینکه بتوانند حجم مناسبی از تفاله را در خود نگه دارد و دوم اینکه اگر در حین عملکرد ظرف مخزن تفاله پر شد، شما نیاز به این مورد نداشته باشید تا دستگاهتان را به طور کامل باز کنید. در آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600 شما مخزن کاملاً جداشونده با حجم 1.4 لیتر را در اختیار خواهید داشت که همین امر به سهولت استفاده از این دستگاه کمک به سزایی نموده است.

دهانه ورودی

بزرگی و شعاع این بخش یعنی همان قسمتی که شما انواع میوه و سبزیجات را در داخلش می اندازید از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه اگر سایز دهانه ورودی کم باشد شما باید زمان بیشتری صرف این مورد کنید تا میوه جات و سبزیجات خود را آبگیری کنید چراکه باید ان ها را در ابعادی کوچک تقسیم نمایید، شما در این ابمیوه گیری تک کاره 65 میلی متر سایز دهانه ورودی را در اختیار خواهید داشت و برای میوه هایی در حجم نسبتاً متوسط و کوچک نیاز به خرد کردن آن نخواهید داشت. این ویژگی در کنار قابلیت های دیگر باعث شده است تا قیمت آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600 بسیار مقرون به صرفه به شمار آید چراکه در برابر هزینه ای که می کند کنید کارایی بسیار ساده و مناسبی را در اختیار خواهید داشت.

سایر مشخصات آبمیوه گیری میگل

فیلتر موجود در آب میوه گیری میگل از جنس استیل ضدزنگ است و به دلیل مقاوم بودن و برندگی بسیار زیادش کار با آن ساده است و می تواند در طول عمر زیادی برای شما کار کند، وجود پایه های محکم به منظور ضد لرزش بودن دستگاه در هنگام عملیات آبگیری، سیستم ایمنی هوشمند از دیگر مشخصات کلی این دستگاه به شمار می رود. شما عزیزان می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت آبمیوه گیری میگل مدل GPJ 600 در فروشگاه اینترنتی 20 بخر برای خود انتخاب فرمایید و کالای خود را به همراه معتبرترین ضمانت نامه MIGEL درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
میگل
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
استیل
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
600 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
2 عدد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
ظرفیت مخزن تفاله
1.4 لیتر
سايز دهانه ورودی
65 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگ استیلمشکی
کشور سازندهایران
قدرت موتور600 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنه پلاستیکاستیل
تعداد تنظیمات سرعت2 عدد
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
ظرفیت مخزن تفاله1.4 لیتر
سايز دهانه ورودی65 میلی متر
ایمنی هوشمند