آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800

Migel Juicer GPJ 800

  • گارانتی: 24 ماهه سنجه کیش
  • نوع: ابمیوه گیری تک کاره
  • قدرت موتور: 800 وات
  • جنس تیغه: استیل
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: استیل
  • شناسه کالا: 2903091600037
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800

ابمیوه گیری میگل مدل GPJ 800 با قدرت 800 وات با ترکیب زیبایی از استیل و مشکی جزو جدیدترین آب میوه گیری میگل تک کاره این دسته از محصولات به شمار می رود. این دستگاه که ساخت کشور ایران می باشد با داشتن کیفیت بالای ساخت و همچنین طول عمر زیادی که در اختیار کاربران می گذارد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است .قدرت موتور این دستگاه بسیار بالاست که به وسیله قابلیت تنظیم بر روی چهار رشته سرعت مختلف می تواند آبگیری میوه های نرم مانند هندوانه، انگور، گوجه فرنگی، خیار و غیره و همچنین آب میوه های سخت همچون هویج، سیب ،چغندر و غیره را به آسانی برای شما انجام دهد.

ویژگی های مهم آبمیوه گیری تک کاره میگل

دهانه ورودی: ازجمله ویژگی های مهم آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 داشتن دهانه ورودی بزرگ با قطر 85 میلی متر است که نیاز شما و قطعه کردن میوه یا سبزیجات کم کرده است و شما می توانید یک سیب متوسط و کامل را بدون نیاز به خرد کردن در داخل دستگاه تان بیندازید.
مخزن تفاله: قابلیت جداشوندگی این مخزن بزرگ که دارای حجم 2 لیتر است نیز از دیگر مشخصات کاربردی این آبمیوه گیری جدید است که کار با آن را برایتان هر چه ساده تر نموده است و اگر ظرفیت مخزن تفاله پر شد به سادگی می توانید دستگاه را خاموش کنید مخزن تفاله را خالی و به ادامه کار خود بپردازید، در صورتی که در مدل های شما باید کلیه قطعات را برای خالی کردن تفاله بازکنید.
تنظیم سرعت: 4 سطح سرعت در آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 در نظر گرفته شده است که به صورت دیجیتالی و دکمه های لمسی بر روی بدنه در اختیار شما می باشد و شما عزیزان به سادگی می توانید بنا به نیاز خود میزان قدرت استفاده شده از موتورتان را انتخاب فرمایید.
تیغه: از دیگر ویژگی های این دستگاه که به کیفیت آن کمک چشم گیری داشته است می توان به داشتن تیغه هایی از جنس استیل ضدزنگ و بسیار مقاوم اشاره نمود که به مرور زمان دچار خوردگی یا زنگ زدن نخواهد شد و شما با خیالی آسوده می توانید از این قطعه سالیان طولانی و همراه با عمر دستگاهتان بدون نیاز به تعویض استفاده کنید.
سیستم ضد چکه: سیستم Drip stop در انواع آبمیوه گیری و همچنین آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 دارای اهمیت بسزایی می باشد چراکه شما با استفاده از این سیستم در هنگام آبگیری خود و برداشتن ظرف در زیر خروجی آبمیوه تان، دیگر قطرات آب میوه بر روی سطح مورد استفاده شما نخواهد ریخت و همین امر کمک بسزایی در سهولت استفاده از دستگاه شما خواهد کرد.

جمع بندی آب میوه گیری میگل

اگر بخواهیم خلاصه ای از شرح ویژگی های جدیدترین آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 را با یکدیگر بررسی نماییم همانطور که اشاره نمودیم این دستگاه با قدرت بسیار بالای 800 وات با بدنه و تیغه استیل کاملاً ضدزنگ همراه با تعداد 4 تنظیم سرعت، دهانه ورودی 85 میلی متر، مخزن تفاله باقابلیت جدا شدن از بدنه با حجم زیاد 2 لیتر، با قابلیت سیستم ضد چکه و ایمنی هوشمند می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما محسوب شود

مشخصات
برند
میگل
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
استیل
مشکی
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
800 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
DripStop (سیستم ضد چکه)
دارد
جنس بدنه
استیل
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
4 عدد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
ظرفیت مخزن تفاله
2 لیتر
سايز دهانه ورودی
85 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندمیگل
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگ استیلمشکی
کشور سازندهایران
قدرت موتور800 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنه پلاستیکاستیل
تعداد تنظیمات سرعت4 عدد
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
ظرفیت مخزن تفاله2 لیتر
سايز دهانه ورودی85 میلی متر
ایمنی هوشمند