ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211

Kahler Sandwich Maker KH-211

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: ساندویچ ساز و گریل
  • توان مصرفی: 1300 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز و گریل کاخلر مدل KH-211

گریل کاخلر و ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211 دارای دو عملکرد بسیار کار با کیفیت در یک دستگاه چند کاره می باشد و شما در حقیقت با خرید این محصول یک تیر و دو نشان را در اختیار خواهید داشت. این دستگاه با قدرت 1300 وات و به رنگ مشکی و ساخت کشور ایران می باشد و شما عزیزان می توانید با انتخاب این مدل از ساندویچ ساز خانگی خوب، یک گریل برقی حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشید. همانطور که اشاره نمودیم قدرت توان مصرفی این دستگاه بسیار بالاست و اسنک پز کاخلر می تواند در مدت زمان کوتاه کار طبخ انواع مواد غذایی و همچنین ساندویچ را برایتان انجام دهد؛ المنتی با طراحی مناسب در زیر صفحه ها قرار دارد که باعث پخش حرارت به صورت یکنواخت خواهد شد و این ویژگی باعث می شود تا شما پخت مناسب تر و هرچه باکیفیت تری را در اختیار داشته باشید.
استفاده از بخش ساندویچ ساز و گریل کاخلر مدل KH-211 بسیار ساده است و تنها کافی است، صفحاتی که در اختیار دارید را با یکدیگر تعویض کنید و از عملکرد حرفه ای دستگاهتان لذت ببرید.
گریل: بخش گریل برقی که صفحه های شیاردار موجود در دستگاه شماست، برای پخت انواع استیک مرغ یا گوشت و تهیه سبزیجاتی همچون بادمجان کدو و غیره مناسب است. توجه بفرمایید که استفاده از گریل برقی در هر خانه ای باعث می شود که شما راهی مناسب و سالم تر برای پخت داشته باشید چون چربی غذا در این نحوه پخت می سوزد و خوراکی کم چرب خواهد شد در عین حال که طعم مناسب خود را نیز حفظ می نماید. شما با استفاده از ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211 می توانید با استفاده از اندکی روغن یا بدون روغن مواد غذایی خود را آماده سازی کنید که این ویژگی یکی از موارد قابل توجه در این دستگاه به شمار می رود

ساندویچ ساز: برای استفاده از این بخش از دستگاه تنها کافی است از صفحه گریل کاخلر را با صفحه ساندویچ ساز تعویض کنید، این کار بسیار ساده است چراکه اسنک پز کاخلر قابلیت باز شدن 180 درجه را دارد و با آسودگی تمام صفحه ها قابل تعویض می باشند، صفحه ساندویچ ساز این دستگاه دارای 4 قسمت نان کامل است که در نهایت می‌تواند 8 تکه اسنک مثلثی را با کیفیت بالا برای شما آماده سازی کند. پس اگر به دنبال خرید یک محصول هستید که دو عملکرد ذکرشده را با کیفیت بالا انجام دهد به شما عزیزان خرید این محصول را پیشنهاد خواهیم کرد.

جنس صفحات ساندویچ ساز و گریل کاخلر

محصولات کاخلر که دارای بالاترین سطح کیفی در تولیدات خود می باشد در ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211 نیز بهترین جنس صفحات را به کار برده است چراکه این بخش یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده شده در این دستگاه به شمار می رود، جنس صفحات از روکش نچسب بسیار باکیفیت است که به مرور زمان و براثر حرارت دچار خوردگی یا کم شدن کیفیت عملکرد نخواهند شد، تنها کافی است که در هنگام شستشو این قطعه توجه لازم را داشته باشید و از ابر و اقلامی نرم برای شستن ان ها استفاده کنید و اگر به این نکته توجه کنید مطمئن باشید که در طول عمر بالای دستگاهتان نیازمند داشتن صفحه دیگری نخواهید بود.

جمع بندی نهایی

ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211 علاوه بر قدرت و طول عمر بالا، ابعاد مناسب، وزن کم با قابلیت جابه جایی آسان، صفحاتی از جنس روکش نچسب دارای سیستم خاموشی خودکار، بدنه و دستگیره های عایق حرارت می باشد و می تواند با سطح کیفی بالا به عنوان یک گریل کاخلر نیز برای شما کار کند. شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست شما برای خرید این دستگاه از فروشگاه اینترنتی 20 بخر کالایتان را به همراه ضمانت نامه اصلی این شرکت درب منزل خود تحویل

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
چندکاره
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
1300 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
گریل
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
4 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
دارد
گریل
دارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعچندکاره
رنگمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد ساندویچ سازگریل

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان4 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی1300 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما