ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W

Kahler Sandwich Maker KH-211-W

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: ساندویچ ساز و گریل
  • توان مصرفی: 1300 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W

ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W که به عنوان یک دستگاه چندکاره می تواند قابلیت ساندویچ سازی و گریل را برای شما انجام دهد در رنگ سفید و قدرت 1300 وات به همراه تعداد 4 جایگاه نان کامل بزرگ (8 اسنک مثلثی)تولید شده است، این دستگاه که ساخت کشور ایران می باشد و دارای بدنه و دستگیره های عایق حرارت است و با کیفیتی بالا، پخش یکنواخت حرارت، امکان تهیه انواع وعده غذایی با کیفیت را در مدت زمانی کوتاه برایتان میسر می نماید. پس اگر به دنبال یک ساندویچ ساز حرفه ای هستید می توانید با اطمینان خاطر این مدل را انتخاب نمایید

قابلیت ها

همانطور که در تصویر ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W نیز می بینید صفحه ساندویچ ساز که دارای جایگاه های نان است، عملکرد تهیه اسنک و ساندویچ را به شما می دهد و برای استفاده از قابلیت گریل برقی آن نیز به سادگی می توانید صفحات ساندویچ ساز را با گریل جابجا کنید و کار پخت انواع گوشت و سبزیجات خود را به سادگی بر روی این صفحه ها انجام دهید. توجه بفرمایید از آنجایی که جنس صفحه ها کاملاً نچسب می باشد می توانید بدون استفاده از روغن نیز کار طبخ مواد غذایی خود را انجام دهید و یک غذای کاملاً سالم با کیفیتی بالا و حتی رژیمی برای خود تهیه کنید.

راهنمای خرید ساندویچ ساز خوب

برای خرید یک ساندویچ ساز خانگی حرفه ای، دانستن یک سری از نکات از اهمیت بالایی برخوردار است، ما نیز در این بخش با بررسی این ویژگی های مهم و نکات لازم درباره ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W همراه شما هستیم.

توان مصرفی

همانطور که اشاره کردیم این دستگاه توان مصرفی بالایی دارد و با قدرت 1300 وات می تواند در مدت زمانی کوتاه کار گریل یا ساندویچ سازی را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد، توجه بفرمایید که نوع پخش حرارت در این دستگاه که به وسیله المنتی که در تصویر نیز قابل مشاهده می فرمایید، انجام می شود و این بخش به گونه ای طراحی شده است که عملکرد آماده سازی غذای شما را بسیار یکنواخت انجام خواهد داد.

جنس صفحات

صفحات گریل و ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W از بهترین جنس موجود در بازار است و داشتن روکش نچسب این امکان را به شما می دهد تا بدون چسبیدن مواد غذایی کارتان را انجام دهید. تنها نکته لازم در مورد این صفحه ها این است که شما باید این صفحات را همان طور که ظروف دیگر نچسب را می شویید، تمیز کنید و استفاده از ابزار سخت همچون اسکاچ و سیم ظرفشویی خودداری فرمایید و اگر تکه ای از غذای شما یا پنیر روی سطح صفحه ریخت با گذاشتن کمی وقت و خیس کردنش آن را پاک کنید.

نکته بسیار مهم: ویژگی بسیار مهم این صفحات با قابلیت جدا شوند آن ها از خود دستگاه می باشد چراکه مدل هایی وجود دارند که دارای صفحات ثابت هستند و شستن آن ها با اندکی سختی شما را مواجه خواهد کرد اما شما با انتخاب و خرید ساندویچ ساز خانگی کاخلر مدل حرفه ای و پرفروشش می توانید به راحتی این صفحه ها را جدا فرمایید و کار شستشویشان را در مدت زمانی کوتاه انجام دهید

خاموشی خودکار

سیستم Auto off نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد و پس از اتمام عملکرد به صورت اتوماتیک ساندویچ ساز کاخلر مدل KH-211-W خاموش می شود و امر باعث می شود تا شما دیگر نگران سوختن غذایتان نباشید.
شما عزیزان می توانید به سادگی و تنها با ثبت سفارش خود در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر، این کالا را به همراه گارانتی اصلی کاخلر درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
چندکاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
1300 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
گریل
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
4 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
دارد
گریل
دارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعچندکاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
عملکرد گریلساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان4 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی1300 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما