پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B

Kahler KH-505-B Rice Cooker

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 8 نفره
  • توان مصرفی: 900 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی استیل
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی قیمت پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B

به منظور بررسی قیمت پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B و دانستن ویژگی ها و عملکرد این دستگاه می توانید با مطالعه این متن کوتاه همراه ما باشید. پلوپز کاخلر مدل KH-505-B به رنگ مشکی و با ترکیب زیبایی از استیل تولید شده است که دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی همراه با صفحه بزرگ نمایشگر و دکمه های لمسی جهت تنظیم عملکرد دستگاه می باشد. این مدل از پلوپز 8 نفره کاخلر با توان مصرفی 900 وات دارای گنجایشی به حجم 5 لیتر بوده که برای خانوارهای متوسط تا نسبتاً پرجمعیت مناسب است. برند کاخلر ازجمله مارک های معتبر است که از سال 1390 آغاز به کار نموده است، محصولات این کمپانی در آلمان طراحی و در کشورهای مختلفی همچون ایران، ترکیه و چین تولید می گردد و به دلیل سطح بالای کیفیت ساخت، طراحی چشم نواز و رعایت حقوق مصرف کنندگان توانسته است تا به امروز به عنوان برندی مطرح در کشور ایران فعالیت کند. قیمت پلوپز کاخلر و دیگر محصولات این شرکت نیز به نسبت محصول در دسترس شما بسیار منطقی و به صرفه به شمار می رود.

عملکردها: پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B دستگاهی چندکاره دارای عملکرد آرام پز، بخارپز، پلوپز، پخت از 2 دقیقه تا 15 دقیقه و پخت سریع، 24 برنامه با پخت اتوماتیک در کلیه عملکردها، امکان تنظیم زمان پخت تا 24 ساعت، عملکرد گرم نگه دارنده و منویی بسیار کامل برای تهیه انواع، سوپ، حلیم، سوپ و غیره می باشد.
پس از روشن کردن دستگاه در صفحه بزرگ آن تمام گزینه ها مورد استفاده شما به نمایش در می آید و به جرئت می توانیم بگوییم که این مدل از یکی از ساده ترین عملکردها را در قسمت منو را در اختیار کاربران می گذارد.

جنس دیگ: قابلمه جداشونده و جنس مرغوبش که خود دلیلی بر تعیین قیمت پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B از دیگر مشخصات و ویژگی های این دستگاه به شمار می رود که به کاربری هرچه آسانتر این دستگاه اضافه نموده است. قابلمه ای از جنس تفلون نچسب باکیفیت بسیار بالا در این محصول می تواند مادام طول عمر استفاده با کاربری روز اول برای شما کار کند. توجه بفرمایید که این قابلمه همانند هر ظروف تفلون دیگر نگهداری های اولیه ای را لازم دارد تا دچار خرابی و صدمه بر روی سطح داخلی آن نشود، لطفاً با اسکاچ زبر یا سیم ظرفشویی و یا استفاده از قاشق و کفگیر که غیر از چوب یا پلاستیک باشند باعث صدمه به سطح داخلی این بخش از پلوپز خواهد شد شده پس در نگهداری آن توجه لازم را داشته باشید.
اقلام همراه: سبد بخارپز، قاشق، پیمانه، کابل برق، دفترچه راهنما کار را برای خریداران این دستگاه را هرچه ساده تر خواهد کرد.
وزن کم: این دستگاه دارای وزن کم 4.5 کیلوگرم می باشد که با داشتن ابعاد 280*420*300 میلی متر برای هنگامی که به مسافرت می روید نیز مناسب است و شما می توانید از این دستگاه پرکاربرد و قابل حمل در هر مکانی استفاده فرمایید.

خرید و قیمت پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B

با توجه به آنچه درباره این محصول مطالعه فرمودید و توازن مناسب به قیمت پلوپز کاخلر مدل قایز KH-505-B به نسبت کیفیتی که در اختیارتان می گذارد، این گزینه می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد، فروشگاه اینترنتی بیست بخر انواع پلوپز را با بهترین قیمت ها در اختیار شما قرار خواهد داد و در صورت تمایل می توانید با ثبت درخواست خود کالاهایتان را با معتبرترین گارانتی این برند درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
چندکاره
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
8-10 نفره
توان مصرفی
900 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
پلاستیک
صفحه لمسی
دارد
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای 24 برنامه با پخت اتوماتیک کلیه عملکردها
دارای دکمه های لمسی و صفحه نمایش بزرگ
دارای دیگ داخلی از جنس آلومینیوم همراه با دسته و المنت گرم کن آلومینیوم
دارای ظرف خروج بخار آب هنگام پخت
دارای پخت تاخیری 24 ساعته
قابلیت دمای 35 تا 180 درجه سانتی گراد
پخت از 2 دقیقه تا 15 ساعت
پخت سریع

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعچندکاره
رنگمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد پلوپزآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )8-10 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی900 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهپلاستیک
صفحه لمسی
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات قابلیت دمای 35 تا 180 درجه سانتی گراددارای پخت تاخیری 24 ساعتهپخت سریعدارای دیگ داخلی از جنس آلومینیوم همراه با دسته و المنت گرم کن آلومینیومدارای دکمه های لمسی و صفحه نمایش بزرگدارای ظرف خروج بخار آب هنگام پختپخت از 2 دقیقه تا 15 ساعتدارای 24 برنامه با پخت اتوماتیک کلیه عملکردها