آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-171-W
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

آبمیوه گیری کاخلر مدل زینگلتون KH-171-W

Kahler Juicer KH-171-W

  • گارانتی: 24 ماهه کاخلر
  • نوع: آبمیوه گیری تک کاره
  • قدرت موتور: 1000 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2902994400294
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی آبمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون

ابمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون یکی از انواع آبمیوه گیری تک کاره با قدرت بالای 1000 وات ساخت کشور ایران می باشد این دستگاه به رنگ سفید تولید شده است و با داشتن صفحه نمایشگر LED و دکمه تنظیم سرعت دیجیتال در 5 سطح مختلف دارای نمای زیبایی می باشد، قدرت بالای موتور این دستگاه باعث شده است تا شما به آسانی بتوانید انواع میوه و سبزیجات نرم و سخت را در مدت زمانی کوتاه آبگیری کنید.
انتخاب یک دستگاه آبمیوه گیری خوب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه این دستگاه یکی از پرکاربردترین لوازم برقی در منزل است، انواع ابمیوه گیری ها با تکنولوژی و خلاقیت های طراحی متنوعی تولید شدند که مخاطبین خاص خود را به خود جلب می کند اما انتخاب دستگاهی با قدرت بالا و مناسب، سرعت بالا در آب گیری، جنس تیغه های مناسب، بدنه باکیفیت، سایز دهانه ورودی کارآمد همراه با یک مخزن تفاله گیر استاندارد از مشخصات مهم ان محسوب می شود که توجه به آن ها مهم است. آبمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون جزو محصولاتی است که با داشتن قیمتی مناسب و مشخصاتی تکمیل می تواند انتخابی خوب و منطقی برای خریداران این محصول باشد. ما در ادامه این مطلب به شرح این مشخصات اصلی و مهم دستگاه می پردازیم اگرچه در قسمت جدول این محصول نیز به شرح کامل تمام جزئیات نیز اشاره نموده ایم.

مخزن تفاله آبمیوه گیری کاخلر

پس از بررسی میزان قدرت و همچنین کارایی کلی این دستگاه ازلحاظ تنظیم سرعت مورد دیگری که در انتخاب و خرید آبمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون اهمیت دارد وجود مخزن تفاله گیر با قابلیت جدا شوندگی است که این امکان را به شما می دهد تا در حین کار با دستگاه ، هر زمان که لازم دانستید این محفظه را از قسمت بدنه آن جدا نموده و پس از خالی کردن بر سر جایش بگذارید، این قابلیت زمان آبگیری شما را بسیار کوتاه تر خواهد نمود چراکه در بسیاری از مدل ها تفاله های آبمیوه در درون دستگاه جمع خواهد شد و شما برای خالی نمودن آن ها نیازمند این هستید تا وقت بگذارید و کل دستگاه را باز کنید.

دهانه ورودی

از دیگر مواردی که به کار شما سرعت می بخشد و در آبمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون نیز مدنظر قرار گرفته شده است، وجود سایز دهانه ورودی بزرگ 75 میلی متر می باشد که این خصوصیت این امکان را فراهم نموده تا بسیاری از میوه و سبزیجات لازم به قطعه کردن نداشته باشد چراکه این دهانه به اندازه کافی برای اقلام متوسط و کوچک مناسب و بزرگ می باشد.

فیلتر

در آبمیوه گیری کاخلر KH-171-W مدل زینگلتون فیلتر دو مرحله ای استیل مورد استفاده قرار گرفته است و که این جنس از فیلتر بدون آنکه دچار خوردگی یا زنگ زدگی شود سالیانی طولانی باکیفیت بالا برای شما کار خواهد نمود.
با توجه به آنچه که درباره این محصول مطالعه نمودید اکنون می توانید با ثبت سفارش خود خرید این مدل از آبمیوه گیری کاخلر را در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر انجام دهید و کالایتان را به همراه گارانتی شرکتی و اصلی درب منزلتان در اولین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مشخصات
برند
کاخلر
نوع
آبمیوه گیری تک کاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
قدرت موتور
1000 وات
عملکرد
آبمیوه گیری
DripStop (سیستم ضد چکه)
ندارد
جنس بدنه
پلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت
5 عدد
جنس تیغه
استیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
دارد
پارچ آبمیوه
دارد
جنس پارچ آبمیوه
پلاستیک
سايز دهانه ورودی
75 میلی متر
ایمنی هوشمند
دارد
سایر مشخصات
بدون نیازبه خاموش کردن دستگاه و بازکردن درب دستگاه
درب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالی
دکمه تنظیم سرعت دیجیتال
صفحه نمایشگر لمسی LCD
فیلتر دو مرحله ای استیل

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندکاخلر
نوعآبمیوه گیری تک کاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
قدرت موتور1000 وات
عملکردآبمیوه گیری

مشخصات فنی

DripStop (سیستم ضد چکه)
جنس بدنهپلاستیک
تعداد تنظیمات سرعت5 عدد
جنس تیغهاستیل
مخزن تفاله گیر جداشدن
پارچ آبمیوه
جنس پارچ آبمیوهپلاستیک
سايز دهانه ورودی75 میلی متر
ایمنی هوشمند

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات درب پوشش شفاف و ظرف آبمیوه کریستالیفیلتر دو مرحله ای استیلبدون نیازبه خاموش کردن دستگاه و بازکردن درب دستگاهدکمه تنظیم سرعت دیجیتالصفحه نمایشگر لمسی LCD