ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52

Bitron Sandwich Maker BSM-45

  • گارانتی: 24 ماهه بایترون
  • نوع: ساندویچ ساز چندکاره
  • عملکردها: ساندویچ ساز، وافل، گریل
  • توان مصرفی: 1100 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: طوسی
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52

ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52 که در حقیقت یک گریل بایترون به همراه وافل ساز است، یک دستگاه با پکیج کامل به شمار می رود. توان مصرفی 1100 وات و ترکیب زیبای رنگ طوسی و مشکی از دیگر مشخصات کلی محصول به شمار می رود، این دستگاه ساخت کشور ایران می باشد و کار یک گریل برقی حرفه ای و وافل سازی بدون نقص را انجام می دهد. شما در این دستگاه صفحه هایی متنوع برای چند عملکرد را در اختیار دارید که هر یک از آن ها دارای روکشی کاملاً نچسب، 4 بخش نان بزرگ (8 اسنک مثلثی) باقابلیت جداسازی از بدنه می باشد و شما به سادگی پس از اتمام کار با آن ها، می توانید صفحات را به سادگی جداسازید و آن ها را بشویید. لازم است در هنگام شستن این صفحات به نکات زیر توجه کنید:
- لطفاً به هیچ عنوان با اسکاچ یا سیم ظرفشویی شستن این قطعات را در ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52 انجام ندهید و تنها از ابزارهای نرم همچون ابر برای شستشوی آن ها استفاده فرمایید.
- از به کار بردن پودر ماشین لباسشویی برای شستن صفحات خودداری فرمایید چراکه پودر دارای ذرات ریزی می باشد که صفحات روکشی را در هر برندی که باشد به مرور خش دار خواهد کرد و طول عمرشان را کم می کند.
نکته: در وافل ساز، ساندویچ ساز و گریل بایترون مدل BSM-52 به هیچ عنوان تکه های آماده مواد غذایی خود را به همراه با قاشق یا ابزارهای فلزی جدا نکنید و حتماً از قطعات پلاستیکی و یا چوبی استفاده در این زمان استفاده فرمایید تا بتوانید از دستگاه خود همراه با کیفیت روز اول در طول عمر زیاد استفاده کنید.

عملکردهای وافل، ساندویچ ساز و گریل بایترون مدل BSM-52

ساندویچ ساز: به منظور شرح عملکرد های این دستگاه می توان این گونه توضیح دهیم بخش ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52 این امکان را به شما می دهد تا شما انواع ساندویچ و اسنک خود را با مواد متغیری که در درونشان قرار می دهید، ظرف مدت زمان کوتاهی آماده کنید، پخش یکنواخت حرارت در این صفحه به شما امکان تهیه ساندویچ یا اسنک کاملاً برشته و بسیار خوشمزه را خواهد داد.

گریل: دیگر کاربری این دستگاه که در گریل بایترون مدل BSM-52 می باشد این امکان را به شما می دهد تا آماده سازی انواع تکه های گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات (بادمجان، کدو) و غیره را با حداقل روغن یا بدون روغن در این دستگاه انجام دهید، داشتن این قابلیت به طبخ غذایی سالم و رژیمی کمک زیادی خواهد کرد.

وافل ساز: ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52 دارای صفحه وافل ساز نیز می باشد این امکان را به شما می دهد تا برای صبحانه و میان وعده خود وافلی بسیار لذیذ آماده کنید. تنها کافی است که خمیر وافل با حرارت دیدن بین دو سطح چرب و داغ شده، آماده شود و پس از آن تهیه می توانید آن را به همراه بستنی یا سس شکلاتی و هر آنچه که در سلیقه شماست آن را سرو کنید. همانطور که در تصویر می بینید شکل ظاهری کامل وافل به صورت مشبکی در صفحات این دستگاه تعبیه شده است.

سایر مشخصات

همانطور که اشاره کردیم این دستگاه چندکاره که به عنوان گریل بایترون، وافل ساز و ساندویچ ساز مدل BSM-52 با کیفیتی بالا عمل خواهد کرد و عملکردهای بدون نقص آن، این مدل را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده چراکه شما در ازای یک خرید، در حقیقت 3 کارایی اصلی را در آشپزخانه تان در اختیار خواهید داشت. علاوه بر توان مصرفی بسیار بالا، پخش یکنواخت حرارت بر روی صفحه هایی از جنس روکش نچسب می توان به قفل نشکن مقاوم در برابر ضربه، دستگیره ها و بدنه عایق حرارت همراه با قابلیت قرارگیری عمودی در این دستگاه اشاره نمود و شما عزیزان می توانید این ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-52 را به همراه گارانتی اصلی و شرکتی را با ثبت سفارش خود در فروشگاه آنلاین 20 بخر درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
بایترون
نوع
چندکاره
رنگ
طوسی
مشکی
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
1100 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
وافل ساز
گریل
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
4 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
دارد
جنس بدنه
پلاستیک
گریل
دارد
وافل ساز
دارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
دارد
تنظیم دما
ندارد
سایر مشخصات
دارای 3 مدل صفحه ساندویچ ساز، وافل ساز و گریل
دارای دستگیره عایق حرارت
دارای قابلیت قرارگیری عمودی
دارای قفل نشکن (مقاوم در برابر ضربه)
قابليت پخت 8 اسنک همزمان

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبایترون
نوعچندکاره
رنگ مشکیطوسی
کشور سازندهایران
عملکرد گریلوافل سازساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان4 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی1100 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
جنس بدنهپلاستیک
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات قابليت پخت 8 اسنک همزماندارای قفل نشکن (مقاوم در برابر ضربه)دارای دستگیره عایق حرارتدارای قابلیت قرارگیری عمودیدارای 3 مدل صفحه ساندویچ ساز، وافل ساز و گریل