ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45

Bitron Sandwich Maker BSM-45

  • گارانتی: 24 ماهه بایترون
  • نوع: ساندویچ ساز
  • توان مصرفی: 1310 وات
  • تعداد جایگاه کامل: 4 عدد
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45

ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45 با توان مصرفی 1310 وات با تعداد 4 جایگاه نان کامل به رنگ سفید ساخت کشور ایران می باشد این دستگاه در نهایت سادگی، کار ساندویچ سازی بسیار با کیفیت را برای شما انجام دهد. ساندویچ ساز که نام دیگر اسنک ساز می باشد، این امکان را به شما میدهد تا انواع ساندویچ خود را در مدت زمانی کوتاه آماده کنید. شاید در ابتدا به نظر شما کمی کارایی این دستگاه در آشپزخانه شما کم باشد اما در مواقعی که نیاز به درست کردن غذاهای سریع و آماده دارید می توانید با استفاده از این دستگاه و به کارگیری نان تست به همراه هر مواد غذایی دیگر در بین نان، ساندویچی بسیار خوشمزه را ظرف زمانی بسیار کوتاه تهیه کنید.
ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45 دارای صفحه فوقانی و پایینی در قالب های مثلثی می باشد، تنها کافی است یک تکه نان تست را آماده کنید، مواد آماده شده خودتان و اگر تمایل داشتید پنیر پیتزا یا پنیر ورقه ای را بر روی آن قرار دهید و با گذاشتن برش دیگر نان و قرار دادنش درون جایگاه های داخلی، ادامه کار را به ساندویچ ساز خود بسپارید. پس از اتمام عملکرد دستگاه، سیستم خاموشی خودکار این اسنک ساز را خاموش خواهد نمود.
نکته: پیشنهاد می شود قبل از اینکه ساندویچ ها را بر روی جایگاه های نان بگذارید، اندکی روغن کف صفحه ها بمالید.

صفحه های ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45

صفحه های جایگاه نان به گونه ای طراحی شده است که با پخش یک دست حرارت می تواند پختی یکنواخت با برشتگی یکسان را در اختیار کاربرانش بگذارد. این بخش باروکشی کاملاً نچسب تولید شده است که باعث می شود تا ساندویچ شما در حین پخت به کفه دستگاه شما نچسبد این ویژگی کار شما را برای شستشو نیز هرچه ساده تر خواهد نمود، به این نکته توجه کنید که تمام ظروفی که دارای روکش های نچسب هستند نباید با وسایل زبر همچون اسکاچ یا سیم پاک شوند و برای ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45 که صفحه هایی به صورت ثابت دارند شما خیلی راحت می توانید آن ها را تمیز کنید و تنها با یک دستمال نم دار پاک خواهند شد، تنها موردی که اینجا گفتنش خالی از لطف نیست این است که ساندویچ خود را به وسیله ابزارهای چوبی یا پلاستیکی از جایگاه خارج کنید و به هیچ عنوان برای خارج کردنشان از وسایل فلزی که باعث خط افتادن صفحه ها می شود، استفاده نکنید.

ابعاد و وزن کم

وزن این دستگاه معادل 1 کیلوگرم است و از این رو می توانید ساندویچ ساز خود را در هنگامی که به مسافرت نیز می روید همراه خود ببرید که این ویژگی می تواند برای افراد بسیار کارآمد باشد. ابعاد این دستگاه نیز معادل 360*260*100 میلی متر می باشد که تمامی نان های استاندارد تست در فواصل مناسب در این ساندویچ ساز جای می گیرد.
ساندویچ ساز بایترون مدل BSM-45 همان طور که اشاره نمودیم دستگاهی کارآمد و بسیار با کیفیت است و از این رو سطح بسیار بالای فروشی در بازار را به خود اختصاص داده است شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه گارانتی شرکت بایترون با ثبت سفارش ها خود در فروشگاه آنلاین 20 بخر در اختیار داشته باشید

مشخصات
برند
بایترون
نوع
تک کاره
رنگ
سفید
کشور سازنده
ایران
توان مصرفی
1310 وات
عملکرد
ساندویچ ساز
جنس سطح تابه
روکش نچسب
جنس صفحات
آلومینیوم
تعداد جایگاه نان
4 عدد
Auto Off (خاموشی خودکار)
دارد
جنس بدنه
فلز
گریل
ندارد
وافل ساز
ندارد
ساندویچ ساز
دارد
دستگیره های عایق حرارت
دارد
دارای صفحه‌های جدا شدنی
ندارد
تنظیم دما
ندارد
سایر مشخصات
با توانایی تست 4 ساندویچ کامل اماده سازی 8 تکه اسنک
صفحه ثابت تفلون نچسب
چراغ کنترل حرارت

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبایترون
نوعتک کاره
رنگسفید
کشور سازندهایران
عملکردساندویچ ساز

ویژگی های اصلی

گریل
وافل ساز
ساندویچ ساز

مشخصات مقداری

تعداد جایگاه نان4 عدد

مشخصات فنی

توان مصرفی1310 وات
جنس سطح تابهروکش نچسب
جنس صفحاتآلومینیوم
Auto Off (خاموشی خودکار)
جنس بدنهفلز
دستگیره های عایق حرارت
دارای صفحه‌های جدا شدنی
تنظیم دما

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات صفحه ثابت تفلون نچسببا توانایی تست 4 ساندویچ کامل اماده سازی 8 تکه اسنکچراغ کنترل حرارت