بخارشوی بایترون مدل BSX-2100
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

Bitron Steam Cleaner BSX-2100

  • گارانتی: 24 ماهه بایترون
  • نوع: بخارشوی
  • قدرت موتور: 1500 وات
  • کشور سازنده: چین
  • مدت زمان عملکرد: 30 دقیقه
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2800000771744
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی بخارشوی بایترون مدل BSX-2100

توازن قیمت بخارشوی بایترون مدل BSX-2100 نسبت به عملکرد این دستگاه باعث شده است که این مدل از بخارشوی بایترون به یکی از پرفروش ترین ها در بازار تبدیل گردد. این دستگاه ساخت کشور چین و بارنگ ترکیب زیبای سفید و آبی تولید شده است که می تواند در مدت زمان 30 دقیقه به صورت مداوم برای شما کار کند. توان مصرفی این دستگاه معادل 1500 وات می باشد که تنها برای شروع عملکردش 2 دقیقه نیاز به زمان خواهید داشت. در کنار ویژگی های کلی و فنی این بخارشوی باکیفیت و حرفه ای خانگی، ویژگی های تکمیلی این دستگاه باعث شده است که کار با آن بسیار ساده شود و شما بتوانید در مدت زمانی کوتاه کار پاکسازی و ضدعفونی کردن سطوح های بسیار مختلف و متنوعی را ازجمله شیشه، زمین، دیوار و غیره انجام دهید.

نحوه استفاده از بخارشوی

استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و شما تنها کافی است به وسیله پیمانه آب که در وسایل جانبی این دستگاه در اختیارتان است، مخزن آب 1.8 لیتری آن را پر فرمایید و 2 دقیقه زمان به دستگاه بدهید و سپس با سری های مناسب شروع به تمیز کردن و پاک سازی سطوح خود کنید.
قیمت بخارشوی بایترون مدل BSX-2100 نسبت به همین سهولت کارایی و وسایل همراهی که امکان تمیز کردن سطح های کاملاً متفاوت را به شما می دهد، بسیار متعادل و مناسب می باشد؛ کیف لوازم جانبی شامل سری و دیگر متعلقات، سری مناسب زمین شو، سری فلزی و مویی، سری شستشوی مخصوص شیشه این تنوع را در اختیارتان خواهد گذاشت و تنها کافی است با تعویض ان ها کار شستشوی سینک ظرفشویی، تشک، کابینت آشپزخانه، دیوار، مبلمان، فرش، سرامیک و بسیاری از اقلام دیگر را بسیار ساده انجام دهید.

نکات قابل توجه در خرید و قیمت بخارشوی بایترون

هم اکنون که قصد انتخابی مدلی خوب و حرفه ای برای خود دارید، می توانیم به موارد زیر در هنگام انتخاب و خرید این دستگاه اشاره کنیم:
1- گنجایش و ظرفیت دستگاه که شما نیازمند به اضافه کردن آب در حین کار نداشته باشید مهم است، پس شما بهتر است دستگاه بخارشوی را انتخاب کنید که ظرفیت مناسب آب را به همراه داشته باشد
2- از دیگر موارد مهم در هنگام انتخاب این دستگاه و توازنش با قیمت بخارشوی بایترون مدل BSX-2100 این است هرچه توان دستگاه شما بالاتر رود، قدرت دستگاه بیشتر و مدت زمان لازم برای شروع عملکردش پایین تر خواهد بود که این مدل تمامی این ویژگی ها را به هم همراه دارد.
3- در هنگام انتخاب بخارشوی، ابعاد و وزن آن مهم تا برای آنکه آن را در منزلتان میزارید فضای زیادی را اشغال نکند و به سادگی برای شما قابل جابجایی باشد
4- در ارتباط با خرید این دستگاه حتماً آن را در میان بهترین مارک بخارشوی یک شرکت معتبر انتخاب کنید چراکه این موضوع بر روی کارایی، دوام و همچنین سطح ایمنی بالای بخارشوی شما عاملی بسیار موثر است. بخارشوی بایترون مدل BSX-2100 با دربرداشتن تمام ارکان مهم انتخاب را برای کاربران ساده تر می نماید.

جمع بندی

همانطور که بررسی مردیم شما با پرداخت قیمت بخارشوی بایترون مدل BSX-2100 می تواند یک تیر و چند نشان را همراه با هم داشته باشید و سطوح گوناگون خود را به صورت کامل تمیز و ضدعفونی کنید، توجه فرمایید که قدرت بالای موتور این دستگاه و دمای بالای بخارات تولید آن باعث می شود تا بدون نیاز به مواد شوینده 99% باکتری های موجود از سطوح به طور کامل حذف و تمیز گردد. در صورت تمایل به خرید این دستگاه با گارانتی معتبر بیترون، می توانید این کالا را در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر ثبت فرمایید.

مشخصات
برند
بایترون
نوع
بخارشوی
رنگ
سفید
کشور سازنده
چین
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت مخزن آب
1.8 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
طول سیم
3 متر
سایر مشخصات
دارای سری شیشه شوی
دارای فرچه فلزی و مویی
دارای پیمانه، حوله
دارای کفی زمین شوی
دارای کیف لوازم جانبی
مناسب برای شستشو
دیوار
زمین
شیشه
مدت مورد نیاز برای تولید بخار
2 دقیقه
مدت زمان قابل استفاده
30 دقیقه

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبایترون
نوعبخارشوی
رنگسفید
کشور سازندهچین

مشخصات مقداری

وزن3 کیلوگرم

مشخصات فنی

توان مصرفی1500 وات
ظرفیت مخزن آب1.8 لیتر
طول سیم3 متر
مناسب برای شستشو زمیندیوارشیشه
مدت مورد نیاز برای تولید بخار2 دقیقه
مدت زمان قابل استفاده30 دقیقه

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات دارای کفی زمین شویدارای فرچه فلزی و موییدارای سری شیشه شویدارای کیف لوازم جانبیدارای پیمانه، حوله