بخارشوی بایترون مدل BSX-2000
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

بخارشوی بایترون مدل BSX-2000

Bitron Steam Cleaner BSX-2000

  • گارانتی: 24 ماهه بایترون
  • نوع: بخارشوی
  • قدرت موتور: 1300 وات
  • کشور سازنده: چین
  • مدت زمان عملکرد: 45 دقیقه
  • رنگ: سفید
  • شناسه کالا: 2800000771744
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی بخارشوی بایترون مدل BSX-2000

بخارشوی بایترون مدل BSX-2000 که به رنگ سفید تولید گردیده است، دارای قدرت موتور بالای 1300 وات می باشد که می تواند مدت زمان 45 دقیقه به صورت دائم برای شما کار کند . وزن مناسب این دستگاه که در حدود 1.2 کیلوگرم است و مناسب بودن آن برای شستشوی زمین، دیوار و شیشه می تواند کار را برای شما بسیار ساده کند . بخارشوی بایترون مدل BSX-2000 بهترین بخار شو برای پاکسازی و ضدعفونی کردن محیط منزلتان می باشد و شما به سادگی می توانید با تعویض سری های مختلف آن، سطوح مختلف را در مدت زمانی کوتاه با بالاترین کیفیت تمیز کنید.

یکی از عوامل مهم در انتخاب بخارشوی بایترون مدل BSX-2000 این مورد می باشد که شما تنها 1 دقیقه نیازمند این هستید تا دستگاهتان آماده به کار شود و پس از آن 45 دقیقه زمان خواهید داشت تا سطوح گوناگون خود را تمیز کنید که این ویژگی یعنی سرعت بالا را آماده به کار شدن دستگاه، یکی از ارکان مهم در انتخاب این مدل پرفروش به شمار می رود،لازم به ذکر است که ظرفیت مخزن آب این دستگاه معادل 1.3 لیتر است که حجم قابل توجهی از بخار را برای شستشوی منزل در اختیار شما خواهد گذاشت.

مزیت و کاربرد بخارشوی بایترون مدل BSX-2000

اگر بخواهیم از اولویت های استفاده از بخارشوی در هر منزل برای شما بگوییم لازم است به نکات زیر توجه فرمایید:

1- استفاده از یک بخار شوی خوب باعث می شود تا به نسبت روش های سنتی ، شما پاکسازی تمیزتری در مدت زمان کوتاه تر در اختیار داشته باشید.

2- بخارشو ها برای سطوح مختلفی مانند کاشی ،سرامیک ،مبلمان، فرش ،شیشه، دیوار، پرده و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت شما یک دستگاه همه کاره را در اختیار خواهید داشت که بدون استفاده از مواد شوینده می تواند پاکسازی بسیار ویژه و حرفه ای را برای شما انجام دهد.

3- از مزیت های اصلی بخارشوی بایترون مدل BSX-2000 حرارت بالای بخارشو تولیدی ان می باشد که استفاده از این دما برای آب در هنگام استفاده با دست، غیرممکن می شود و این سطح دما در ضدعفونی و تمیزی محیط شما بسیار مؤثر خواهد بود و تا 99 درصد باکتری ها را پاکسازی می فرماید و شما حتی برای تمیز کردن و ضدعفونی تشک خواب خود نیز می توانید از این مدل از دستگاه استفاده فرمایید.

4- بسیاری از موارد دستگاه های دیگر که کار پاکسازی محیط منزل شما را انجام می دهد، هرچه اندک اما تا حدی گردوغبار را پخش خواهد نمود اما با به کارگیری این دستگاه حرفه ای در هنگام کار، دیگر شما شاهد هیچ گونه گرد و غباری را در محیط کارتان نخواهید بود که این امر به افراد دارای آلرژی کمک بسیار زیادی خواهد نمود.

جمع بندی

با توجه به آنچه درباره بخارشوی بایترون مدل BSX-2000 به شما گفتیم و با توجه به اینکه سری های متفاوت و متعددی همراه این مدل می باشد و می تواند شما را در تمیز کردن تمام سطوح یاری کند، اکنون می توانید این دستگاه را با اطمینان خاطر برای خود انتخاب کنید و اگر تمایل به خرید بهترین مدل بخارشوی حرفه ای دارید می توانید با ثبت سفارش خود در فروشگاه اینترنتی 20 بخر، این مدل را درب منزل به همراه گارانتی معتبر این شرکت تحویل بگیرید

مشخصات
برند
بایترون
نوع
بخارشوی
رنگ
سفید
کشور سازنده
چین
توان مصرفی
1300 وات
ظرفیت مخزن آب
1.3 لیتر
وزن
1.2 کیلوگرم
طول سیم
3 متر
سایر مشخصات
دارای سری شیشه، پاروی بلند، پیمانه
مناسب برای شستشو
دیوار
زمین
شیشه
مدت مورد نیاز برای تولید بخار
1 دقیقه
مدت زمان قابل استفاده
45 دقیقه

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبایترون
نوعبخارشوی
رنگسفید
کشور سازندهچین

مشخصات مقداری

وزن1.2 کیلوگرم

مشخصات فنی

توان مصرفی1300 وات
ظرفیت مخزن آب1.3 لیتر
طول سیم3 متر
مناسب برای شستشو زمیندیوارشیشه
مدت مورد نیاز برای تولید بخار1 دقیقه
مدت زمان قابل استفاده45 دقیقه

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصاتدارای سری شیشه، پاروی بلند، پیمانه