پلوپز بایترون مدل B18AR
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR

Bitron BRC-B18AR Rice Cooker

  • گارانتی: 24 ماهه بایترون
  • نوع:پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 8 نفره
  • توان مصرفی: 800 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی، سفید
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR

پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR به رنگ مشکی و سفید ساخت کشور ایران و با ترکیب زیبایی با استیل طراحی زیا و چشم گیری دارد. این پلوپز 8 نفره بایترون دارای توان مصرفی 800 وات می باشد که ظرفیتی معادل 1.8 لیتر را داراست و با توجه به آنکه این محصول عملکردهای بسیار متنوعی را انجام می دهد به عنوان دستگاهی چندکاره یا مولتی کوکر به شمار می رود.

عملکردها و سایر مشخصات

با نگاه ساده به تصویر پلوپز بیترون مدل B18AR می بینید که دکمه های بزرگ همراه با صفحه نمایشگر ای که زمان عملکرد دستگاه را به شما اطلاع رسانی می کند، به منظور سهولت کار با دستگاه بر روی بدنه آن طراحی شده است که قابلیت هایی همچون شروع و پایان عملکرد، آرام پز ،بخارپز ،پلوپز ،سرخ کن ،تهیه سوپ ، تعیین میزان برشتگی ته دیگ بنا به سلیقه شما، پخت پاستا، حریره، عملکرد ماست بندی و گرم کردن مجدد در این بخش در اختیار شماست. تمامی این ویژگی ها در پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR تنها با فشردن یک دکمه برای شما آماده به کار است ، همین طرز استفاده آسان این دستگاه باعث می شود تا شما بدون هیچ دغدغه ای بتوانید از آن ، در هر بار پخت مواد غذایی خود به سادگی استفاده کنید، پس از اتمام کار نیز به راحتی می توانید قابلمه درون دستگاه را از بدنه جدا کنید و آن را بشویید یا از حالت گرم نگه دارنده آن برای سرو غذا در زمانی دیرتر استفاده کنید.
جنس دیگ از تفلون کاملاً نچسب است و تنها لازم است شما با در نظر گرفتن جنسش آن را با ابزارهای نرم همچون ابر آن را بشویید و اگر به این نکته در استفاده از این دستگاه توجه لازم را داشته باشید شک نکنید که در طول عمر استفاده از این محصول همه کاره نیاز به تعویض دیگ آن پیدا نخواهد کرد چراکه بهترین نوع جنس در این بخش از کالا استفاده شده است.
از دیگر ویژگی های پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR داشتن تایمر 24 ساعته می باشد که با استفاده از آن می توانید شروع به عملکرد دستگاه تان را در ساعات آتی تنظیم نمایید تا به صورت اتوماتیک و در تایم تنظیم شده شما، شروع به کار کند؛ این ویژگی می توانید در زمانی که منزل را ترک می کنید به کار شما آید تا در هنگامی که به منزل رسیدید، غذایی تازه آماده شده را در اختیار داشته باشید.

اقلام همراه پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR

همانطور که اشاره نمودیم این دستگاه به عنوان یک مولتی کوکر و در حقیقت یک پلوپز همه کاره محسوب می شود. داشتن سبد پلاستیکی به جهت بخارپز نمودن مواد غذایی، سبد تمام استیل به برای سرخ کردن و همچنین قاشق، ملاقه و پیمانه مدرج به همراه دستگاه وجود دارد تا شما بتوانید با استفاده از اقلام همراه بتوانید کارایی هرچه آسان تری از دستگاهتان داشته باشید.

خرید و قیمت محصولات بیترون

این محصول و دیگر انواع محصولات این برند دارای سطح قیمتی بسیار منطقی و مناسب هستند چراکه این محصول با استفاده از داشتن کارایی های بسیار باکیفیت در عملکرد می تواند به عنوان با طول عمر بالا همراه با سهولت کاربری در شما در کنارتان به عنوان یک دستیار آشپزخانه حرفه ای عمل کند. شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین قیمت پلوپز بایترون مدل BRC-B18AR از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه فرمایید و کالای خود را به همراه معتبرترین گارانتی این شرکت درب منزل خود تحویل بگیرید

مشخصات
برند
بایترون
نوع
چندکاره
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
1.8 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
8-10 نفره
عملکرد
آرام پز
بخارپز
سرخ کن
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
استیل
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
دارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد
سایر مشخصات
دارای عملکرد (پلوپز، آرام پز، بخارپز، سرخ کن)
سبد سرخ کن، سبد بخارپز، پیمانه‌ برنج و ملاقه

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندبایترون
نوعچندکاره
رنگمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد سرخ کنآرام پزبخارپزپلوپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )1.8 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )8-10 نفره

مشخصات فنی

جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل
تایمر

مشخصات تکمیلی

سایر مشخصات سبد سرخ کن، سبد بخارپز، پیمانه‌ برنج و ملاقهدارای عملکرد (پلوپز، آرام پز، بخارپز، سرخ کن)