مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441

Tulips RC-441 Multi-Cooker Cooker

  • گارانتی: 18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
  • نوع: پلوپز چندکاره
  • ظرفیت: 6 نفره
  • توان مصرفی: 900 وات
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: مشکی، نقره ای
تمام شد
بدون مالیات
block ناموجود

نقد و بررسی مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441

اگر به دنبال خرید مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441 هستید به شما با مطالعه این متن را پیشنهاد می کنیم. پلوپز تولیپس مدل RC-441 دارای قابلیت پلوپز، آرام پز و بخارپز می باشد که به عنوان یک پلوپز 6 نفره با توان مصرفی 900 وات در رنگ مشکی تولید شده است. این دستگاه با داشتن گنجایشی معادل 5 لیتر برای تعداد 8 الی 10 نفر نیز مناسب محسوب می شود و عزیزانی که در دسته خانواده هایی نسبتاً پرجمعیت هستند یا از جمله خانواده هایی که در منزلشان مهمان دار هستند، می توانند این مدل را با خیالی آسوده برای خود انتخاب کند. توجه فرمایید که این برند جزو بهترین تولیدکنندگان انواع پلوپز چندکاره یا همان Multi-Cooker به شمار می رود.
با نگاهی ساده به تصویر این محصول می بینید که ظاهر پلوپز مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441 بسیار زیبا طراحی شده است و با ترکیب زیبایی از استیل و مشکی نمایی چشم نوار را به خود گرفته است، در قسمت جلویی دستگاه پنلی تعبیه شده است که در ادامه به بررسی قابلیت ها و طرز استفاده آن خواهیم پرداخت، درب این دستگاه به سادگی به وسیله دستگیری که در روی آن تعبیه شده است قابل باز شدن می باشد و تنها کافی است با باز کردن درب و ریختن مواد غذایی در آن ادامه کار را به بسپارید.

پنل و عملکردهای مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441

همانطور که اشاره کردیم در قسمت جلوی پلوپز تولیپس شما پنلی در اختیار خواهید داشت که عملکردهای این دستگاه در دسترستان می باشد عملکرد گرم نگه دارنده یا لغو ادامه کار، انتخاب عملکرد و برنامه های پیش فرض، ساعت و دقیقه کار دستگاه و پخت برنج همراه با در میزان برشتگی های مختلف، عملکرد گرم نگه دارنده و گرم کردن مجدد، کیک پز، بخارپز، حلیم پز، خورشت، پخت سریع، پخت استاندارد و تایمر از جمله ویژگی هایی است که به سادگی در این پنل فارسی و انگلیسی در دسترس شما است.
در همین جا لازم است به گرم کردن مجدد این دستگاه اشاره کنیم فرض بفرمایید شما برنج پخته اید و آن برند کاملاً سرد است و آن را درون یخچال گذاشته اید با استفاده از ویژگی گرم کردن مجدد در این دستگاه شما می توانید برنجی در اختیار داشته باشید که گویی هم اکنون آن را تازه پخته اید که این ویژگی می تواند از مشخصات مهم و کاربردی دستگاه نیز به شمار رود.
سهولت استفاده برای کاربران در این دستگاه و داشتن این منوی که به صورت دو زبانه نیز تعبیه شده است کار را برای کاربرانش هرچه ساده تر کرده که جزو مزیت های این پلوپز چندکاره به شمار می رود چراکه در بسیاری از موارد شما لوازم خانگی برقی را در منزل دارید که به دلیل سخت بودن استفاده تعداد بارهایی که از آن استفاده می کنید کم است اما شما با انتخاب و خرید مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441 دستگاهی کاملاً ساده و کاربردی در اختیار خواهید داشت.

دیگ پلوپز تولیپس RC-441

قابلمه مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441 باقابلیت جدا شدن و از جنس تفلون کاملاً نچسب و مقاوم در برابر حرارت است و اگر شما عزیزان از اجسام همچون کفگیر و قاشق در هنگام پخت استفاده نکنید و همچنین شستشوی آن را با ابر و وسایل نرم انجام دهید مطمئن باشید که در طول عمر استفاده از این دستگاه دیگ شما به هیچ عنوان دچار خرابی نخواهد شد و شما می توانید همواره باکیفیت روز اول از آن استفاده کنید.

جمع بندی

با توجه به اینکه این دستگاه عملکردهای بسیار تکمیلی دارد و همچنین دارای کیفیت ساخت بالا، طول عمر زیاد و کیفیت پخت بسیار عالی در هر برنامه اش را داراست به جرئت می توانیم بگوییم که قیمت مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441 بسیار مناسب و اقتصادی به شمار می رود و شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست تو خود در فروشگاه لوازم خانگی 20 بخر این کار را به همراه معتبرترین دارند که تولید درب منزل خود تحویل بگیرید و از این کالای باکیفیت بالایی های طولانی در منزل خود استفاده کنید.

مشخصات
برند
تولیپس
نوع
چندکاره
رنگ
مشکی
کشور سازنده
ایران
گنجایش ( لیتر )
5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )
8-10 نفره
توان مصرفی
900 وات
عملکرد
آرام پز
بخارپز
پلوپز
جنس قابلمه
تفلون
قابلمه جداشدنی
دارد
بخار پز
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
جنس بدنه
استیل
تایمر
دارد
پلوپز
دارد
سرخ کن
ندارد
آرام پز
دارد
زودپز
ندارد

chat نظرات (0)

مشخصات کلی

برندتولیپس
نوعچندکاره
رنگمشکی
کشور سازندهایران
عملکرد پلوپزآرام پزبخارپز

ویژگی های اصلی

بخار پز
پلوپز
سرخ کن
آرام پز
زودپز

مشخصات مقداری

گنجایش ( لیتر )5 لیتر
گنجایش ( تعداد نفرات )8-10 نفره

مشخصات فنی

توان مصرفی900 وات
جنس قابلمهتفلون
قابلمه جداشدنی
صفحه نمایشگر
جنس بدنهاستیل
تایمر